Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до знань та вмінь.

Мета та завдання дисципліни

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Список рекомендованої літератури

Навчальні посібники:

  1. Бойко О. Історія України: Навч. посібник. – К., 2007.
  2. Борисенко В. Курс української історії: з найдавніших часів до ХХ століття. Навч. пос. для студ. вищих навч. закл. – К., 1996.
  3. Грицак Я.Й. Нарис історії України: Формування модерної української нації ХІХ-ХХ століття. – К., 1996.
  4. Історія України: Навч. посіб. / Верстюк В. Ф., Гарань О. В. та ін. – К., 2002.
  5. Історія України. Навч. пос. для студентів неістор. спеціальностей / Лях Р.Д., Ізюмов В.І. та ін. – К., 1998.
  6. Історія України: Підручник для студентів вищих навчальних закл. / Кер. авт. кол. Ю. Зайцев. – Львів, 2003.
  7. Історія України: Навч. посібник / Під заг. ред. В. Смолія. – К., 1997.
  8. Король В.Ю. Історія України. – К., 1999.
  9. Яковенко Н. Нарис історії України: З найдавніших часів до кінця ХVІІІ століття. (Навч. пос.). – К., 1997.

Публікації документів:

  1. Документи трагічної історії України (1917-1927). – К., 1999.
  2. Історія України. Документи. Матеріали. / Укладання, коментар В.Ю.Король. – К., 2002.
  3. Історія української культури. Збірник док. і мат. – К., 2000.
  4. Колективізація і голод в Україні 1932-1933 рр. Зб. док. і матер. – К., 1993.
  5. Конституційні акти України. 1917 – 1920. Невідомі конституції України. – К., 1992.
  6. Національні процеси в Україні: історія і сучасність. Документи і матеріали. Довідник. У 2 ч. / Упор. І.О. Кресіна та ін. За ред. В. Ф. Панібудьласки. – К., 1997.
  7. Самостійна Україна. Збірник програм українських політичних партій початку ХХ ст. – Тернопіль, 1991.
  8. Україна в ХХ столітті. 1900- 2000 : Зб. док. і матеріалів. – К., 2000.
  9. Україна в ХХ столітті. Збірник документів і матеріалів. (1900 - 1939). – К., 1997.
  10. Українська Центральна Рада: Документи і матеріали: У 2 – х т. – К., 1996.
  11. Хрестоматія з історії України: ХХ століття. - Т.1 (1900-1939).-К., 1997.
  12. Хрестоматія з історії України: для студентів вузів. – К., 1993.

Довідкові видання:

  1. Українське державотворення. Словник-довідник. – К., 1997.
  2. Верстюк В., Осташко Т. Діячі Української Центральної Ради. Біографічний довідник. - К., 1998.
  3. Довідник з історії України. У 3-х тт. – К., 1993, 1995, 1999.
  4. Ілюстрована енциклопедія історії України (від найранішого часу до ХVІІІ ст.). (Автор тексту Кучерук О.). – К., 1998.
  5. Історія України: Хронологія основних подій / Упор. Алексєєв Ю, Вертегел А., Даниленко В. – К., 1995.
  6. Короткий довідник з історії України / І. Курас, М. Багмет, І. Федькова та ін. – К., 1994.
  7. Довідник з історії України / Котляр М. Кульчицький С. та ін. – К., 1996.
  8. Україна від найдавніших часів до сьогодення: Хронологічний довідник / Упор. Верстюк В.Ф. та ін. – К., 1995.
  9. “Шляхами віків”: Довідник з історії України. – К., 1993.

Рекомендована література:

  1. Алексєєв Ю.М., Кульчицький С.В., Слюсаренко А.Г. Україна на зламі історичних епох. (Державотворчий процес 1985- 1999рр.). – К., 2000.
  2. Бiлас I. Г. Репресивно-каральна система в Україні 1917-1953. Суспiльно-полiтичний та iсторико-правовий аналіз. – К.,1994.
  3. Давня історія України. – К., 2000.
  4. Васильєва-Чекаленко Л.Д. Україна в міжнародних відносинах (1944-1996 рр.). – К, 1998. Верстюк В.Ф., Горобець В.М., Толочко О.П. Українські проекти в Російській імперії. – К., 2004.
  5. Грушевський М. С. Історія України-Руси. Т. 1-10. – К., 1991-1998.
  6. Коваль М.В. Україна у Другій світовій та Великій вітчизняній війнах. 1939-1945 рр.: Спроба сучасного концептуального бачення. – К.,1994.
  7. Брехуненко В. Московська експансія і Переяславська рада 1654 року. – К., 2005.
  8. Король В.Ю. Україна в період Другої світової війни (1939-1945 рр.). – К., 2000.
  9. Костюк Г. Сталінізм в Україні. – К., 1997.

10. Котляр М. Ф. Галицько-Волинська Русь. – К., 1998.

  1. Лисяк-Рудницький I. Iсторичнi есе у 2 т. – К., 1994.
  2. Литвин В. Україна: доба війн і революцій (1914 – 1920). – К., 2003.
  3. Литвин В.М. Україна: досвід та проблеми державотворення(90-ті роки ХХ ст.). – К., 2001.
  4. Литвин М.Р., Науменко К.Є. Історія ЗУНР. –Львів, 1995.
  5. Мазепа І. Україна в огні й бурі революції 1917-1921. У 2-х кн. – Дніпропетровськ, 2001.
  6. Нагаєвський І. Історія української держави двадцятого століття. – К., 1993.
  7. Новітня історія України (1900 – 2000 рр.). – К., 2002.
  8. Шаповал Ю.І. Україна ХХ століття: Особи та події в контексті важкої історії. – К., 2001.

19. Оглоблин О. Гетьман Іван Мазепа та його доба. – К., 2001.

 

Мета:формування системи знань про сутність української культури як спе­ци­фічного та унікального феномену, роль у формуванні особистості та роз­витку українського суспільства, закономірності національного культурного процесу, конкретизація гуманітарного знання щодо української національної культури.

Предмет:історичний розвиток української культури.

Завдання дисципліни: ознайомити студентів з основами сучасних підходів до історії національної культури, особливостями історичного розвитку української культури, виявити її зв’язок з соціальними, політичними, цивілізаційними, побутовими, мистецькими явищами і процесами, навчити студентів вільно оперувати сучасними концептами історичної культурології та широким фактологічним матеріалом.

Студент повинен знати:

· Цивілізаційні витоки і детермінанти української культури;

· Сутність українських національно-культурних проектів;

· Світоглядні особливості української культури та їх зв’язок з національним характером;

· Основні етапи формування художніх стилів в українській культурі

Студент повинен вміти:

· Ідентифікувати явища культури за їх історичною значущістю;

· Ідентифікувати явища культури за їх національною приналежністю;

· Ідентифікувати явища культури за їхніми стильовими особливостями та художньою вартістю;

· Аналізувати основні тенденції розвитку культури в їх історичній ретроспективі й перспективі.

Міждисциплінарні зв’язки:Нормативна навчальна дисципліна «Історія української культури» є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», і передбачає попереднє вивчення нормативної дисципліни «Історія України».

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Актуалізація набутих знань
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Контроль знань
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  12. IV. Закріплення й узагальнення знань




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання до іспиту | Тематика контрольних робіт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.