МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вимоги до знань та вмінь.Мета та завдання дисципліни ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Список рекомендованої літератури Навчальні посібники:
Публікації документів:
Довідкові видання:
Рекомендована література:
10. Котляр М. Ф. Галицько-Волинська Русь. – К., 1998.
19. Оглоблин О. Гетьман Іван Мазепа та його доба. – К., 2001.
Мета:формування системи знань про сутність української культури як специфічного та унікального феномену, роль у формуванні особистості та розвитку українського суспільства, закономірності національного культурного процесу, конкретизація гуманітарного знання щодо української національної культури. Предмет:історичний розвиток української культури. Завдання дисципліни: ознайомити студентів з основами сучасних підходів до історії національної культури, особливостями історичного розвитку української культури, виявити її зв’язок з соціальними, політичними, цивілізаційними, побутовими, мистецькими явищами і процесами, навчити студентів вільно оперувати сучасними концептами історичної культурології та широким фактологічним матеріалом. Студент повинен знати: · Цивілізаційні витоки і детермінанти української культури; · Сутність українських національно-культурних проектів; · Світоглядні особливості української культури та їх зв’язок з національним характером; · Основні етапи формування художніх стилів в українській культурі Студент повинен вміти: · Ідентифікувати явища культури за їх історичною значущістю; · Ідентифікувати явища культури за їх національною приналежністю; · Ідентифікувати явища культури за їхніми стильовими особливостями та художньою вартістю; · Аналізувати основні тенденції розвитку культури в їх історичній ретроспективі й перспективі. Міждисциплінарні зв’язки:Нормативна навчальна дисципліна «Історія української культури» є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», і передбачає попереднє вивчення нормативної дисципліни «Історія України».
Читайте також:
|
||||||||
|