МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Класифікація засобів дослідження програмМЕТОДИ ЗАХИСТУ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ НА ЕТАПІ ЙОГО ЕКСПЛУАТАЦІЇ І СУПРОВОДУ ПРОГРАМНИХ ЗАКЛАДОК У цьому підрозділі ми виходитимемо з припущення, що на етапі розробки програмна закладка була виявлена і усунена, або її взагалі не було. Для того, щоб привнести програмні закладки в цьому випадку необхідно узяти готовий виконуваний модуль, дизасемблювати його і після внесення закладки піддати повторній компіляції. Інший спосіб полягає в незаконному отриманні текстів початкових програм, їх аналізі, внесенні програмних дефектів і подальшій заміні оригінальних програм на програми з придбаними закладками. І, нарешті, може здійснюватися повна заміна прикладної виконуваної програми на виконувану програму порушника, що втім, вимагає від останнього необхідність мати точні і повні знання цільового призначення і кінцевих результатів прикладної програми. Всі засоби дослідження ПЗ можна розбити на 2 класи: статичні і динамічні. Перші оперують початковим кодом програми як даними і будують її алгоритм без виконання, другі ж вивчають програму, інтерпретуючи її в реальному або віртуальному обчислювальному середовищі. Звідси витікає, що перші є більш універсальними в тому сенсі, що теоретично можуть отримати алгоритм всієї програми, у тому числі і тих блоків, які ніколи не отримають управління. Динамічні засоби можуть будувати алгоритм програми тільки на підставі конкретної її траси, отриманої при певних вхідних даних. Тому завдання отримання повного алгоритму програми в цьому випадку еквівалентне побудові вичерпного набору тестів для підтвердження правильності програми, що практично неможливо, і взагалі, при динамічному дослідженні можна говорити тільки про побудову деякої частини алгоритму. Два найбільш відомих типа програм, призначених для дослідження ПЗ, якраз і відносяться до різних класів: це відлагоджувач (динамічний засіб) і дизасемблер (засіб статистичного дослідження). Якщо перший широко застосовується користувачем для відлагодження власних програм і задачі побудови алгоритму для нього вторинні і реалізуються самим користувачем, то другий призначений виключно для їх вирішення і формує на виході асемблерний текст алгоритму. Крім цих двох основних інструментів дослідження, можна використовувати:
Читайте також:
|
||||||||
|