МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Класифікація засобів дослідження програмМЕТОДИ ЗАХИСТУ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ НА ЕТАПІ ЙОГО ЕКСПЛУАТАЦІЇ І СУПРОВОДУ ПРОГРАМНИХ ЗАКЛАДОК У цьому підрозділі ми виходитимемо з припущення, що на етапі розробки програмна закладка була виявлена і усунена, або її взагалі не було. Для того, щоб привнести програмні закладки в цьому випадку необхідно узяти готовий виконуваний модуль, дизасемблювати його і після внесення закладки піддати повторній компіляції. Інший спосіб полягає в незаконному отриманні текстів початкових програм, їх аналізі, внесенні програмних дефектів і подальшій заміні оригінальних програм на програми з придбаними закладками. І, нарешті, може здійснюватися повна заміна прикладної виконуваної програми на виконувану програму порушника, що втім, вимагає від останнього необхідність мати точні і повні знання цільового призначення і кінцевих результатів прикладної програми. Всі засоби дослідження ПЗ можна розбити на 2 класи: статичні і динамічні. Перші оперують початковим кодом програми як даними і будують її алгоритм без виконання, другі ж вивчають програму, інтерпретуючи її в реальному або віртуальному обчислювальному середовищі. Звідси витікає, що перші є більш універсальними в тому сенсі, що теоретично можуть отримати алгоритм всієї програми, у тому числі і тих блоків, які ніколи не отримають управління. Динамічні засоби можуть будувати алгоритм програми тільки на підставі конкретної її траси, отриманої при певних вхідних даних. Тому завдання отримання повного алгоритму програми в цьому випадку еквівалентне побудові вичерпного набору тестів для підтвердження правильності програми, що практично неможливо, і взагалі, при динамічному дослідженні можна говорити тільки про побудову деякої частини алгоритму. Два найбільш відомих типа програм, призначених для дослідження ПЗ, якраз і відносяться до різних класів: це відлагоджувач (динамічний засіб) і дизасемблер (засіб статистичного дослідження). Якщо перший широко застосовується користувачем для відлагодження власних програм і задачі побудови алгоритму для нього вторинні і реалізуються самим користувачем, то другий призначений виключно для їх вирішення і формує на виході асемблерний текст алгоритму. Крім цих двох основних інструментів дослідження, можна використовувати:
Читайте також:
|
||||||||
|