МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тематика контрольних робітМета та завдання дисципліни
Педагогічна практика вузів щоденно ставить викладачів перед необхідністю вирішення цілого ряду методичних питань, пов’язаних з підготовкою і проведенням лекцій, практичних, семінарських занять, складанням методичних розробок у вищій школі. Це вимагає від викладача певної системи професійних психолого-педагогічних знань, навичок і вмінь. Що відповідають вимогам педагогічної діяльності. В цій системі необхідно виділити основну її частину, що визначає необхідний базовий рівень психолого-педагогічної підготовки сучасного викладача-психолога. В результаті вивчення дисципліни студент має знати: · проблеми та методи психології; · термінологічний апарат; · врахування методологічних принципів психології; · основні форми, методи та засоби підготовки та проведення різних видів педагогічної діяльності; · об’єктивні критерії атестації студентів; · особливості процесу організації та проведення дослідно-пошукової роботи за фахом. Система професійних умінь, що забезпечують педагогічно і психологічно грамотну організацію навчального процесу на різних його етапах. До їх числа відносяться вміння: · визначати актуальність навчальної теми, її професійну значимість, створити позитивну мотивацію щодо її вивчення; · визначати навчальні цілі лекцій, практичних та семінарських занять, диференціювати їх по рівнях професійної підготовки; · визначати виховні цілі, що пов’язані з розвитком професійно-важливих якостей особистості; · структурувати зміст матеріалу на основі виділення основних його елементів і визначення логічних зв’язків між ними; · правильно організаційно-методично побудувати заняття, визначити цілі, функції і зміст основних його етапів; · визначати методи викладання психології та контролю, відповідно цілей, змісту дисципліни і сучасних вимог; · конструювати різноманітні види матеріалів контролю, диференціювати їх відповідно до рівня професійної підготовки; · складати учбові інструктивні матеріали: орієнтовні карти, професійні алгоритми для відпрацювання професійних умінь і навичок та організації самостійної роботи студентів з літературою; · моделювати професійні ситуації, використовуючи інтерактивні методи навчання; · проектувати та реалізувати професійну самоосвіту з проблем викладання психології та дослідно-пошукової діяльності Система психолого-педагогічних умінь складає основу кваліфікаційної професіограми сучасного викладача і може служити цілям психолого-педагогічної підготовки 1. Вища економічна освіта в Україні: історія та сучасність.
Читайте також:
|
||||||||
|