МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Опитувальний лист для оцінки курсу: «Методика викладання психології».Технологія розробки навчального курсу. В процесі підготовки до проведення навчального курсу викладач може орієнтуватися на наступні основні етапи: 1. Вибір підручника, навчальних посібників та інших матеріалів для читання студентами. 2.Відбір змісту курсу. По-перше, зміст курсу безпосередньо визначається його назвою. По-друге, його роллю в навчальному плані. Зміст курсу має відповідати вимогам, які містяться в освітньому стандарті з дисципліни (якщо він є). Окрім цього викладач може включати в курс зміст, який відображає його авторське бачення курсу, його творчий підхід та цілі, які він ставить в процесі навчання. 1. Постановка навчальних цілей. При плануванні курсу з самого початку корисно подумати про те, якім розділам навчального курсу треба приділити більше уваги. 2. Розробка робочої програми курсу. В процесі підготовки навчального курсу викладач складає його робочу програму. 3. Підготовка тематичного плану занять, планування навчальних занять та самостійної роботи. Тематичний план розкриває: - послідовність вивчення розділів та тем програми; - демонструє розподіл навчальних годин по розділам, темам та формам навчальних занять; - визначає строки виконання завдань по самостійному вивченню матеріалу; - визначає строки та форми контролю та оцінки засвоєного матеріалу. 4. Розробка формату проведення курсу. При розробці формату курсу важливо досягти ясності по таким питанням: - які правила ви встановлюєте відносно відвідання занять; - яка кількість тестів, контрольних робіт, заліків, екзаменів планується; - який обсяг навчального матеріалу для перевірки планується на кожну оціночну процедуру; - питання якого типу плануються використовуватися (відкритого чи закритого типу); - порядок перескладання матеріалу; - які інші завдання з курсу мають бути виконані. 5. Розробка системи критеріїв оцінки знань та умінь з дисципліни. 6. Планування окремих навчальних занять та складання конспектів. 7. Розробка опитувального листа для оцінки курсу студентами. 1. Як Ви вважаєте, чи потрібен цей курс? поставити +) - Так, потрібен. - Напевне, потрібен. - Важко відповісти. - Напевно, не потрібен. - Не потрібен. 2. Як би Ви оцінили своє відношення до даного курсу? - Як позитивне. - Як негативне. - Байдуже. - Гарно, але мало. 3. Який мотив діяльності у Вас був? - Прагнення до досягнення професійних та навчальних успіхів. - Усвідомлення значущості цього курсу для власної професійної діяльності. - Гарне відношення та повага до викладача та його предмету. - Можливість самостійно готуватися та перевіряти себе. - Прагнення до отримання позитивних оцінок. 4. Який стимулюючий фактор впливав на Ваш саморозвиток? - Приклад та вплив викладача та кращих студентів. - Інтерес до психолого-педагогічної діяльності. - Новизна діяльності та умов виконання самостійної роботи. - Потреба у самовдосконаленні. - Атмосфера співробітництва та підтримки, яка є в групі. 5. Який перешкоджаючий фактор впливав на Ваш саморозвиток? - Власна інерція. - Негативне відношення оточуючих. - Відсутність системи роботи. - Обмеженість доступного матеріалу. - Втрата інтересу до власної психолого-педагогічної діяльності. - Відсутність спеціалістів, у яких можна було б повчитися. 6. Що властиве Вашому психологічному автопортрету? - Я вважаю себе повністю сформованою особистістю. - Я достатньо впевнений у собі. - Я можу досить терпимо сприймати різні точки зору. - Я можу приймати критику в свою адресу. - Я завжди привітна людина. - Я старанний та відповідальний студент. Читайте також:
|
||||||||
|