Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опитувальний лист для оцінки курсу: «Методика викладання психології».

Технологія розробки навчального курсу.

В процесі підготовки до проведення навчального курсу викладач може орієнтуватися на наступні основні етапи:

1. Вибір підручника, навчальних посібників та інших матеріалів для

читання студентами.

2.Відбір змісту курсу. По-перше, зміст курсу безпосередньо визначається його назвою. По-друге, його роллю в навчальному плані. Зміст курсу має відповідати вимогам, які містяться в освітньому стандарті з дисципліни (якщо він є). Окрім цього викладач може включати в курс зміст, який відображає його авторське бачення курсу, його творчий підхід та цілі, які він ставить в процесі навчання.

1. Постановка навчальних цілей. При плануванні курсу з самого початку корисно подумати про те, якім розділам навчального курсу треба приділити більше уваги.

2. Розробка робочої програми курсу. В процесі підготовки навчального курсу викладач складає його робочу програму.

3. Підготовка тематичного плану занять, планування навчальних занять та самостійної роботи. Тематичний план розкриває:

- послідовність вивчення розділів та тем програми;

- демонструє розподіл навчальних годин по розділам, темам та формам навчальних занять;

- визначає строки виконання завдань по самостійному вивченню матеріалу;

- визначає строки та форми контролю та оцінки засвоєного матеріалу.

4. Розробка формату проведення курсу. При розробці формату курсу важливо досягти ясності по таким питанням:

- які правила ви встановлюєте відносно відвідання занять;

- яка кількість тестів, контрольних робіт, заліків, екзаменів планується;

- який обсяг навчального матеріалу для перевірки планується на кожну оціночну процедуру;

- питання якого типу плануються використовуватися (відкритого чи закритого типу);

- порядок перескладання матеріалу;

- які інші завдання з курсу мають бути виконані.

5. Розробка системи критеріїв оцінки знань та умінь з дисципліни.

6. Планування окремих навчальних занять та складання конспектів.

7. Розробка опитувального листа для оцінки курсу студентами.

1. Як Ви вважаєте, чи потрібен цей курс? поставити +)

- Так, потрібен.

- Напевне, потрібен.

- Важко відповісти.

- Напевно, не потрібен.

- Не потрібен.

2. Як би Ви оцінили своє відношення до даного курсу?

- Як позитивне.

- Як негативне.

- Байдуже.

- Гарно, але мало.

3. Який мотив діяльності у Вас був?

- Прагнення до досягнення професійних та навчальних успіхів.

- Усвідомлення значущості цього курсу для власної професійної діяльності.

- Гарне відношення та повага до викладача та його предмету.

- Можливість самостійно готуватися та перевіряти себе.

- Прагнення до отримання позитивних оцінок.

4. Який стимулюючий фактор впливав на Ваш саморозвиток?

- Приклад та вплив викладача та кращих студентів.

- Інтерес до психолого-педагогічної діяльності.

- Новизна діяльності та умов виконання самостійної роботи.

- Потреба у самовдосконаленні.

- Атмосфера співробітництва та підтримки, яка є в групі.

5. Який перешкоджаючий фактор впливав на Ваш саморозвиток?

- Власна інерція.

- Негативне відношення оточуючих.

- Відсутність системи роботи.

- Обмеженість доступного матеріалу.

- Втрата інтересу до власної психолого-педагогічної діяльності.

- Відсутність спеціалістів, у яких можна було б повчитися.

6. Що властиве Вашому психологічному автопортрету?

- Я вважаю себе повністю сформованою особистістю.

- Я достатньо впевнений у собі.

- Я можу досить терпимо сприймати різні точки зору.

- Я можу приймати критику в свою адресу.

- Я завжди привітна людина.

- Я старанний та відповідальний студент.


Читайте також:

  1. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  2. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  3. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  4. Атестація як особливий метод оцінки персоналу
  5. Аудиторський ризик і методи його оцінки
  6. Бази оцінки, відмінні від ринкової вартості
  7. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  8. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  9. Вибір системи обліку оцінки діяльності підприємства
  10. Види вартісної оцінки продукції сільського господарства
  11. Види оцінки ефективності інвестиційного проекту
  12. Види оцінки основних засобів.




Переглядів: 920

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Друковані та електронні джерела знань для викладання психології. | Лекція №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.