Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Друковані та електронні джерела знань для викладання психології.

Джерелом психологічних знань, які використовуються під час викладання психології є навчальна, наукова та науково-популярна література. Можуть також використовуватися електронні носії та бази даних, а також відеоматеріали.

Оскільки викладання психології спрямоване на засвоєння знань та умінь в галузі наукової та практичної психології, тоді основними джерелами при розробці та проведенні навчальних курсів повинні бути публікації навчального та наукового характеру – книги та статті відповідного змісту та жанру. Матеріали науково-популярних книг та журналів, публіцистичні статті, художня, релігійна та езотерична література може використовуватися тільки в якості додаткових джерел для розкриття окремих питань курсу, підбору прикладів або ілюстративного матеріалу.

Навчальна література у вигляді підручників та навчальних посібниківзазвичай є основним джерелом, на який спирається викладач.

Важливими дидактичними критеріями підручника є:

- систематизоване та узагальнене викладення відповідної навчальної дисципліни;

- конкретність викладу, наявність необхідного та достатнього об’єму фактичного матеріалу;

- коротка та лаконічна форма викладу;

- доступна для відповідної категорії учнів форма викладу навчального матеріалу;

- наявність методичного апарату ( інформаційного матеріалу, завдань для його закріплення, контрольні завдання, розвиваючі завдання), який повинен сприяти кращому засвоєнню навчального матеріалу;

- широке використання різних видів наочності (художньої, схематичної, графічної, символічної).

Проте є навчальні курси, по яким ще не існує підручників та посібників, тому викладач має спиратися тільки на наукову літературу. Наукова література у вигляді монографій, статей в наукових журналах та збірках наукових праць часто використовується викладачами психології у вищих навчальних закладах. На відміну від навчальних посібників вони є предметно-орієнтованими і не розраховані на навчальну мету. Вони відрізняються науковим стилем викладу і ставлять перед собою задачу – повідомлення наукових даних по будь-якій проблемі.

Словники та довідники в певному ступені дають пояснення термінів, понять, галузей психології. Звертання до них доцільно при підготовці до навчального заняття, оскільки в них можна знайти типові визначення понять, класифікації явищ, опис основних психологічних закономірностей.

Науково-популярні книги та статті також можуть використовуватися при підготовці та проведенні навчальн6их занять з психології як додаткові посібники. Вони містять доступний та ясний виклад будь-якої психологічної проблеми, які написані науково-популярною мовою і не передбачають, того що читач має володіти професійною психологічною термінологією, оскільки призначені для широкого кола. Завдання авторів такої книги – популяризація психологічних знань.

Порівняно новим джерелом інформації з психології є Інтернет. Для успішного пошуку інформації в ньому важливо знати відповідні адреси сайтів та веб-сторінок.

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Засвоєння знань
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.




Переглядів: 1722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ірраціональна психологія. | Опитувальний лист для оцінки курсу: «Методика викладання психології».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.