Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МОЖЛИВІ РЕАКЦІЇ НА ЗМІНИ УМОВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

Можливі події при реалізації проекту Дії, які знижують ризик Наслідки
1. Зменшення фізичного обсягу продажу 1. Зниження ціни на продукцію проекту. 2. Посилення реклами 3. Розвиток дистриб’юторської мережі. 4. Стимулювання попиту. 5. Підвищення якості продукції. 1. Збільшення відносного обсягу продажу у грошовому виразі. 2. Додаткові витрати на рекламу. 3. Витрати на відкриття нових збутових агентств. 4. Втрати на знижках та інших пільгах для споживачів. 5. Додаткові витрати на НДДКР і виробництво.
2. Зниження цін на продукцію 1. Активне проведення цінової та нецінової політики. 2. Розробка заходів по зниженню витрат на виробництво. 1. Зниження надходжень від продажу одиниці продукції. 2. Додаткові витрати на маркетинг.
3. Збільшення прямих (змінних) виробничих витрат 1. Закупка більш дешевих матеріалів. 2. Зниження матеріалоємності конструкції. Пошук нових альтернативних матеріалів. 3. Створення більших виробничих запасів матеріалів і комплектуючих за «старими» цінами. 1. Скорочення обсягу збуту продукції внаслідок зниження якості. 2. Додаткові витрати на НДДКР. 3. Зростання загальних (пості­йних) витрат внаслідок виплат процентів за кредитами, використаними на придбання матері­алів і комплектуючих про запас.
4. Збільшення загальних (постійних) витрат 1. Скорочення витрат на маркетинг. 2. Скорочення витрат на заробітну плату. 3. Скорочення витрат на споживання енергоресурсів. 4. Скорочення витрат на транспортні послуги. 5. Скорочення витрат на оренду приміщення. 1. Зниження обсягів збуту. 2. Зниження кваліфікації персоналу і, як наслідок, погіршення якості продукції. 3. Витрати на придбання нового, менш енергоємного технологічного устаткування. 4. Придбання власного транспорту. 5. Будівництво власного приміщення.
6. Збільшення тривалості виробничо-технологічного циклу 1. Придбання більш продуктивного технологічного устаткування. 2. Збільшення завантаженості устаткування внаслідок зміни режиму роботи (збільшення змінності). 3. Розробка нової, більш технологічної конструкції продукту. 1. Збільшення інвестиційних витрат. 2. Збільшення витрат на заробітну плату і обслуговування устаткування. 3. Витрати на проведення НДДКР і підготовку виробництва.
7. Тривалість збуту продукції на ринку 1. Розвиток дистриб’юторської мережі. 2. Рекламна кампанія. 3. Стимулювання попиту шляхом впровадження пільгових умов збуту. 4. Модернізація дизайну та упаковки. 5. Покращання споживчих властивостей продукту порівняно з продукцією кон­курентів. 6. Зниження ціни. 1. Витрати на рекламну кам­панію. 2. Зниження обсягу збуту у грошовому виразі у зв’язку з додатковими витратами на знижки. 3. Витрати на проведення дизайнерських робіт. 4. Витрати на НДДКР. 5. Скорочення відносного обсягу продажу у грошовому виразі.
8. Тривалість затримки платежів за реалізовану продукцію 1. Відвантаження тільки після передплати. 2. Освоєння нових ринків з більш розвинутою системою платежів. 3. Орієнтація тільки на гарантовано платоспроможних клієнтів. 1. Скорочення обсягу продажу внаслідок зниження попиту. 2. Витрати на маркетинг. 3. Скорочення обсягу продажу внаслідок зниження по­питу.
9. Коливання попиту на продукцію Скорочення страхового запасу готової продукції на складі. Додаткові виробничі і мар­кетингові витрати.
10. Нестабільність поставок матеріалів та комплектуючих виробів Створення страхового запасу матеріалів та комплектуючих виробів. 1. Додаткові витрати на створення страхового запасу. 2. Додаткові витрати на будівництво чи оренду складських приміщень, а також їх обслуговування.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. VIII. Реакції, в результаті яких утворюються високомолекулярні сполуки
  6. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  7. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  8. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  9. АДАПТАЦІЙНІ РЕАКЦІЇ М'ЯЗОВОЇ СИСТЕМИ
  10. АДАПТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДО ЗМІНИ ЇЇ ЗАВАНТАЖЕННЯ.
  11. АДАПТИВНІ РЕАКЦІЇ МІКРООРГАНІЗМІВ НА СТРЕСОВІ ДІЇ.
  12. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи мінімізації та запобігання ризиків | МЕТОДИКА ПРИЙМАННЯ МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.