МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні функції управління, пов’язані з прогнозуванням, плануванням, регулюванням, координацією та контролемУправління – це процес, у якому можна в загальному випадку виділити кілька функцій: - аналіз та оцінка стану об’єкту; - прогнозування та планування заходів для досягнення мети та завдань управління; - організація, тобто безпосереднє формування керованої та керуючої систем; - контроль, тобто система спостереження та перевірки за ходом організації управління; - визначення ефективності заходів; - стимулювання, тобто форми впливу, що спонукають учасників управління творчо вирішувати проблеми управління. У БЖД виділяють наступні аспекти: Світоглядний, фізіологічний, психологічний, соціальний, виховний, ергономічний, екологічний, медичний, техничний, організаційно-оперативний, правовий, (юридичний), економічний. Відповідно до аспектів існує багата палітра засобів керування БЖД. До них, зокрема, відносяться: освіта народних мас; виховання культури безпечної поведінки; професійна освіта; професійний відбір; медичний відбір; психологічний вплив на суб’єктів керування; раціоналізація режимів праці та відпочинку; технічні та організаційні засоби колективного захисту (ЗКЗ); засоби індивідуального захисту (ЗИЗ); система пільг та компенсацій тощо. Управління безпекою пов’язане з виділенням у складній системі більш простих елементів. Цей процес називається декомпозицією діяльності. Рівень деталізації залежить від особливостей системи, умов та мети керування та від інших факторів. Наприклад, для аналізу звичайного трудового процесу в загальному випадку можна виділити наступні елементи: предмети, засоби та продукти праці; енергія; технологія; інформація; природно-кліматичні фактори; рослини, тварини; працівник колективу. Неважко побачити, що кожний з названих елементів системи за своєю природою системний і за необхідності може піддаватися процесу декомпозиції. Аналіз розвитку НС та прийняття оперативних рішень ускладнюються дуже істотною невизначеністю оцінок їх основних факторів, неоднозначністю у виборі способів їх ліквідації, складністю кількісної оцінки ефективності прийнятих рішень. Керівним органам навіть при значних матеріальних ресурсах доводиться діяти в умовах гострого дефіциту часу, обмеженої точності та достовірності інформації, що може призвести до прийняття нераціональних і навіть помилкових рішень, а отже, і до великих втрат не тільки матеріального плану. Проектування умов безпеки достатньо складний процес, що вимагає відповідної підготовки осіб, яким він доручається. Система підтримки прийняття управлінських рішень в надзвичайних ситуаціях представляє собою універсальний засіб: - автоматизації обробки даних, що надходять; - планування операцій з ліквідації НС та контролю їх виконання; - оцінки наслідків і аналізу НС. Основне призначення системи - скорочення часу, необхідного для вироблення і прийняття оптимального рішення, спрямованого на ліквідацію наслідків НС, з метою зменшення втрат серед населення, фінансового та екологічного збитку, а також інших видів збитків, у тому числі непрямого. Система є потужним інструментом підтримки прийняття рішень, спрямованих на ліквідацію НС. Система дозволяє координувати діяльність підрозділів, управляти ними й забезпечувати інформаційну взаємодію між усіма учасниками операцій з ліквідації наслідків НС. Управлінські рішення дозволяють: - відстежувати і наочно відображати сили та засоби, оперативну обстановку та додаткову інформацію; - оперативно і своєчасно отримувати інформацію про реальні надзвичайних ситуаціях; - відстежувати розвиток НС та операцій з її ліквідації; - автоматично реєструвати інформацію, що надходить; - прогнозувати за допомогою інструментів математичного моделювання параметри НС та варіанти її розвитку, а також відтворювати НС, що мали місце в реальності; - виконувати оцінку необхідних сил і засобів, наслідків НС і т.п.; - планувати хід операції, розробляти довільну кількість управлінських рішень з метою вибору оптимального та здійснювати загальний оперативний контроль; - проводити аналіз НС та її наслідків; - забезпечити повноту інформації, яка використовується для прийняття рішень з організації захисту населення; - забезпечити наочне відображення великих обсягів інформації з метою збільшення ефективності сприйняття інформації особами, що приймають рішення; - використати частину робочих місць в якості тренажерного комплексу. Читайте також:
|
||||||||
|