Почуття переваги, співрозмовник вважає, що він хитріший
Можливо, переговори слід перервати
Співрозмовник потирає очі
Недовіра
Подумати
Легкий нахил голови вбік
Спокій, задоволеність
Переговори можна завершити
Підйом голови і погляд вверх або нахил голови з зосередженим виглядом
Почекай хвилину, я подумаю
Контакт перервати
Рух головою та насуплені брови
Не зрозумів, повтори
Підсилення контакту
Усмішка, можливий легкий нахил голови
Розумію, мені нічого додати
Підтримання контакту
Ритмічне кивання головою
Ясно, зрозумів, що тобі потрібно
Підтримання контакту
Довгий, нерухомий погляд в очі співрозмовнику
Бажання підпорядкувати співрозмовника собі
Діяти залежно від обставин
Погляд убік
Зневага
Уклін від контакту
Погляд на підлогу
Побоювання і бажання уникнути
Уклін від контакту
Отже, процес спілкування є надзвичайно складним явищем, який включає не тільки власне вербальний елемент, а й не менш важливе невербальне спілкування, яке досить часто несе в собі більш значуще змістовне навантаження та істотно впливає на весь процес спілкування.
Слід зазначити, що особливого значення знання невербальних аспектів спілкування набуває при діловому спілкуванні, коли від тих чи інших дій може залежати успішність проведених переговорів. Але при трактуванні різних проявів невербальної комунікації необхідно враховувати те, що існують істотні розбіжності в застосуванні тих чи інших символів у різних культурних традиціях.