Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка сегментів у процесі вибору цільових сегментів.

Цільовий сегмент – це той ринковий сегмент, на який ГРК орієнтує свою діяльність.

Для того, щоб сегмент, який сформований у процесі сегментації, був обраний як цільовий, він має відповідати таким основним вимогам:

- мати достатній обсяг та бути привабливим для ГРК;

- характеризуватися сприятливою конкурентною структурою;

- відповідати цілям та ресурсам ГРК.

Обсяг сегмента визначається через його потенційну місткість, або ринковий потенціал. Ринковий потенціал характеризує верхню межу споживчого попиту, який очікується в даному сегменті.

Привабливість сегмента визначається через його перспективність та прибутковість.

Перспективність сегмента визначається потенційними темпами його розвитку. Сегмент може характеризуватися значною потенційною місткістю, але мати тенденцію до звуження. Такий сегмент недоцільно обирати як цільовий, оскільки необхідно враховувати, що розробка і реалізація стратегії виходу на певний сегмент потребує деякого часу, і якщо сегмент не є перспективним, фірма може втратити його вже в момент упровадження свого товару.

Прибутковість сегменту означає можливість сегмента забезпечити певний прибуток для ГРК. Якщо сегмент має достатній обсяг та високу привабливість, необхідно оцінити його реальну і потенційну конкурентні структури.

Конкурентна структура сегмента оцінюється за допомогою моделі п’яти сил конкуренції М.Портера, яка передбачає аналіз галузевих конкурентів, послуг інших ГРК, купівельної сили споживачів та постачальників.

На основі аналізу конкурентної структури ринку та маркетингової стратегії ГРК розраховується потенційна ринкова частка ГРК на даному сегменті.

Підсумковий етап оцінки сегмента полягає у встановленні його відповідності цілям та ресурсам ГРК. Важливою ланкою цього етапу є встановлення конкурентної переваги ГРК у цільовому сегменті.

Етапи оцінки цільового сегмента наступні:

Визначення обсягу та перспективності сегмента. Розрахунок:

Ø Місткості сегмента;

Ø Темпів зростання сегмента;

Ø Потенційного прибутку;

Ø Фірми в сегменті.

Аналіз конкурентної структури сегмента. Дослідження п’яти сил конкуренції, за М.Портером:

Ø Галузеві конкуренти;

Ø Послуги – замінники;

Ø Потенційні конкуренти;

Ø Споживачі;

Ø Тур. Оператори, тур. фірми.

Ø Розрахунок потенційної ринкової частки фірми у даному сегменті.

Установлення відповідності сегмента цілям і ресурсам ГРК. Аналіз:

Ø Відповідності сегмента довгостроковим цілям ГРК;

Ø Наявності у ГРК відповідних ресурсів для обслуговування сегмента.

Ø Визначення конкурентної переваги ГРК в даному сегменті.

Процес оцінки цільового сегмента дає змогу зробити висновки щодо вимог, які ставляться до цільового сегмента. Цільовий сегмент повинен мати певну місткість, бути перспективним, прибутковим, повинен мати сприятливу конкурентну структуру, забезпечувати фірмі значну ринкову частку, відповідати довгостроковим цілям, ресурсам і можливостям фірми, забезпечувати фірмі конкуренту перевагу.


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  4. Автоматизація виробничих процесів
  5. Альтернативність ресурсів і проблема економічного вибору
  6. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  7. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  8. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  9. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  10. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Аналіз стану й оцінка рівня нормування праці




Переглядів: 1069

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу. | Маркетингові стратегії вибору цільового ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.