МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація інформаційного забезпечення в туризмі
Синтетичний характер туристичної діяльності обумовлює використання дуже широкої гамми інформаційних ресурсів, яка охоплює практично всі сфери життєдіяльності. Частина ресурсів використовується на всіх напрямках туристичній діяльності (інваріантна), а частина – для здійснення певних видів туризму (специфічна). З тематичної точки зору інформаційні ресурси можуть включати такі основні категорії даних: · нормативно правові документи; · туристична інфраструктура; · транспорт; · природно-кліматичні умови; · історико-культурне надбання; · традиції і події; · рекреаційні об'єкти і можливості; · культурно-розважальні заклади; · види туризму і умови їх проведення; · суб'єкти і послуги туристичної діяльності; · суб'єкти і послуги супутньої діяльності; · результати туристичної діяльності. З погляду походження інформаційні ресурси можуть бути таких видів: · результатні (зокрема, нормативно-правові документи, природно-кліматичні умови); · похідні (зокрема, послуги і результати туристичної діяльності). З погляду використання джерел інформаційні ресурси можуть бути таких видів: · зовнішні загальнодоступні, тобто мають вільний доступ до використання (зокрема нормативно правові документи і довідкова інформація загального користування); · внутрішні, тобто формуються в процесі діяльності туристичної галузі; · зовнішні з доступом на певних умовах (дозволи, ліцензії, комерційні угоди і тому подібне). Інформаційне забезпечення включає такі розділи: · нормативно довідкова інформація; · класифікатори туристичної і економічної інформації; · уніфіковані електронні і друкарські документи; · бази даних, які використовуються в системі для вирішення завдань системи. В цілому структура і склад компонентів інформаційного забезпечення повинні забезпечити: · єдність інформаційного забезпечення, тобто реалізація окремих підсистем повинна бути виконана по єдиних принципами використання комплексної бази даних, яка дає можливість забезпечити цілісність системи; · уніфікацію і структуризацію форм обміну інформацією для забезпечення відвертості системи, мінімізації дублювання даних, зменшення загальної кількості форм (шаблонів) документів; · системну структуризацію і інформаційну сумісність елементів інформаційного забезпечення, створення в інформаційній системі взаємоузгодженої сукупності форм обміну інформацією, класифікаторів, реквізитів, кодових позначень; · одноразовість введення даних багаторазового багатофункціонального використання. Інформаційне забезпечення повинне відповідати наступним загальним вимогам: · адекватність даних до довідкових, дестинаційних і маркетингових, виробничо-технологічних процесів, фінансових операцій; · кількісне і якісне узгодження даних, як для окремих завдань кожної підсистеми, так і по відношенню до даним суміжних підсистем; · видача інформації користувачеві за запитом в уніфікованому вигляді; · мінімізація інформаційної бази за рахунок усунення дублювання даних; · максимальну автоматизацію робіт по контролю достовірності інформації на трьох рівнях: o рівень представлення - контролю формату представлення і введення даних; o рівень логіки бізнесу - контроль на відповідність введених даних нормативно довідковій інформації і паралельно реєстрованим оперативним даним; o рівень зберігання - цілісність внутрішньої структури інформації, що зберігається, без залежності від її функціонального призначення. Читайте також:
|
||||||||
|