Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Організація інформаційного забезпечення в туризмі

 

Синтетичний характер туристичної діяльності обумовлює використання дуже широкої гамми інформаційних ресурсів, яка охоплює практично всі сфери життєдіяльності. Частина ресурсів використовується на всіх напрямках туристичній діяльності (інваріантна), а частина – для здійснення певних видів туризму (специфічна).

З тематичної точки зору інформаційні ресурси можуть включати такі основні категорії даних:

· нормативно правові документи;

· туристична інфраструктура;

· транспорт;

· природно-кліматичні умови;

· історико-культурне надбання;

· традиції і події;

· рекреаційні об'єкти і можливості;

· культурно-розважальні заклади;

· види туризму і умови їх проведення;

· суб'єкти і послуги туристичної діяльності;

· суб'єкти і послуги супутньої діяльності;

· результати туристичної діяльності.

З погляду походження інформаційні ресурси можуть бути таких видів:

· результатні (зокрема, нормативно-правові документи, природно-кліматичні умови);

· похідні (зокрема, послуги і результати туристичної діяльності).

З погляду використання джерел інформаційні ресурси можуть бути таких видів:

· зовнішні загальнодоступні, тобто мають вільний доступ до використання (зокрема нормативно правові документи і довідкова інформація загального користування);

· внутрішні, тобто формуються в процесі діяльності туристичної галузі;

· зовнішні з доступом на певних умовах (дозволи, ліцензії, комерційні угоди і тому подібне).

Інформаційне забезпечення включає такі розділи:

· нормативно довідкова інформація;

· класифікатори туристичної і економічної інформації;

· уніфіковані електронні і друкарські документи;

· бази даних, які використовуються в системі для вирішення завдань системи.

В цілому структура і склад компонентів інформаційного забезпечення повинні забезпечити:

· єдність інформаційного забезпечення, тобто реалізація окремих підсистем повинна бути виконана по єдиних принципами використання комплексної бази даних, яка дає можливість забезпечити цілісність системи;

· уніфікацію і структуризацію форм обміну інформацією для забезпечення відвертості системи, мінімізації дублювання даних, зменшення загальної кількості форм (шаблонів) документів;

· системну структуризацію і інформаційну сумісність елементів інформаційного забезпечення, створення в інформаційній системі взаємоузгодженої сукупності форм обміну інформацією, класифікаторів, реквізитів, кодових позначень;

· одноразовість введення даних багаторазового багатофункціонального використання.

Інформаційне забезпечення повинне відповідати наступним загальним вимогам:

· адекватність даних до довідкових, дестинаційних і маркетингових, виробничо-технологічних процесів, фінансових операцій;

· кількісне і якісне узгодження даних, як для окремих завдань кожної підсистеми, так і по відношенню до даним суміжних підсистем;

· видача інформації користувачеві за запитом в уніфікованому вигляді;

· мінімізація інформаційної бази за рахунок усунення дублювання даних;

· максимальну автоматизацію робіт по контролю достовірності інформації на трьох рівнях:

o рівень представлення - контролю формату представлення і введення даних;

o рівень логіки бізнесу - контроль на відповідність введених даних нормативно довідковій інформації і паралельно реєстрованим оперативним даним;

o рівень зберігання - цілісність внутрішньої структури інформації, що зберігається, без залежності від її функціонального призначення.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. II.1 Програмне забезпечення
  6. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  9. SWOT-аналіз у туризмі
  10. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  11. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  12. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Туристичні підприємства | Інформаційне забезпечення складається з інформаційного фонду друкарських документів і фонду електронних даних.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.