![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Випадок непов’язаних(незалежних) вибірокГіпотеза щодо рівності математичних сподівань двох нормально розподілених випадкових величин Нехай є дві незалежні вибірки
1 випадок: Тому що
Критерій:
Якщо 2 випадок. Дисперсії
6.5.2 Випадок пов’язаних(залежних) вибірок[2,3]
Нехай дві генеральні сукупності Нульову та альтернативну гіпотези можна сформулювати відповідно як
або
Введемо величину
Таким чином, спостережуване значення статистичного критерію обчислюється за формулою За таблицею критичних точок розподілу Стьюдента знаходимо двостороннє критичне значення Якщо Якщо
6.6 Стійкість (робастність) критеріїв*[1] При використанні розглянутих вище параметричних критеріїв Стьюдента, Визначення 37. Критерії, що зберігають свою працездатність при порушенні вимоги нормального розподілу вибіркових даних називаються робастними (стійкими). Зауваження. Непараметричні критерії (Колмогорова-Смірнова, Вілкоксона та ін.) мають більшу стійкість, натомість, їх потужність менше,ніж у параметричних. У той же час параметричні критерії (Стьюдента, Зауваження. Часто має місце ситуація, коли один і той же критерій є стійкім при перевірці певної нульової гіпотези і не є стійким при перевірці іншої. Типовий приклад: критерій Розглянемо робастність кожного з наведених вище параметричних критеріїв. 6.6.1 Критерій Стьюдента ( Розглянемо критерій з
Враховуючі той факт, що Для стійких випадків критерій (6.1) дає змогу будувати коректні довірчі інтервали для математичних сподівань в. в. та коефіцієнтів регресії. Стійкість
З (7.3) також виходить, що для симетричних розподілів та за умови достатньо великого об’єму вибірки критерій буде стійким. А при Велика стійкість критерію (6.3) має велике значення у промисловій статистиці, соціології, медицині, психології, педагогіці, метрології, маркетингу і т. ін. – скрізь, де має місце дослідження ефекту „до-після” з метою виявлення так званого „ефекту обробки”, особливо для випадків малих вибірок.
6.6.2 Критерій Фішера (
Чутливість
де
Модифікуючий множник Альтернативою модифікованому У дисперсійному аналізі стандартний
Читайте також:
|
||||||||
|