Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Передумови та постановка задачі однофакторного дисперсійного аналізу в контексті перевірки статистичної гіпотези щодо рівності математичних сподівань багатьох вибірок

Нехай на кількісну нормально розподілену величину впливає фактор , який має постійних рівнів. Дисперсії невідомі і рівні між собою. Маємо досліджень на кожному рівні. Чи впливає фактор на поведінку випадкової величини ?

Коротко:

1. , , - невідоме. Маємо вибірки

,

,

…,

,

…,

2. Необхідно перевірити статистичну гіпотезу:

.

 

7.3 Загальна, факторна та залишкова суми квадратів відхилень та зв’язок між ними [1]

Маємо вибірок по спостережень у кожній:

, (7.1)

,

…,

,

…,

Тоді загальне середнє арифметичне:

, (7.2)

Середнє арифметичне ї вибірки:

. (7.3)

Тоді загальна сума квадратів, що характеризує загальну варіацію всієї сукупності значень відносно оцінки їх центру тяжіння буде мати вигляд:

, (7.4)

Враховуючи, що

(7.4)

можна записати як

(7.5)

Зауваження. Складова

Позначимо , а . Тоді (7.5) набуде вигляду:

. (7.6)

Тобто, загальна варіація складається з двох адитивних компонент: факторної , що характеризує вплив досліджуваного фактора на рівнях, та , що характеризує похибку вимірювань.

 


Читайте також:

  1. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  4. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  5. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  6. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  7. Алгоритм розв’язання задачі
  8. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 452

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Випадок непов’язаних(незалежних) вибірок | Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.