МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Метод повторних зусиль).Методика розвитку сили. І. Методика розвитку максимальної сили: - шляхом збільшення м'язової маси; - шляхом удосконалення міжм’озової координації; - шляхом удосконалення внутрішньом’язової координації; - шляхом використання ізометричних вправ та вправ із самоопором. Методика розвитку максимальної сили шляхом збільшення м'язової маси Найефективнішими засобами силової підготовки є вправи: • з обтяженням масою предметів; • з подоланням опору еластичних предметів; • на спеціальних тренажерах. Досить ефективними є також вправи: • з опором партнерів; • у подоланні опору маси власного тіла; • у подоланні опору маси власного тіла з додатковими обтяженнями. У процесі силової підготовки учнів використовуютьінтервальний та комбінований методи.Кількістьпідходів у роботі з початківцями складає 2-3; з підготовленими особами — до 5-6 на одну групу м'язів. Методика розвитку максимальної силишляхом удосконалення міжм'язової координації Найефективнішимизасобами вдосконалення міжм’язової координації є вправи: з обтяженням масою предметів; на тренажерах; у подоланні опору маси власного тіла з додатковим обтяженням. При використанні цього шляхувикористовують іитервальний і комбінований методи. Величина опору в межах 30-80 % від максимального у конкретній руховій дії. Кількістьпідходів — 2-6 для кожної вправи. Оптимальна кількістьзанять у тижневому циклі знаходиться в межах від 3—4 до 5-6 занять залежно від рівня фізичної підготовленості. Тренувальна програма складається на 4-6 тижнів і надалі систематично оновлюється, величина обтяжень збільшується. Методика розвитку максимальної сили шляхом удосконалення внутрішньом'язової координації У деяких літературних джерелах цей шлях називаютьметодом максимальних зусиль. Він застосовується переважно у роботі зі спортсменами. Найефективнішими засобами вдосконалення внутрішньом'язової координації є вправи:, з обтяженням масою предметів; на тренажерах; ізометричні; в самоопорі. В одному підході вправуповторюють від 1 до 3-4 разів (при обтяженнях 85-90% — 3-4 повторень; 91-95 % —1-2 повторень; понад 95 % — 1 повторення). Одне тренувальне завдання для кожної групи м'язів включаєвід 2-3до 4-5 підходів. У занятті вправи з максимальним обтяженням слід виконувати на початку основної частини (у стані оптимальної працездатності). Подібні заняття проводять 2-3 рази на тиждень. Методика розвитку максимальної сили шляхом використання ізометричних вправ та вправ із самоопором Інакше цей шлях називаютьметодом ізометричних напружень. Ізометричні вправи та самоопір з метою розвитку максимальної сили виконуютьсяз напруженням 70-100 % від максимального (на початковому етапі — 70-80 %). В одномупідході виконують4-6 напружень, з інтервалами пасивного відпочинку 1-2 хв, під час яких максимально розслабляють м'язи. Всеріїроблять 2-3 підходи через 4—6 хв комбінованого або активного відпочинку. Загальний обсяг ізометричних напружень у тренувальному занятті може складати до 15 хв. Протягом тижня ізометричні вправи можуть застосовуватись на 3-4заняттях. ІІ. Методика розвитку швидкої сили Найефективнішими засобами є вправи: • з обтяженням масою предметів та масою власного тіла; • з комбінованим обтяженням; • з подоланням опору навколишнього середовища; • на спеціальних тренажерах Тренувальні завдання виконують переважнометодами інтервальної та комбінованої вправи і періодично ігровим і змагальним. Величина обтяжень складає 20-80 % від максимальної сили. На окремому занятті ці вправи дають на початку основної частини, а в суміжних заняттях не частіше 2-3 разів на тиждень. ІІІ. Методика розвитку вибухової сили Засобами вдосконалення вибухової сили є вправи: • з обтяженням масою предметів; балістичного характеру (метання, стрибки); • у швидких (вибухових) ізометричних напруженнях; • з комбінованим обтяженням масою власного тіла плюс маса предметів. Способи вимірювання сили: v динамометром v силові тести v тензографом Читайте також:
|
||||||||
|