МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модель аналізу вигод і витратТЕМА 7. Аналіз вигід і витрат 7.1 Модель аналізу вигід і витрат 7.2 Визначення коректних варіантів вибору 7.3 Вимірювання та оцінювання вигід і витрат 7.4 Порядок коригування на інформацію та дисконтування 7.5 Зміни у відносних цінах 7.6 Аналіз чутливості 7.7 Аналіз невизначеності і ризику У сучасних умовах в різних країнах обов'язковим є попередній аналіз успішності державних проектів за державною методологією аналізу вигод та витрат. Методологія аналізу вигод і витрат бере початок ще з класичної роботи французького економіста Дюпюї 1844 р. щодо вимірювання корисності суспільних проектів, де було вперше введено поняття надлишку споживача. Протягом наступних років ця методологія вбирала в себе різноманітні надбання економічної думки, розробки видатних економістів, лауреатів Нобелівської премії в галузі економіки - К. Ероу, Р. Фріш, Дж. Хікс, Я. Тінберген, П. Саюельсон, А. Сен. В наш час на спеціалістів, менеджерів і аналітиків покладається величезна відповідальність при моделюванні і проведенні аналізу вигод і витрат та тлумаченні результатів аналізу. Саме вони повинні забезпечити таку систему обліку і аналізу витрат, при якій на виході отримуються точні облікові дані, необхідні для управлінських цілей, визначення показників ефективності та прийняття стратегічних рішень. Адже прийняття рішень означає вибір найкращого варіанту досягнення цілей підприємства. Взагалі інформація про витрати є дуже вагомим фактором на всіх стадіях управління. Предметом аналізу вигод і витрат є різноманітні види витрат підприємств і їх підрозділів та можливості їх регулювання. За допомогою такого аналізу встановлюються витрати, обумовлені конкретним рішенням або проектом, і визначається напрям їх регулювання. Менеджери і аналітики діють в умовах обмеженості ресурсів. Саме тому зростає необхідність обережного ставлення до залучення і регулювання ресурсів. Будь-яка діяльність, яка передбачає споживання ресурсів, що їх можна використати в інший і, можливо, кращий спосіб, повинна мати серйозне обґрунтування. Базовими елементами цієї моделі є вигоди, витрати і варіанти вибору. Від "отримання найбільшої користі" до "створення найбільшої (чистої) вигоди" - відстань невелика. Одні й ті самі ресурси не можна спрямувати для досягнення різних цілей. З обмеженістю ресурсів, необхідно бути впевненим, що кожен вибраний проект дасть найбільш можливу віддачу з кожного витраченого ресурсу. Аналіз вигод і витрат проводиться: · представниками влади, які займаються підготовкою, обґрунтуванням будь-яких проектів державного (неприватного) сектора на всіх рівнях управління; · експертами, аналітиками недержавних неприбуткових структур, зокрема, політичних партій для розробки політичних програм; · фахівцями фінансового аналізу приватного сектора, які виконують проекти для державного сектора. Порядок проведення аналізу вигод і витрат, запропонований нижче, базується на розробках міжміністерських комітетів під керівництвом Секретаріату Ради Скарбниці Канади. Читайте також:
|
||||||||
|