Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види друкарської продукції

Основні визначення й одиниці виміру поліграфічної продукції

Поліграфічна продукція використовується практично у всіх областях життя і людської діяльності. Асортимент продукції великий і різноманітний. У зв'язку з цим не існує загальноприйнятої, обґрунтованої її класифікації і тому її підрозділяють на групи залежно від призначення.

До основних видів (груп) друкарської продукції відносять наступні:

1. Газетна продукція. Являє собою періодичні видання у виді одного (рідко) чи декількох не зшитих аркушів.

2. Журнали. Періодичні видання визначеної тематики (спрямованості). Складаються з однієї чи декількох зброшурованих зошитів. Журнали підрозділяються, у свою чергу, на тонкі, що складаються з одних-чотирьох зошитів, вкладених в обкладинку і скріплених скобами (дротом) і внакидку товсті — що мають більше чотирьох зошитів, вкладених в обкладинку і скріплених, зшитих через усю товщину дротом чи безшвейним клейовим способом.

3. Книги і брошури. Неперіодичні видання. Брошура являє собою книжкове видання обсягом понад чотири (нижче — листова), але не більш 48 стор., а книга — таке ж видання, але обсягом понад 48 стор. (ДСТ 16447-78). Цим підкреслюється, що брошура і книга відрізняються лише обсягом, але не конструкцією видання. І книга, і брошура можуть бути й в обкладинці, і в палітурці.

4. Листова продукція. Являє собою один чи кілька аркушів будь-якого формату без скріплення. До листової продукції належать афіші, плакати, репродукції живопису, а також буклети, що представляють собою листове видання, зфальцьоване в 2 і більше згини.

5. Картографічна продукція. Являє собою карти різноманітної тематики - картографічні, економічні, політичні і т.д. Сюди ж відносять і атласи, що представляють собою по конструкції книги чи брошури.

6. Пакувальна й етикеткова продукція.

7. Акцидентно-бланкова продукція. Різноманітні бланки, квитки, програми і т.д.

8. Білові товари. Альбоми, блокноти, записні книжки, зошити для письма і т.д. По конструкції є брошури і книги. З погляду поліграфічного виробництва акцент робиться на брошувально-палітурні процеси. Частка друкованих процесів мінімальна: лінування, розстановка колонцифр (порядковий номер сторінки), колонтитулів (міститься зверху рядок-місяць, рік і т.п.), сигнатури (порядковий номер зошита на першій сторінці чергового зошита) і т.п.

Від виду друкованої продукції залежить і технічна складність її видання, що, у свою чергу, визначається характером відтворюваних оригіналів.

 

 

Оригінали для поліграфічного репродукціювання


Читайте також:

  1. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  3. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  4. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  5. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  6. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  7. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  8. Аналіз рентабельності продукції
  9. Аналіз рентабельності продукції.
  10. Аналіз рівня, динаміки і структури обсягу виробленої та реалізованої продукції
  11. Аналіз собівартості окремих видів продукції.
  12. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.




Переглядів: 1488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологічні та конструктивні особливості сучасного друкарського обладнання. | Класифікація оригіналів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.