МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Етапи створення звіту
Щоб представити в друкарському вигляді інформацію з таблиць або запитів, в Access використовуються звіти, які володіють наступними перевагами: 1. крім відображення вмісту полів з таблиць або запитів, в звітах також можна обчислювати різні підсумкові значення, а також групувати дані; 2. за допомогою звітів можна барвисто оформляти різноманітні документи, необхідні в тих або інших сферах професійної діяльності. Для відображення основних даних і обчислених підсумкових значень в звітах можна використовувати наступні можливості: 1. Здійснення обчислень будь-якої складності з інформацією, яка знаходиться не тільки в одній, але також і в різних групах даних; 2. Використання ієрархічної структури у відображенні груп даних (у структурі може знаходитися до 10 рівнів); 3. Друк верхнього і нижнього колонтитулів на кожній сторінці звіту; 4. Для звіту можна встановити текст заголовка і приміток; 5. У кожній групі даних можуть знаходитися власні заголовки і примітки. 6. Використання упроваджених малюнків, об’єктів, а також підлеглих звітів. Планування звіту починається задовго до того, як користувач реально створить його макет. Створення звіту починається з бажання користувача проглянути дані, що містяться в таблиці, але не у такому вигляді, в якому вони там представлені. Мета звіту – витягнути з розрізнених даних БД керований набір цінної інформації. Створення звіту передбачає виконання наступних етапів. - визначення макету звіту; - збір даних; - створення звіту за допомогою конструктора звітів; - друк або переглядання звіту. Визначення макету звіту. Починати потрібно із загального уявлення про макет звіту. Користувач може представити макет звіту у своїй уяві, на папері або інтерактивно за допомогою вікна конструктора Access. У макеті звіту міститься перелік необхідних полів і показано їх розміщення. Збір даних. Після розробки загального формату звіту слід підібрати необхідні дані. У звіті можна використовувати дані з однієї таблиці бази даних або результуючий набір даних запиту. За допомогою запиту можна зв’язати декілька таблиць, а потім використовувати результати виконання запиту як джерело записів. Результуючий набір даних в Access можна розглядати як одну таблицю. Як відомо, в запиті можна вибрати поля, записи і порядок сортування записів. Access розглядає цей результуючий набір даних як єдину таблицю в режимі таблиці, форми і звіту. Динамічний набір записів стає джерелом даних для звіту, і Access обробляє кожен запис при його створенні. Дані звіту і конструкціязвіту – це абсолютно різні речі. У конструкції користувач задаєте поля, які будуть використані в звіті. Потім при завантаженні звіту Access підставляє дані з таблиці або результатів запиту замість полів звіту. Так створюється звіт. Існує декілька способів створення звіту. - За допомогою команди Вставка – Звіт з головного меню вікна додатку при активізованому вікні бази даних. - За допомогою кнопки Створити при активізованій вкладці Звіти вікна бази даних. - За допомогою вибору опції Звіт з меню кнопки “Новий об’єкт” панелі інструментів. Незалежно від вибраного способу з’явиться діалогове вікно Новий звіт. Діалогове вікно “Новий звіт” дозволяє вибрати один з наступних способів створення звіту. - Конструктор. Відображає порожнє вікно конструктора звіту. - Майстер звітів. Допомагає створити стрічковий звіт, задаючи питання. - Автозвіт: у стовпець. Негайно створює звіт в стовпець - Автозвіт: стрічковий. Негайно створює стрічковий звіт. - Майстер діаграм. Допомагає створити діаграму. - Поштові наклейки. Допомагає створити поштові наклейки. Читайте також:
|
|||||||||||
|