МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Етапи створення звіту
Щоб представити в друкарському вигляді інформацію з таблиць або запитів, в Access використовуються звіти, які володіють наступними перевагами: 1. крім відображення вмісту полів з таблиць або запитів, в звітах також можна обчислювати різні підсумкові значення, а також групувати дані; 2. за допомогою звітів можна барвисто оформляти різноманітні документи, необхідні в тих або інших сферах професійної діяльності. Для відображення основних даних і обчислених підсумкових значень в звітах можна використовувати наступні можливості: 1. Здійснення обчислень будь-якої складності з інформацією, яка знаходиться не тільки в одній, але також і в різних групах даних; 2. Використання ієрархічної структури у відображенні груп даних (у структурі може знаходитися до 10 рівнів); 3. Друк верхнього і нижнього колонтитулів на кожній сторінці звіту; 4. Для звіту можна встановити текст заголовка і приміток; 5. У кожній групі даних можуть знаходитися власні заголовки і примітки. 6. Використання упроваджених малюнків, об’єктів, а також підлеглих звітів. Планування звіту починається задовго до того, як користувач реально створить його макет. Створення звіту починається з бажання користувача проглянути дані, що містяться в таблиці, але не у такому вигляді, в якому вони там представлені. Мета звіту – витягнути з розрізнених даних БД керований набір цінної інформації. Створення звіту передбачає виконання наступних етапів. - визначення макету звіту; - збір даних; - створення звіту за допомогою конструктора звітів; - друк або переглядання звіту. Визначення макету звіту. Починати потрібно із загального уявлення про макет звіту. Користувач може представити макет звіту у своїй уяві, на папері або інтерактивно за допомогою вікна конструктора Access. У макеті звіту міститься перелік необхідних полів і показано їх розміщення. Збір даних. Після розробки загального формату звіту слід підібрати необхідні дані. У звіті можна використовувати дані з однієї таблиці бази даних або результуючий набір даних запиту. За допомогою запиту можна зв’язати декілька таблиць, а потім використовувати результати виконання запиту як джерело записів. Результуючий набір даних в Access можна розглядати як одну таблицю. Як відомо, в запиті можна вибрати поля, записи і порядок сортування записів. Access розглядає цей результуючий набір даних як єдину таблицю в режимі таблиці, форми і звіту. Динамічний набір записів стає джерелом даних для звіту, і Access обробляє кожен запис при його створенні. Дані звіту і конструкціязвіту – це абсолютно різні речі. У конструкції користувач задаєте поля, які будуть використані в звіті. Потім при завантаженні звіту Access підставляє дані з таблиці або результатів запиту замість полів звіту. Так створюється звіт. Існує декілька способів створення звіту. - За допомогою команди Вставка – Звіт з головного меню вікна додатку при активізованому вікні бази даних. - За допомогою кнопки Створити при активізованій вкладці Звіти вікна бази даних. - За допомогою вибору опції Звіт з меню кнопки “Новий об’єкт” панелі інструментів. Незалежно від вибраного способу з’явиться діалогове вікно Новий звіт. Діалогове вікно “Новий звіт” дозволяє вибрати один з наступних способів створення звіту. - Конструктор. Відображає порожнє вікно конструктора звіту. - Майстер звітів. Допомагає створити стрічковий звіт, задаючи питання. - Автозвіт: у стовпець. Негайно створює звіт в стовпець - Автозвіт: стрічковий. Негайно створює стрічковий звіт. - Майстер діаграм. Допомагає створити діаграму. - Поштові наклейки. Допомагає створити поштові наклейки. Читайте також:
|
|||||||||||
|