МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Телефонні блокиЗворотний дзвоник Система зворотних телефонних дзвоників, зведених у блоки, суттєво скорочує число щоденних перерв у роботі і надає значні можливості для раціоналізації й економії часу. Даний прийом є ефективною формою ведення телефонних переговорів. Дозволяє об'єднати кілька телефонних розмов у визначеному проміжку часу і заздалегідь підготуватися до них. Підготовка до телефонних переговорів: 1. Перед кожним дзвоником перевірте три питання: · Чи є необхідність в особистому контакті? · Чи обов'язково знання відповіді для того, щоб дійти згоди? · Чи існує можливість наступної зустрічі з партнером (абонентом )? 2. Набирайте номер тільки тоді, коли ясна мета розмови: · Чи хочу я просто підтримати загальний контакт і обмінятися думкою з колегою? · Чи хочу я встановити новий зв'язок? · Чи хочу я одержати інформацію чи передати її? · Чи хочу я поділитися ідеєю і попросити оцінити її? · Чи хочу я переконати іншого у своїх намірах і ближче ознайомити зі своїми проектами? 3. Подбайте про вибір правильного моменту для своєї розмови: · З'ясуйте найкращий час для дзвоника, щоб не відривати партнера від справи. Встановіть цей час наприкінці попередньої телефонної розмови чи при особистій зустрічі. · Попереджайте про свій дзвоник завчасно! Багато хто з Ваших ділових партнерів будуть за письмовим столом чекати Вашого дзвоника, якщо Ви заздалегідь вкажете (за допомогою листа, факса, секретаря) точний час. Ви заощадите час і засоби і прискорите рішення відповідного питання! · Готуйтеся до своїх дзвоників по-діловому і змістовно! · Важливою передумовою успішної телефонної розмови є її підготовка. Наступний бланк допоможе Вам ефективніше використовувати такий інструмент спілкування, як телефон. · Настройтеся на партнера і сконцентруйтеся на веденні розмови. Бланк «Підготовка телефонного дзвоника»
Ведення телефонної розмови: 1. Бути коротким: зводіть фазу контакту до мінімуму. 2. Спочатку повідомте своєму партнеру, «про що мова йде», і тільки потім поясніть причини і подробиці. 3. Не переривайте розмову з тієї причини, що по іншому апарату надходить важливий дзвоник. У разі потреби запитайте, чи можна Вам перерватися, і завірте в тім, що Ви передзвоните через 10 хвилин. 4. Уникайте «рівнобіжних розмов» з Вашими співробітниками. 5. Висловлюйтесь чітко і запитуйте згоду свого партнера, якщо Ви хочете записати розмову на плівку чи підключити паралельний апарат. 6. Наприкінці тривалої розмови коротко підведіть підсумки і перелічіть міри, які треба прийняти (хто саме, коли і що повинен зробити)? 7. При необхідності попросіть чи пообіцяйте коротке письмове підтвердження телефонних переговорів. Найпростішим шляхом є копія запису розмови з підписом. 8. Під час розмови запишіть такі важливі подробиці, як імена, цифри й основну інформацію, з якою потім зможуть ознайомитися і яку можуть зрозуміти Ваші підлеглі і колеги. 9. Стежте, особливо при міжміських розмовах, за тривалістю розмови - вартістю Вашого дзвоника (використовуйте для цих цілей секундомір, хронограф, пісковий годинник, електронний лічильник і т.п.) 10. Завершуйте розмову, як тільки буде досягнуто її мету! Підведення підсумків: запис телефонної розмови
5. Раціональне ведення кореспонденції Ведення кореспонденції включає: - обробку вхідної пошти; - обробку вихідної пошти. Раціональна обробка вхідної пошти 1. Слід попередити секретаря про те, щоб Вам на стіл клали тільки вхідну кореспонденцію, що має для Вас значення, і відмовтеся від усієї «рутинної пошти». 2. Доручіть робити попереднє сортування вхідної пошти (наприклад, за пріоритетами) і розкладку її в спеціальні папки. 3. Розпорядіться про те, щоб до вхідного листа прикладалися необхідні роз'яснювальні матеріали. 4. Усе, що не представляє інформаційної цінності, не підлягає обробці чи збереженню, повинно негайно переправлятися в кошик для паперів. 5. При читанні листа відразу ж позначайте усі важливі місця в тексті, щоб полегшити собі й іншим наступну обробку. 6. Робіть на листі вказівки і зауваження по обробці, вказуйте, наприклад, ключові слова майбутньої відповіді, термін виконання, виконавця, місце в архіві і т.п. Користайтеся в цих цілях наявними формулярами. 7. Вхідну пошту, що повинна оброблятися в іншому місці, негайно переправляйте за призначенням. 8. Обробляйте лист по можливості відразу після одержання, тобто під час перегляду пошти. 9. Обробка кожного листа заключається не тільки в читанні, а й у розробці якихось заходів. 10. Улаштуйте собі шухляду для пошти з трьома відділеннями: · до негайного виконання; · до повторного розгляду; · в архів. Раціональна обробка вхідної пошти 1. Метод негайної відповіді: напишіть від руки на отриманому Вами листі свою відповідь, поставте дату, підпис і відішліть оригінал відправнику (копію залишіть у справі). 2. Підготовка листів-копій. 3. Підготовка «листів-маятників» Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|