Сутність системи маркетингових досліджень
Згідно з Міжнародним кодексом ЄСОМАР маркетингові дослідження — це системне збирання і об’єктивний запис, класифікація, аналіз і узагальнення даних щодо поведінки, потреб, відносин, вражень, мотивацій і т.д. окремих осіб і організацій в контексті їхньої економічної, політичної, суспільної і побутової діяльності.
Основними принципами маркетингових досліджень є:
— системність;
— комплексність;
— цілеспрямованість;
— об’єктивність;
— надійність;
— економічність;
— результативність;
— відповідність засадам добросовісної конкуренції.
Основними завданнями маркетингових досліджень є:
— аналіз та прогнозні дослідження кон’юнктури ринку;
— визначення величини і динаміки попиту та пропозиції товарів, співвідношення їх величин;
— розрахунок місткості ринку в цілому та його окремих сегментів;
— прогнозні дослідження обсягів збуту;
— визначення конкурентних позицій, іміджу підприємства та його продукції;
— дослідження поведінки споживачів, конкурентів, посередників, постачальників та інших суб’єктів ринку;
— аналіз результатів маркетингової діяльності підприємства;
— оцінка ефективності маркетингових заходів;
— розробка рекомендацій стосовно поліпшення товарної, цінової, комунікаційної та розподільної маркетингової політики підприємства;
— розробка докладної програми маркетингу.
Читайте також:
I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи II. Анатомічний склад лімфатичної системи IV. Розподіл нервової системи IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи IV. Філогенез кровоносної системи POS-системи V. Етичні правила психологічних досліджень VI. Філогенез нервової системи Автокореляційна характеристика системи АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: