Переваги та недоліки названих видів маркетингових досліджень наведено в табл.
Види маркетингових досліджень
| Переваги
| Недоліки
|
1. Кабінетні
| Швидкість збирання інформації, невисока вартість, відносна простота
| Інформація може бути застарілою чи неповною, часто залишається нез’ясованим, хто і з якою метою її збирав
|
2. Польові
| Конкретність, цільовий характер; контрольованість процесів збирання інформації
| Велика вартість і тривалість процесу збирання інформації
|
3. Пілотні
| Безпосередня участь дослідника в маркетингових процесах
| Велика вартість, суб’єктивність суджень експертів
|
4. Панельні
| Безпосередній контакт зі споживачем
| Суб’єктивність суджень споЖидачів
|
5. Метод фокус-груп
| Безпосередній контакт зі споживачами; невимушеність спілкування
| Надто загальний характер отриманої інформації
|
6. Ділові контакти
| Безпосередній контакт із суб’єктами ринку
| Можливість отримання недостовірної інформації
|