Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кількість навчальних годин - 2

 

Науково-методичне обґрунтування теми: артеріальна гіпертензія, ішемічна хвороба серця і серцева недостатність є найпоширенішими захворю­ваннями як у популяції в цілому, так і серед серцево-судинних захворювань становлячи близько 80%. Складність їхнього патогенезу, достаток скарг як специфічного так і неспецифічного характеру порівняно пізніше час їхньої появи (стосовно формування морфологічного субстрату хвороби), недостатня поширеність ідеї профілактики серед населення, а також складна соціально-економічна ситуація в країні обумовили широке поширення кардиальної патології і, у зв'язку із цим, високі рівні інвалідизації і смертності серед цих груп хворих.

У той же час успіхи медичної науки дозволяють не тільки досягати стабілізації стану хворих, але і у ряді випадків досягати їхнього повного лікування. Яскравим прикладом може служити цілий комплекс оперативних втручань на коронарних судинах з повним відновленням кровотока в міокарді, а також більше радикальні операції по пересадженню всього серцевого м'яза, які в ряді країн набули рутинного характеру

 

Навчальні цілі лекції: на підставі сучасної інформації про патогенез і клініку вивчити основні методи клінічної і лабораторно-інструментальної діагностики досліджуваної патології і на підставі сучасних класифікації опанувати формулювання діагнозів.

Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця: у лекційному матеріалі необхідно підкреслити такі деонтологічні аспекти, як необхідність доступною мовою пояснити хворому особливості його захворювання, обґрунтувати необхідність дотримання деяких обмежень як професійного (перехід на легку працю, обмеження відряджень, відмова від ненормованого робочого дня, фізичних і нервово-психічних перевантажень) так і побутового характеру (нормалізація співвідношення бадьорість - сон, організація раціонального харчування з обмеженням споживання повареної солі і рідини при збереженні достатньої калорійності в залежності від енерговитрат), а для хворих застійною серцевою недостатністю - організація догляду.

Екологічні аспекти лекції полягають у викладі впливу факторів зовнішнього середовища на патогенетичні аспекти досліджуваної патології (склад питної води, продуктів харчування, вплив на організм високочастотного випромінювання, вібрації, солей важких металів, харчових антиоксидантів - консервантів, вихлопних газів автомобілів, шуму і т.д.).

У лекції підкреслюється позиція про нерозривність професійної і правової відповідальності лікаря перед хворим, необхідності підходити до організації лікування з позиції сучасної доказової медицини, використовуючи апробовані терапевтичні схеми з урахуванням особливостей як перебігу хвороби так і особистісних характеристик хворого, ряду етичних аспектів (його матеріального становища, сімейного стану і т.д.). Виділено і юридичній відповідальності лікаря при недостатньому або невідповідальному виконанні ІМ своїх професійних обов'язків. Патріотичний аспект - роль терапевтичних шкіл України у формуванні сучасних уявлень про досліджувану патологію (Ф.Яновський, Н.Стражеско, М.Губергриц, Н. Фуркало, Л.Мала), а також сучасних вчених, які працюють у цьому напрямку - В.Нетяженко, Ю.Сіренко, І.Ганджа, І.Следзевська, В.Бобров, К.Амосова) у тому числі і учених УМСА В.Ждан, Ю.Козаков, М. Потяженко, С. Кулешов).

Міждисциплінарна інтеграція: лекція заснована на знаннях студентами анатомії серцево - судинної системи і фізіології серцевої діяльності, біохімії, а також патологічної анатомії і фізіології цих систем.


Читайте також:

  1. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  2. БИЛИНА ПРО ІВАНА ГОДИНОВИЧА – ПЕРЕСПІВ АРХАЇЧНОГО МІФУ ПРО РІЧНІ СЕЗОНИ
  3. Біомаса - Кількість живої речовини на одиниці площі чи об'єму місцеперебування в момент спостереження. Визначається сумою біомаси усіх популяцій, що населяють дану екосистему.
  4. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  5. В однакових об'ємах різних газів за однакових умов (температура і тиск) міститься однакова кількість молекул.
  6. Види навчальних занять.
  7. Види обліку і форми перевірки навчальних досягнень учнів
  8. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  9. Визначення та планування навчальних, оздоровчих і виховних задач
  10. Викладення матеріалу теми – 1,5 години.
  11. Вимірювання інформації в теорії інформації (інформація, як знята невизначеність). Кількість інформації по Хартлі
  12. Вимоги до опалення, вентиляції та кондиціонування повітря виробничих, навчальних та побутових приміщень.




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пропозиція грошей | План і організаційна структура лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.