МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Чинники, сприяючі ефективному навіюваннюМіра критичності прийняття навіювань суггерендом Експерименти і дані ряду авторів показують, що суггеренд принимэе -не всі навіювання. Деякі він відхилює, особливо ті, які противоречат його політичним, моральним і іншим переконанням. Правильніше говорити, чт: прийняття дій сугестій характеризується пониженою мірою критичности. В.сніженії критичності суггеренда поміщене ще одне з услови* ефективності навіювання. Це практично дуже важливий вивід. Якби мало місце повне «отключение» критичності, то це означало б, що можна вселити індивідові (наприклад, яг** гіпнозом) установку на скоєння злочину —это б спрацювало. Однш практика показує, що, на щастя, цього не відбувається — спрацьовує -определенная критичність сприйняття. Таким чином, навіювання в загальному вигляді можна представити як пеихологичес кое дія, яка здійснюється за допомогою мови і немовних засобів ? відрізняється пониженою аргументацією. Суггестор у відповідності сосвоими цілячи» і намірами і використовуючи певні прийоми навіювання вводить в психиг суггеренда ті або інші установки, направлені на зміну психічної деятельности. Навіювання приймається суггерендом при пониженій мірі осознанне-сти і критичності, стає його внутрішньою установкою, яка направляе-регулирует і стимулює психічну і фізичну активність, реалізовується)»: при тій або іншій мірі автоматизму [85,14—15, 26]. Значно впливають на силу вселяючої дії соціальний статус а авторитет суггестора (коефіцієнт рангової кореляції між цими пері менными — порядка 0,8). Встановлено, що добитися ефекту навіювання може суггестор і з невеликим авторитетом. Для заповнення авторитету він може використовувати авторитет другу го людини, що володіє в суггеренда великою довірою, тобто вселяти від імен або ім'ям іншої особи. По-друге, він може використовувати авторитет цілі. соціальних общностей, може вселяти ім'ям або від імені групи, коллекп» ва і так далі К. Маркс писав, що глашатаї нового «викликають до себе на допомогу дусі» минулого, запозичуючи у них імена, бойові гасла, костюми... Так, Лютер оді вался апостолом Павлом...» Ефективності внушенияспособствует доброзичливість суггестора по від носінню до суггеренду. Спостереження показали; що якщо вихователь, бажаючи сделать навіювання своєму вихованцеві, виявляє доброзичливе відношення до останнього, то дія може дати кращий результат, чим при недобррже давальному відношенні. Це підтверджують і самі спостережувані Експерименти також показали, що для досягнення успіху навіювання суггестор повинен відчувати психологічну перевагу перед суггерендом. Пр» інших рівних умовах сильніше впливає той суггестор, який перевершує с\т-геренда у вольовому, характерологическом і іншому відношенні. Від свідомості наявності або відсутності психологічної Переваги над суггерендом багато в чому залежить упевненість-невпевненість суггестора в досягнення мети навіювання. Стан суггестора виявляється в інтонації голосу, міміці і пантомимике і передається суггеренду. Аналіз експериментального матеріалу дає підставу стверджувати, що внушение залежить від відношення суггестора до того, що він хоче вселити суггеренду. У вміст цієї детерминанты входить, перш за все, віра самого суггестора в те, що він вселяє. Якщо він глибоко вірить в те, що вселяє, то за інших рівних умов його дія може придбати значну силу [85, 56—61 ]. Читайте також:
|
||||||||
|