Суть попиту та пропозиції. Чинники, що визначають величину попиту.
Попит – це кількість продукту, яку споживачі бажають і спроможні купити на ринку за певну ціну за певний проміжок часу.
Бажання, підкріплені грошовими можливостями, перетворюються на попит. Попит – це потреби людей, представлені на ринку і забезпечені грошима; іншими словами, попит – це платоспроможні потреби людей.
Корисність продукту – це величина задоволення від споживання продукту.
Від’ємна корисність – виявляється за надмірного споживання продукту.
Закон спадної граничної корисності – величина додаткового задоволення під час споживання кожної додаткової одиниці певного продукту зменшуватиметься.
Пропозиція– сукупність товарів, які представлені на ринку. Її розмір визначається кількістю товарів, що пропонуються для продажу в певний період часу за існуючими цінами.