МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Законодавчі основи фізичного виховання дорослого населенняЛітература ПЛАН ЛЕКЦІЯ № 19 ТЕМА: ЗАКОНОДАВЧЕ І НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ
Мета- розширити теоретичні знання студентів щодо програмно-нормативного забезпечення фізичного виховання дорослого населення. Завдання: 1. Сприяти вдосконаленню вміння роботи зі спеціальними документами планування. 2. Сприяти формуванню в студентів вміння критично оцінювати отриману інформацію та формулювати на основі цього логічні висновки. 3. Сприяти формуванню наукового світогляду, моральних та етичних якостей студентського колективу. Навчально-матеріальне забезпечення- мультимедійний проектор, презентація. 1. Законодавчі основи фізичного виховання дорослого населення. 2. Нормативні основи фізичного виховання дорослого населення. 3. Технологія розробки планів фізичного виховання дорослого населення. 1. Базова навчальна програма з фізичного виховання для студентів вищих закладів освіти України III - IV рівнів акредитації. Міністерство освіти України. Інститут змісту і методів навчання. - К., 1998. - 28 с. 2. Державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості населення України / За заг. ред. Зубалія. - 2 - е вид., перероб. і доп., -К., 1997. - 36с. 3. Закон України “Про фізичну культуру і спорт” 4. Максимова В.Н. Физическая культура в пожилом возрасте. 1980. - 5. Матвеев Л.П. Теория и методика физической культуры: Учеб. для ин-тов физ. культуры. - Москва: Физкультура и спорт, 1991. - С. 528. 6. Романенко В.А. Двигательные способности человека. Донецк: Новый мир, УКЦентр, 1999. - С.245 - 296. 7. Цільова комплексна програма “Фізичне виховання - здоров’я нації”.
Питання фізичного виховання дорослого населення відображені у державних документах найвищого рівня, зокрема у: - Законі України “Про фізичну культуру і спорт” - Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання - здоров’я нації” На виконання Указу Президента України від 1 вересня 1998 р. № 963 “Про затвердження Цільової комплексної програми “Фізичне виховання - здоров’я нації” з метою створення умов для реалізації державної політики у сфері зміцнення здоров’я населення України засобами фізичного виховання, фізичної культури та спорту і задоволення потреб у поліпшенні здоров’я, фізичному й духовному розвитку населення Львівщини є: * забезпечення розв’язання пріоритетної проблеми - зміцнення здоров’я населення засобами фізичного виховання; * сприяння фізичному і духовному розвитку молоді, виховання її патріотизму, дисципліни, волі; * подальший розвиток фізкультурно-спортивного руху у Львівській області з урахуванням змін в усіх сферах суспільного життя; * забезпечення передових позицій Львівської області у спорті вищих досягнень та резервному спорті в Україні, створення передумов для підготовки спортсменів високого рівня.
Напрями реалізації завдань програми: * формування нових підходів до фізичного виховання і спорту, виходячи з існуючих соціально-економічних реалій; * визначення пріоритетів у діяльності управлінь, інших органів виконавчої влади міст і районів області щодо забезпечення здоров’я дітей, учнівської та студентської молоді, робітників, службовців, інших працівників; * впровадження дієвої системи освіти громадян з питань фізичної культури та спорту, пропаганди здорового способу життя; * відродження традицій українського тіловиховання; * створення належних умов для занять фізичною культурою і спортом; * залучення населення до підготовки та задачі державних тестів і нормативів фізичної підготовленості; * впровадження ефективних форм, методів і засобів фізкультурно-спортивної діяльності та видів спорту з урахуванням місцевих і регіональних особливостей умов праці; * реформування організаційних основ фізкультурно-спортивного руху, стимулювання створення широкої мережі фізкультурно-спортивних клубів, які забезпечили б належне проведення фізкультурно-оздоровчої роботи; * задоволення регіональної та державної потреби в кваліфікованих кадрах, підготовки нової генерації спеціалістів, підвищення їх професіоналізму на всіх рівнях діяльності у сфері фізичного виховання, олімпійського і професійного спорту, фізичної реабілітації; * забезпечення збереження наявної матеріально-технічної бази, поліпшення умов її функціонування, визначення стратегічних напрямків подальшого розвитку; * удосконалення системи підготовки спортивного резерву, підвищення якості функціонування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, Львівського училища фізичної культури, Львівської обласної школи вищої спортивної майстерності, науково-методичного та медико-біологічного забезпечення їх діяльності; * надання державної підтримки становленню та впровадження ефективних форм реабілітаційної та спортивної роботи з особами, які мають вроджені та набуті вади фізичного і розумового розвитку.
Реалізація Програми здійснюється за такими напрямками: 1. Фізкультурно-оздоровча та спортивна робота: - фізичне виховання і фізкультурно-оздоровча робота у навчально-виховній сфері; - фізкультурно-оздоровча у виробничій та соціально-побутовій сферах; - спортивна діяльність. 2.Фізичне виховання та спортивна діяльність населення із специфічними професійними та фізичними характеристиками: - фізична підготовка військовослужбовців, особового складу правоохоронних органів та інших військових формувань; - фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна діяльність серед інвалідів; - фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед сільського населення. 3.Система забезпечення розвитку галузі, що включає кадрове, науково-методичне, матеріально-технічне, фінансово-економічне, медико-біологічне, інформаційне, нормативно-правове, організаційне забезпечення та вдосконалення міжнародних зв’язків. Фізичне виховання у навчально-виховній сфері як складова частина загальної системи освіти має закласти основи забезпечення та розвитку фізичного і морального здоров’я, комплексного підходу до формування розумових і фізичних якостей особистості, вдосконалення фізичної та психологічної підготовленості до активного життя і професійної діяльності на принципах індивідуального підходу, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого використання різноманітних засобів і форм постійного фізичного удосконалення. Основними принципами у фізичному вихованні учнівської та студентської молоді у системі освіти є: - формування в учнівської молоді потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури і спорту; - розробки і реалізації ефективного дидактичного оновлення змісту виховання у навчальних закладах; - збільшення обсягу рухової активності дітей, учнів і студентів залежно від психофізіологічної потреби в рухах; - підвищення якості навчального процесу з фізичного виховання; - забезпечення процесу фізичного виховання висококваліфікованими кадрами; - удосконалення матеріально-технічного забезпечення з урахуванням сучасного економічного становища держави; - використання бюджетного і позабюджетного фінансування процесу фізичного виховання у навчальних закладах; - оптимізація управління фізичним вихованням дітей і молоді.
Фізкультурно-оздоровча робота у виробничій та соціально побутовій сфері. Головним завданням вдосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи у виробничій та соціально-побутовій сферах є створення сприятливих умов для задоволення потреб працівників широких верств населення стосовно збереження здоров’я, післятрудового відновлення, змістовного дозвілля та загального відпочинку. Основними напрямками, що забезпечують збереження і розвиток фізкультурно-оздоровчої роботи у виробничій і соціально-побутовій сферах є: * створення механізму контролю за виконанням Закону України “Про фізичну культуру і спорт” власниками підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності або уповноваженими ними органами щодо забезпечення належних умов для розвитку фізичної культури і спорту в трудових колективах; * вжити заходів щодо збереження існуючої на виробництві матеріально-технічної бази фізичної культури і спорту, контролю за її використанням за призначенням; * створення механізму взаємодії органів виконавчої влади в галузі фізичної культури і спорту з профспілковими органами усіх рівнів щодо спільної діяльності у розвитку цієї сфери; * збереження державної підтримки діяльності спортивних товариств і відомств у процесі їх адаптації до ринкових відносин; * збереження і розвиток існуючої мережі фізкультурно-оздоровчих закладів за місцем проживання населення як умови залучення дітей та підлітків до здорового дозвілля, профілактики правопорушень, надання їм методичної та інформаційної підтримки, контроль за використанням їх призначення; * створення на базі фізкультурно-оздоровчих закладів мережі спортивних клубів, секцій, оздоровчих груп для різних вікових категорій населення, відділень дитячо-юнацьких спортивних шкіл; * створення на базі фізкультурно-оздоровчих закладів мережі спортивних клубів, секцій, оздоровчих груп для різних вікових категорій населення, відділень дитячо-юнацьких спортивних шкіл; * вироблення нових підходів до впровадження сучасних форм дозвілля у місцях масового відпочинку населення з використанням різних засобів фізичного виховання і спорту.
Читайте також:
|
||||||||
|