МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Законодавчі основи фізичного виховання дорослого населенняЛітература ПЛАН ЛЕКЦІЯ № 19 ТЕМА: ЗАКОНОДАВЧЕ І НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ
Мета- розширити теоретичні знання студентів щодо програмно-нормативного забезпечення фізичного виховання дорослого населення. Завдання: 1. Сприяти вдосконаленню вміння роботи зі спеціальними документами планування. 2. Сприяти формуванню в студентів вміння критично оцінювати отриману інформацію та формулювати на основі цього логічні висновки. 3. Сприяти формуванню наукового світогляду, моральних та етичних якостей студентського колективу. Навчально-матеріальне забезпечення- мультимедійний проектор, презентація. 1. Законодавчі основи фізичного виховання дорослого населення. 2. Нормативні основи фізичного виховання дорослого населення. 3. Технологія розробки планів фізичного виховання дорослого населення. 1. Базова навчальна програма з фізичного виховання для студентів вищих закладів освіти України III - IV рівнів акредитації. Міністерство освіти України. Інститут змісту і методів навчання. - К., 1998. - 28 с. 2. Державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості населення України / За заг. ред. Зубалія. - 2 - е вид., перероб. і доп., -К., 1997. - 36с. 3. Закон України “Про фізичну культуру і спорт” 4. Максимова В.Н. Физическая культура в пожилом возрасте. 1980. - 5. Матвеев Л.П. Теория и методика физической культуры: Учеб. для ин-тов физ. культуры. - Москва: Физкультура и спорт, 1991. - С. 528. 6. Романенко В.А. Двигательные способности человека. Донецк: Новый мир, УКЦентр, 1999. - С.245 - 296. 7. Цільова комплексна програма “Фізичне виховання - здоров’я нації”.
Питання фізичного виховання дорослого населення відображені у державних документах найвищого рівня, зокрема у: - Законі України “Про фізичну культуру і спорт” - Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання - здоров’я нації” На виконання Указу Президента України від 1 вересня 1998 р. № 963 “Про затвердження Цільової комплексної програми “Фізичне виховання - здоров’я нації” з метою створення умов для реалізації державної політики у сфері зміцнення здоров’я населення України засобами фізичного виховання, фізичної культури та спорту і задоволення потреб у поліпшенні здоров’я, фізичному й духовному розвитку населення Львівщини є: * забезпечення розв’язання пріоритетної проблеми - зміцнення здоров’я населення засобами фізичного виховання; * сприяння фізичному і духовному розвитку молоді, виховання її патріотизму, дисципліни, волі; * подальший розвиток фізкультурно-спортивного руху у Львівській області з урахуванням змін в усіх сферах суспільного життя; * забезпечення передових позицій Львівської області у спорті вищих досягнень та резервному спорті в Україні, створення передумов для підготовки спортсменів високого рівня.
Напрями реалізації завдань програми: * формування нових підходів до фізичного виховання і спорту, виходячи з існуючих соціально-економічних реалій; * визначення пріоритетів у діяльності управлінь, інших органів виконавчої влади міст і районів області щодо забезпечення здоров’я дітей, учнівської та студентської молоді, робітників, службовців, інших працівників; * впровадження дієвої системи освіти громадян з питань фізичної культури та спорту, пропаганди здорового способу життя; * відродження традицій українського тіловиховання; * створення належних умов для занять фізичною культурою і спортом; * залучення населення до підготовки та задачі державних тестів і нормативів фізичної підготовленості; * впровадження ефективних форм, методів і засобів фізкультурно-спортивної діяльності та видів спорту з урахуванням місцевих і регіональних особливостей умов праці; * реформування організаційних основ фізкультурно-спортивного руху, стимулювання створення широкої мережі фізкультурно-спортивних клубів, які забезпечили б належне проведення фізкультурно-оздоровчої роботи; * задоволення регіональної та державної потреби в кваліфікованих кадрах, підготовки нової генерації спеціалістів, підвищення їх професіоналізму на всіх рівнях діяльності у сфері фізичного виховання, олімпійського і професійного спорту, фізичної реабілітації; * забезпечення збереження наявної матеріально-технічної бази, поліпшення умов її функціонування, визначення стратегічних напрямків подальшого розвитку; * удосконалення системи підготовки спортивного резерву, підвищення якості функціонування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, Львівського училища фізичної культури, Львівської обласної школи вищої спортивної майстерності, науково-методичного та медико-біологічного забезпечення їх діяльності; * надання державної підтримки становленню та впровадження ефективних форм реабілітаційної та спортивної роботи з особами, які мають вроджені та набуті вади фізичного і розумового розвитку.
Реалізація Програми здійснюється за такими напрямками: 1. Фізкультурно-оздоровча та спортивна робота: - фізичне виховання і фізкультурно-оздоровча робота у навчально-виховній сфері; - фізкультурно-оздоровча у виробничій та соціально-побутовій сферах; - спортивна діяльність. 2.Фізичне виховання та спортивна діяльність населення із специфічними професійними та фізичними характеристиками: - фізична підготовка військовослужбовців, особового складу правоохоронних органів та інших військових формувань; - фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна діяльність серед інвалідів; - фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед сільського населення. 3.Система забезпечення розвитку галузі, що включає кадрове, науково-методичне, матеріально-технічне, фінансово-економічне, медико-біологічне, інформаційне, нормативно-правове, організаційне забезпечення та вдосконалення міжнародних зв’язків. Фізичне виховання у навчально-виховній сфері як складова частина загальної системи освіти має закласти основи забезпечення та розвитку фізичного і морального здоров’я, комплексного підходу до формування розумових і фізичних якостей особистості, вдосконалення фізичної та психологічної підготовленості до активного життя і професійної діяльності на принципах індивідуального підходу, пріоритету оздоровчої спрямованості, широкого використання різноманітних засобів і форм постійного фізичного удосконалення. Основними принципами у фізичному вихованні учнівської та студентської молоді у системі освіти є: - формування в учнівської молоді потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури і спорту; - розробки і реалізації ефективного дидактичного оновлення змісту виховання у навчальних закладах; - збільшення обсягу рухової активності дітей, учнів і студентів залежно від психофізіологічної потреби в рухах; - підвищення якості навчального процесу з фізичного виховання; - забезпечення процесу фізичного виховання висококваліфікованими кадрами; - удосконалення матеріально-технічного забезпечення з урахуванням сучасного економічного становища держави; - використання бюджетного і позабюджетного фінансування процесу фізичного виховання у навчальних закладах; - оптимізація управління фізичним вихованням дітей і молоді.
Фізкультурно-оздоровча робота у виробничій та соціально побутовій сфері. Головним завданням вдосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи у виробничій та соціально-побутовій сферах є створення сприятливих умов для задоволення потреб працівників широких верств населення стосовно збереження здоров’я, післятрудового відновлення, змістовного дозвілля та загального відпочинку. Основними напрямками, що забезпечують збереження і розвиток фізкультурно-оздоровчої роботи у виробничій і соціально-побутовій сферах є: * створення механізму контролю за виконанням Закону України “Про фізичну культуру і спорт” власниками підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності або уповноваженими ними органами щодо забезпечення належних умов для розвитку фізичної культури і спорту в трудових колективах; * вжити заходів щодо збереження існуючої на виробництві матеріально-технічної бази фізичної культури і спорту, контролю за її використанням за призначенням; * створення механізму взаємодії органів виконавчої влади в галузі фізичної культури і спорту з профспілковими органами усіх рівнів щодо спільної діяльності у розвитку цієї сфери; * збереження державної підтримки діяльності спортивних товариств і відомств у процесі їх адаптації до ринкових відносин; * збереження і розвиток існуючої мережі фізкультурно-оздоровчих закладів за місцем проживання населення як умови залучення дітей та підлітків до здорового дозвілля, профілактики правопорушень, надання їм методичної та інформаційної підтримки, контроль за використанням їх призначення; * створення на базі фізкультурно-оздоровчих закладів мережі спортивних клубів, секцій, оздоровчих груп для різних вікових категорій населення, відділень дитячо-юнацьких спортивних шкіл; * створення на базі фізкультурно-оздоровчих закладів мережі спортивних клубів, секцій, оздоровчих груп для різних вікових категорій населення, відділень дитячо-юнацьких спортивних шкіл; * вироблення нових підходів до впровадження сучасних форм дозвілля у місцях масового відпочинку населення з використанням різних засобів фізичного виховання і спорту.
Читайте також:
|
||||||||
|