Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прийоми редагування

Або

Або

Пуск, ●, Відкрити документ MS Office, ●, …

Пуск, ●, Створити документ MS Offiсe, ●, … (шаблони)

або

●● на документі Word ( значок , розширення .doc).

¨ Вихід: у заголовку вікна Файл ●, Выход ● (при виході з'явиться запит на збереження змін, якщо вони були).

2. Розділи головного меню

Файл – файлові операції (створити, відкрити, закрити, зберегти, зберегти як..., параметри сторінки, попередній перегляд, друкування, відправити, властивості, список останніх 4-х, вихід).

Правка – операції редагування (відмінити, повторити, вирізати, копіювати, вставити, спеціальна вставка (малюнка з файлу), знайти, замінити й ін.).

Вид – вигляд і вміст екрана Word (вигляд документа…,панелі інструментів (або кнопки)).

Вставка – вставка об'єктів (розрив сторінки, номер сторінки, дата і час, символи, малюнки, формули і т.д.)

Формат – формати шрифту, абзацу, тексту, границь, списків, тексту в колонках, автоформат тексту; робота зі стилями тексту, настроювання табуляції і т.д.

Сервис – мова, перенос, правопис, настроювання і параметри редактора, робота з макросами.

Таблица – робота з таблицею (створення таблиці, операції з комірками, форматування таблиці, арифметичні операції в таблиці і т.д.).

Окно – керування вікнами (перехід з вікна у вікно Ctrl-F6).

? – допомога (предметний покажчик, пошук, демонстрація виконання операцій).

Зовнішній вигляд екрана Word:

Ø Заголовок (ім'я вікна, документа + кнопки вікна).

Ø Панель ГМ

Ø Панелі інструментів. На ПІ винесені найбільш часті операції:

- створити (Сtrl - N);

- відкрити;

- зберегти (або Сtrl - S);

- негайне друкування (або ^P – виклик вікна друкування);

- попередній перегляд;

- кнопки роботи з буфером обміну (Вирізати, Копіювати, Вставити);

 

- кнопки відкотів (уперед, назад) з переліком операцій;

- кнопки варіантів форматування тексту;

 

 

- кнопки списків (нумерований, маркірований).

Ø Лінійка горизонтальна.

 

 


Ø Лінійка вертикальна (з полями).

Ø Вікно набору тексту.

Ø Панель стану (поточна сторінка, розділ, положення курсору й ін.).

Ø Набір тексту:Перед набором тексту рекомендується виконати наступні операції:

1) Установити параметри аркушу (Файл, ●, параметры страницы, ●, … і його орієнтацію).

2) Установити шрифт (через ПІ: Шрифт, розмір, ЖКЧ або п● на аркуші, Шрифт, ●, … (більше можливостей)).

3) Встановити параметри абзацу (через ПІ – лінійку або п● на аркуші, Абзац, ● … (інтервал!))

Зауваження: у процесі набору тексту можна змінювати параметри кожного абзацу, використовуючи лінійку або ПІ п●, Абзац ●, …; при цьому всі установки відносяться тільки до поточного абзацу і тим, що набираються за ним, а при змінах вже набраного тексту – до поточного абзацу або до декількох виділених.

 

панель форматування

4) Вибрати варіант форматування через ПІ

 

 

Для редагування використовують:

- розділ Правка (Вставить, Вырезать, Копировать, Отменить)

або

- ПІ:

або

 

Вилучення: Del або Backspace, абзац: ●●● і Delete

-

Tab
відступи формують натисканням (а не пробілом)

- рядок крапок “……”–це роздільник сторінок.

¨ Переміщення по тексту:

- стрілки , PgUp, PgDn

- Ctrl - , Ctrl - - на 1 абзац нагору/униз

- Ctrl - , Ctrl - - на 1 слово вправо/уліво

- Ctrl - PgUp, Ctrl – PgDn – початок/кінець екрана

- Home/End – початок/кінець рядка

- Ctrl – Alt – PgUp – початок поточної сторінки (друкованої)

- Ctrl – Alt – PgDn – кінець поточної сторінки (друкованої)

- Ctrl – Home, Ctrl – End – початок/кінець документа

або

бігунок

або Правка/Перейти те ж F5 те ж Ctrl – G

¨ Звичайно Word працює в режимі Вставка, але якщо треба включити Заміну, то ●● на ЗАМ у панелі стану, для включення вставки ●● на ЗАМ знову.

¨

Больше
Пошук фрагмента тексту

Правка/Найти або Ctrl –f, продовження Shift F4 Кнопка дає уточнення параметрів пошуку і його напрямок

¨ Пошук і заміна

Правка/Заменить Ctrl – H (вводиться шукане і чим заміняти), можливі глобальна заміна і по одному. Для вилучення вводять тільки шукане, а заміну не вводять.


Читайте також:

  1. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  2. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
  3. Введення та редагування тексту.
  4. Введення, редагування і форматування даних
  5. Видавнича діяльність і творче редагування
  6. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  7. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  8. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  9. Вимоги до інтонаційного оформлення прочитуваного і декламованого. Прийоми його навчання
  10. Вихідні прийоми наукового аналізу мовного матеріалу
  11. Дайте визначення поняттям «елевація» і «балон». Які методи і прийоми використовуються для розвитку елевації і балона в процесі освоєння великих стрибків?
  12. Для редагування визначення до блоку




Переглядів: 614

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Керування шрифтом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.