МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Позначення технологічного обладнання та трубопроводів на функціональній схеміТехнологічне обладнання та трубопроводи на функціональній схемі повинні відповідати технологічній схемі (схемі ланцюга апаратів), принятій в технологічній частині проекту, але зображатися спрощено (без другорядних конструктивних деталей) в такій мірі, яка дозволяє показати їх розташування з приладами та засобами автоматизації. Внутрішні деталі й елементи частин обладнання показуються тільки у випадку, якщо вони (механічно пов’язані з приладами та засобами автоматизації. На технологічних трубопроводах показуються тільки ті вентилі, засувки, заслінки, клапани та інші запірні органи, які беруть участь в системі Не рекомендовано показувати деталі допоміжного призначення (фільтри, відстійники і т.п.), які не мають принципового значення для здійснення і розуміння функціональної схеми автоматизуючого обсягу. Технологічне обладнання, а також прямокутники, що зображають блоки, рекомендується зображати тонкими лініями. Необхідні Біля зображення технологічного обладнання повинні бути пояснюючі написи (найменування обладнання або позиційне позначення, якщо таке є на технологічній схемі). На лініях трубопроводів повинні зберігатися стрілки, що показують напрям потоку речовини у технологічній схемі. Трубопроводи, що йдуть від кінцевих апаратів і пристроїв або відповідні до них, в яких немає приладів і засобів автоматизації, на схемі обриваються і закінчуються стрілкою, що показує напрямок потоку, пояснюючим написом, наприклад «від фільтра», «до деаератора» і т. д. За погодженням із замовником допускається на функціональних схемах зображати:
Таблиця 4.1. Умовні позначення трубопроводів для рідин і газів
Примітка: Кольорові позначення використовуються тільки для мнемосхем. 3) запірну арматуру (і регулюючу) - за ГОСТ 2.785-70. Допускається виконання функціональних схем без зображення на них технологічного обладнання.
Література: 1) 32.96 П 79; С 953745 Проектирование систем автоматизации технологических процессов: Справочное пособие / А.С.Клюев, Б.В.Глазов, А.Х.Дубровский, А.А.Клюев; Под ред. А.С.Клюева. – 2-е изд., перераб.и доп. – М.: Энергоатомиздат, 1990. – С.40-43 2) 32.96 Е 60; Б 837489 Емельянов А.И., Капник О.В. Проектирование систем автоматизации технологических процессов: Справочное пособие по содержанию и оформлению проектов. – 3-е изд., перераб.и доп. – М.: Энергоатомиздат, 1983. – С.36-37
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|