Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для видалення пароля

1. Виберіть меню Сервіс Параметри .

2. У діалоговому вікні "Налаштування" на вкладці "Відкриття / Збереження" натисніть "Безпека".

3. У діалоговому вікні "Параметри безпеки" на вкладці "Пароль" зніміть прапорець "Для відкриття цього креслення необхідно ввести пароль (слово або фразу)".

4. Натисніть "ОК".

 

Інформація про об'єкти

Коротко про властивості об'єктів

Всі об'єкти володіють тими чи іншими властивостями. Деякі властивості є загальними для більшості об'єктів: наприклад, шар, колір, тип ліній, прозорість і стиль друку. Інші ж властивості характерні тільки для певних об'єктів - наприклад, окружність характеризується радіусом і площею, а відрізок - довжиною і кутом нахилу.

Загальні властивості об'єкта визначаються або описом шару, на якому він створюється, або задаються користувачем.

· У разі, коли встановлено значення після, властивості об'єкта визначаються властивостями шару, на якому він створюється.

Наприклад, якщо відрізок створений на шарі 0 і цьому шару присвоєно червоний колір, то при значенні кольору після відрізок також буде червоним.

· У разі, коли властивість задається явно, воно володіє перевагою перед властивістю, успадкованим від шару.

Наприклад, якщо відрізку, створеному на шарі 0, явно призначений синій колір, а шару 0 призначений червоний колір, то відрізок буде синім.

Властивості об'єкта можна вказати і змінити за допомогою палітр "Властивості" і "Швидкі властивості" і за допомогою елементів управління, які доступні на вкладці "Головна" панелі "Властивості" стрічки.

Управління властивостями об'єктів

Можна систематизувати об'єкти на кресленні і управляти їх відображенням і виведенням на друк шляхом зміни їх властивостей, до яких відносяться шар, тип, колір і вага ліній, прозорість і стиль друку.

Робота з властивостями об'єктів

Властивості об'єктів креслення можна змінювати за допомогою палітри властивостей або палітри швидких властивостей.

Відображення та редагування властивостей об'єктів

Користувач має можливість переглядати і редагувати поточні значення властивостей будь-якого об'єкта креслення.

Використання палітри властивостей

У палітрі "Властивості" зазначені поточні властивості обраного об'єкта або набору об'єктів. Будь-яке властивість об'єкта може бути змінено шляхом завдання нового значення.

· У разі, коли обрані кілька об'єктів, палітра "Властивості" відображає тільки властивості, характерні для всіх обраних об'єктів.

· У разі, коли не вкажете об'єкт, палітра "Властивості" відображає загальні властивості поточного шару, назва таблиці стилів друку, підключеної до шару, а також властивості виду і дані про ПСК.

Для отримання відомостей про управління відображенням і поведінкою на палітрі "Властивості" в розділі Визначення поведінки закріплених вікон .

Управління поведінкою подвійного клацання мишею

Якщо системні змінні DBLCLKEDIT і PICKFIRST включені (за замовчуванням), можна двічі клацнути більшість об'єктів для відкриття палітри "Швидкі властивості".

При подвійному натисканні деяких типів об'єктів відкривається редактор або запускається характерна для об'єкта команда, а не палітра "Швидкі властивості". Ці типи об'єктів включають блоки, полілінії, сплайни, текст та інші об'єкти.

Діалогове вікно "Адаптація інтерфейсу користувача" ( НПІ ) використовується для управління тим, яка палітра або команда використовується при подвійному натисканні кожного типу об'єктів.

Використання панелі "Властивості" на стрічці

На вкладці "Головна" панель "Властивості" служить зручним засобом перевірки або зміни таких налаштувань, як колір, шар і тип ліній. Функції панелі "Властивості" аналогічні палітрі властивостей.

 

· Якщо об'єкти НЕ обрані, на панелі відображаються задані за замовчуванням властивості для об'єктів, які будуть створені згодом.

· При виборі одного або декількох об'єктів на елементах управління відображаються поточні властивості обраних об'єктів.

· Якщо вибраний один або кілька об'єктів та їх властивості різні, елементи управління для цих властивостей не містять даних.

· При виборі одного або декількох об'єктів і зміні властивості на стрічці виконується зміна обраних об'єктів з урахуванням заданого значення.

Збереження продуктивності при зміні властивостей об'єкта

З метою підвищення продуктивності кількість об'єктів, які можна змінити одночасно за допомогою панелі властивостей та елементу управління "Шар" на стрічці, палітри "Властивості" і палітри "Швидкі властивості" обмежена. Задані за замовчуванням значення системних змінних, які управляють цими лімітами:

· Панель "Властивості": 2500 об'єктів (RIBBONCONTEXTSELLIM)

· Елемент управління "Шар": 2500 об'єктів (RIBBONCONTEXTSELLIM)

· Палітра "Властивості": 25000 об'єктів (PROPOBJLIMIT)

· Палітра "Швидкі дії": 25000 об'єктів (PROPOBJLIMIT)

Якщо потрібно змінити властивості більшої кількості об'єктів, можна змінити задані за замовчуванням значення системних змінних або скористатися командою ЗМІНИТИ абоВЛАСТИВОСТІ .

Процедури

Зміна параметрів палітри швидких властивостей

1. Виберіть пункт меню "Сервіс" "Режими малювання" .

2. У діалоговому вікні "Режими малювання" на вкладці "Швидкі властивості" встановіть прапорець "Швидкі властивості Вкл.".

3. Виберіть режим місцеположення палітри швидких властивостей.

4. У розділі "Параметри розмірів" встановіть або зніміть прапорець "Звертати автоматично", що дозволяє розгортати або згортати палітру швидких властивостей.Якщо прапорець встановлений, введіть у текстовому полі значення висоти.

5. Натисніть "ОК".

Копіювання властивостей об'єктів

Для часткового або повного копіювання властивостей одного об'єкта в інший або кілька інших об'єктів використовується функція "Копіювання властивостей".

Можна копіювати такі властивості, як колір, шар, тип ліній, масштаб типу ліній, вага ліній, стиль друку, прозорість, перевизначення властивостей видового екрану і тривимірна висота (список не остаточний).

За замовчуванням всі стерпні властивості копіюються з першого обраного об'єкта в інші об'єкти. Для того щоб заборонити копіювання певних властивостей, можна скористатися опцією "Налаштування", вказавши властивості, які не можна копіювати. Параметр "Налаштування" можна застосовувати в будь-який час виконання команди копіювання властивостей.

 

Процедури

Для копіювання властивостей об'єкта в інші об'єкти

1. Виберіть вкладку "Головна" панель "Буфер обміну" "Копіювання властивостей" .

2. Виберіть об'єкт, властивості якого необхідно скопіювати.

3. Якщо необхідно, для завдання копійованих властивостей введіть н (Налаштування). У діалоговому вікні "Налаштування властивостей" скиньте прапорці властивостей, які не повинні копіюватися. За замовчуванням всі прапорці встановлені. Натисніть "ОК".

4. Виберіть об'єкти, до яких потрібно застосувати вибрані властивості, і натисніть клавішу Enter.

Об'єднання об'єктів в блоки

Визначення блоків

Створення блоку передбачає об'єднання об'єктів у групу під певним ім'ям.

Створення блоків у кресленні

Після того як створено визначення блоку, його входження можна багаторазово розміщувати на кресленні. Цей метод можна використовувати для швидкого створення безлічі ідентичних графічних структур.

Кожне визначення блоку включає в себе ім'я блоку, один або кілька об'єктів, координати базової точки, використовуваної для вставки блоку, а також атрибути, що зберігають довільну додаткову інформацію.

Базова точка визначає положення входження блоку на кресленні при його вставці. Як правило, базова точка вказується в нижньому лівому кутку об'єкта, що входить до блоку.При вставці блоку видається запит вказівки точки вставки. Входження блоку розміщується таким чином, щоб базова точка збігалася з вказаною у відповідь на запит.

Визначення блоку, наведене на малюнку, містить ім'я PLUG_VALVE, чотири відрізка і базову точку на місці перетину двох діагональних відрізків. Опис зображеної на кресленні схеми наводиться в розділі Базові поняття для блоків .

 

На наступному кресленні показана типова послідовність дій при створенні визначення блоку всередині креслення.

 

За допомогою Редактор блоків можна також створювати блоки, які зберігаються всередині креслення.

Процедури

Для створення визначення блоку в поточному кресленні

1. Створити об'єкти, призначені для формування блоку.

2. Перейдіть на вкладку "Вставка" панель "Блок" "Створити" .

3. У діалоговому вікні "Визначення блоку" введіть ім'я блоку в поле "Ім'я".

4. У розділі "Об'єкти" виберіть "Перетворити в блок".

Якщо необхідно, щоб вибрані об'єкти після створення визначення блоку не віддалялися, слід переконатися, що відключена опція "Видалити". В іншому випадку, вибрані об'єкти будуть видалені з креслення. При необхідності можна відновлювати об'єкти за допомогою команди ОЙ.

5. Натисніть кнопку "Вибір об'єктів".

6. Виберіть за допомогою пристрою вказівки об'єкти для створення визначення блоку. Для завершення вибору об'єктів натисніть Enter.

7. У групі "Базова точка" діалогового вікна "Визначення блоку" задати координати базової точки вставки одним із способів.

· Натиснути кнопку "Вказати" для вибору базової точки за допомогою пристрою вказівки.

· Ввести координати X, Y, Z точки.

8. У полі "Опис" ввести опис визначення блоку. Даний опис відображається у вікні Центру управління (ЦУВКЛ).

9. Натисніть "ОК".

Визначення блоку зберігається в поточному кресленні і може бути вставлено, як тільки це буде потрібно.

Команди


Читайте також:

  1. Видалення (позначка на видалення) документів
  2. Видалення визначення ПСК
  3. Видалення та відновлення папок та файлів
  4. Видалення табулятора
  5. Видалення характерної точки
  6. Вставка та видалення рядків і стовпців.
  7. Ж. Видалення інформації.
  8. Запити на створення та видалення
  9. Заповнення системи гальмівною рідиною і видалення повітря з неї
  10. Копіювання, переміщення й видалення даних.
  11. Оператор видалення записів




Переглядів: 696

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Видалити | Оновлення креслення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.