Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Режим праці та відпочинку водіїв.

Щоденна тривалістькерування автотранспортними засобами водієм, між будь-якими двома періодами щоденного відпочинку або між щоденним періодом відпочинку і щотижневим періодом відпочинку, не повинна перевищувати дев'яти годин. Щоденна тривалість керування автотранспортними засобами може бути збільшена до 10 годин, але не більш двох разів на тиждень. При цьому сумарна тривалість керування автотранспортними засобами за два тижні підряд не повинна перевищувати 90 годин.

Не більше ніж через шість щоденних періодів керування автотранспортними засобами водій повинен одержати щотижневий відпочинок.

Щотижневий відпочинок може бути відкладений до кінця шостого дня, якщо загальна тривалість керування протягом шести днів не перевищує максимального часу, що відповідає шести щоденним періодам керування автотранспортним засобом.

У випадку міжнародних пасажирських перевезень, за винятком перевезень на регулярних маршрутах, замість термінів «шість», «шостого» і «шести», викладеним у другому та третьому абзацах цього підпункту, необхідно використовувати відповідно терміни «дванадцять», «дванадцятого» і «дванадцяти».

1.3. Перерва для відпочинку і їжі водіям надають тривалістю не менш 45 хвилин і не більш 2 годин, як правило, не пізніше чим через 4 години після початку роботи.

1.4. Після керування автотранспортним засобом протягом 4,5 годин водій повинен зробити перерву в керуванні у всякому разі на 45 хвилин, якщо не настає період відпочинку.

Ця перерва може бути замінена перервами тривалістю не менше 15 хвилин кожна, розподіленими протягом періоду керування автотранспортним засобом так, щоб у підсумку перерви складали не менше 45 хвилин. Водій під час перерви не повинен займатися ніякою виробничою діяльністю, крім забезпечення охорони автотранспортного засобу і вантажу.

Перерви, що дотримує водій, не можуть розглядатися як щоденні періоди відпочинку.

1.5. За кожні 24 години водій автотранспортного засобу при обліку робочого часу шляхом підсумовування повинен мати безперервний щоденний відпочинок тривалістю не менш 11 годин. Цей відпочинок може бути зменшений до 9 годин не більше трьох разів протягом одного тижня за умови, що до кінця майбутнього тижня водієві надається (компенсується) відповідний відпочинок після повернення з рейсу.

Якщо тривалість щоденного відпочинку не скорочується, то щоденний відпочинок може бути розділений на 2 — 3 окремих періоди протягом 24 годин, один із яких повинен бути не менше восьми годин з урахуванням того, що загальна тривалість відпочинку повинна складати не менш 12 годин.

1.6. При керуванні автотранспортним засобом принаймні двома водіями протягом кожних 30 годин кожному з них повинен надаватися відпочинок тривалістю не менш 8 годин підряд.

1.7. Щоденний період відпочинку може використовуватися безпосередньо на автотранспортному засобі, якщо на ньому є спальне місце і цей автотранспортний засіб знаходиться на стоянці.

1.8. Щотижневий відпочинок водія повинен складати 45 послідовних годин. Цей період відпочинку може бути скорочений:

до 36 послідовних годин, якщо його використовують в місці реєстрації автотранспортного засобу або в місці постійного проживання водія;

до 24 послідовних годин, якщо відпочинок використовують у будь-якому іншому місці.

Будь-яке скорочення тривалості відпочинку, зазначеного в абзацах першого, другого і третьому дійсного пункту, повинне бути компенсоване шляхом надання водієві протягом трьох тижнів відповідного часу відпочинку.

1.9. Щотижневий відпочинок, що починається протягом одного тижня і продовжується протягом майбутнього тижня, може бути приєднаний до часу відпочинку за один з цих тижнів.

1.10. При пасажирських перевезеннях щотижневий відпочинок може бути перенесений на наступний тиждень і приєднаний до щотижневого періоду відпочинку цього майбутнього тижня.

1.11. Будь який відпочинок при міжнародних перевезеннях, що використовується як компенсація за скорочення щоденного і (або) щотижневого відпочинку, повинен приєднуватися до іншого періоду відпочинку тривалістю не менше 8 годин і надаватися за вимогою водія в місці стоянки автотранспортного засобу або проживання водія.

1.12. При перевезеннях вантажів або пасажирів паромом або залізницею водій автотранспортного засобу повинен мати спальне місце, і його щоденний відпочинок може перериватися не більше одного разу. Ця перерва не повинна перевищувати однієї години до навантаження або після розвантаження. При цьому митні формальності включають в операції навантаження або розвантаження, а щоденний період відпочинку, що перервався, повинен збільшуватися на 2 години.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  2. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  3. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  4. Адаптація працівників.
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр
  7. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  8. Акти з охорони праці в організації.
  9. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  10. Алкоголізм і безпека праці.
  11. Аналіз ефективності діяльності працівників банку
  12. Аналіз і оцінка стану охорони праці




Переглядів: 1604

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні положення режиму праці і відпочинку водіїв, що здійснюють міжнародні перевезення | Нормативна база щодо кваліфікаційних вимог експедитора на автомобільному транспорті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.