Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНТРОЛЬ

Навчальна мета

Загальна

-вивчити основні періоди розвитку генетики та медичної генетики, досягнення цієї науки та їх важливість для людства;

-враховуючи особливості діагностики спадкових захворювань, повторити основні поняття та закони генетики.

Конкретні

Студент повинен знати:

-закони генетики;

-причини виникнення генних та хромосомних захворювань;

-особливості успадкування захворювань;

-несприятливі фактори, які впливають на вагітну та плід;

-сучасні уявлення про геном людини, особливості проявів спадкової патології;

-методи дослідження, які застосовуються в медичній генетиці;

-клініко-діагностичні критерії генних та хромосомних захворювань;

-методи терапії генних та хромосомних захворювань.

Студент повинен уміти:

-володіти термінологією медичної генетики;

-розуміти типи успадкування хвороб;

-зібрати анамнез у хворого;

-уміти приймати висновок в організації консультативної допомоги хворому спадковою патологією.

Студент повинен оволодіти практичними навичками:

-визначити ступінь ризику розвитку генного та хромосомного захворювання;

-уміти проводити клінічне обстеження хворого з урахуванням особливостей стигм, проводити оцінку одержаних результатів;

-уміти виділяти основні клінічні симптоми спадкових захворювань;

-уміти призначити лабораторне та інструментальне обстеження пацієнту з підозрою на спадкову патологію з урахуванням його стану;

-вміти проводити профілактичні заходи, які направлені на попередження спадкових та вроджених захворювань.

-уміти оформити направлення на консультацію в обласний медико-генетичний, регіональний, національний центри.

 

Контрольні питання

  1. Які виділяють періоди в розвитку генетики?
  2. Визначення науки генетики.
  3. Що таке медична генетика, генетика людини?
  4. Які типи успадкування виділяють?
  5. Чи ідентичні поняття спадкова та вроджена патологія?
  6. Які основні 4 постулати медичної генетикиВам відомі?
  7. Що таке аутосоми людини?
  8. У чому особливість статевих хромосом людини?
  9. Що ви розумієте під поняттям ген?
  10. Які відбуваються зміни в організмі при порушеннях в хромосомі?
  11. Які основні принципи спеціальної номенклатури опису каріотипу людини?
  12. Що покладено в основу генетичної класифікації спадкових хвороб?
  13. Які символи використовують при складанні родоводу?
  14. Які ознаки аутосомно-домінантного типу успадкування?
  15. Які ознаки аутосомно-рецесивного типу успадкування?
  16. Які ознаки є Х-зчепленого домінантного типу успадкування?
  17. Які характерні риси для Х-зчепленого рецесивного типу успадкування?
  18. Які ознаки Y-зчепленого типу успадкування?
  19. Які ознаки мітохондріальної спадковості?
  20. У чому особливість клінічних проявів спадкової патології людини?
  21. Які закони Г. Менделя ви знаєте?
  22. З’ясуйте поняття: пенетрантність, експресивність, плейотропія.

Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  7. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  8. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  9. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  10. Валютний контроль
  11. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  12. Ветеринарно-санітарний контроль кормів і води




Переглядів: 739

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи і поширеність спадкової патології у дітей | Відповіді на ситуаційні задачі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.