Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сервісної діяльності.

Області й основні напрямки взаємодії суб'єктів

Взаємодія суб'єктів сервісної діяльності, мета і задачі взаємодії

 

 

Ціль транспорту - задоволення потреб у перевезенні. А ціль взаємодії суб'єктів сервісної діяльності є підціллю мети транспорту і полягає в створенні найбільш зручних і вигідних умов, що забезпечують прискорену і якісну доставку вантажів.

Вантажі - це обігові кошти. Прискорення їхнього обігу – це економічна вигода. Виключення з цього правила складають вантажі, споживання і виробництво яких не є цілорічним. Вважається, що байдуже де зберігати ці вантажі (на складі перевізника чи споживача). Транспорт повинний працювати найзручніше для клієнтів, прискорюючи свій рейсообіг, тому що за рахунок цього відбувається відносна економія і у кінці кінців зменшується вартість вантажу.

Задачі транспортного сервісу:

- інформаційне забезпечення,

- швидке і економічне постачання флоту,

- оптимізація вибору транспортних засобів (технічних характеристик вантажів і техніко-експлуатаційних характеристик суден плюс економічна доцільність прискорення доставки),

- оптимізація схем руху, виходячи з обраного критерію оптимальності в кожнім конкретному випадку,

- складання графіків руху,

- оформлення транспортної документації

Тому мета взаємодії суб’єктів транспортного сервісу полягає, головним чином, в прискоренні обігу транспортних засобів за рахунок вибору оптимальних схем перевезень, прискоренні вантажно-розвантажувальних робіт, скорочення термінів зберігання вантажів в морських портах та на залізничних станціях. Це досягається насамперед завдяки встановлення ефективної взаємодії суб’єктів транспортного сервісу як між собою, так і з підприємствами різних видів транспорту. Взаємодія досягається за рахунок організації єдиних технологічних процесів здійснення перевезень та організації діяльності всіх учасників транспортного процесу на логістичних принципах, коли перевезення кожного вантажу являє собою окрему, обґрунтовану систему з визначенням строків, маршрутів, періодичності подачі вантажу і транспортних засобів, щоб чітко виконати розроблений графік перевезень.

 

 

Виходячи з характеру розв'язуваних задач, стає очевидним, що області взаємодії суб’єктів транспортного сервісу будуть в основному аналогічними тим сферам, які характерні для взаємодії підприємств і галузей транспорту. В цьому немає аж ніякого протиріччя, бо транспортні підприємства і галузі взаємодіють між собою не безпосередньо, а через суб’єктів транспортного сервісу, які, між іншім і являють собою і ініціаторів і виконавців такої взаємодії. Причина цього в тому, що саме суб’єкти транспортного сервісу і виступають потім головним споживачами результаті, досягнутих завдяки здійсненню координації роботи і взаємодії всіх учасників транспортного процесу.

Виділяють наступні області взаємодії суб'єктів сервісної діяльності:

1. Технічна область.

2. Комерційна область.

3. Фінансово-економічна область.

4. Правова область.

Технічна область взаємодії зв'язана з уніфікацією техніко-експлуатаційних характеристик транспортних засобів, уніфікацією тари й упакування, що виражається у встановленні і використанні єдиних типових стандартів.

Комерційна область взаємодії зв'язана з уніфікацією транспортних вантажних документів, таким чином, щоб при передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій була можливість по крайній мірі використовувати інформацію з попереднього транспортного вантажного документу для створення нових транспортних документів. А загалом, ця область взаємодії спрямована на повну уніфікацію, коли вантаж мусить перевозитись по єдиним транспортним документам, що будуть використовуватися всіма перевізниками взагалі. Крім того, слід враховувати, що транспортний документ повинний бути засобом для здійснення платежу і повинен прийматися, тобто задовольняти вимогам, що встановлюються відповідними фінансовими інститутами.

Ця область взаємодії зв'язана також з формуванням єдиної інформаційної бази (наприклад, по номенклатурі вантажів).

Фінансово-економічна область взаємодії по-перш за все пов’язана з уніфікацією фрахтових розрахунків. Існують різні форми оплати фрахту (передоплата, аванс, оплата по закінченню вивантаження й ін.). Коли перевезення здійснюється декількома видами транспорту (мультимодальні перевезення), та чи інша форма оплати фрахту повинна прийматися усіма перевізниками по шляху слідування вантажу. У таких випадках фрахт одержує першій чи останній перевізник, котрий і проводить розрахунки з усіма учасниками транспортного процесу. В останні роки все ширше впроваджується схема, при якій розрахунки за перевезення проводить експедитор, або одержувачем є агент, як це має місце при лінійних перевезеннях, вони мають досить суттєві знижки з транспортних тарифів і за рахунок цього така схема стає більш привабливою для вантажовласника.

Правова область взаємодії полягає в уніфікації нормативної бази, правил перевезення вантажів, тощо. По перш за все це пов’язано зі створенням на різних видах транспорту несуперечливих вимог і умов перевезення вантажів. Ця область взаємодії припускає також уніфікацію претензійної роботи, тобто дій по розподілу відповідальності по претензіях, колективний захист від позивачів. Оскільки однакові умови перевезення можуть неоднаково трактуватися в різних країнах, то підготовка та випуск відповідних довідників по тлумаченню правових положень теж відноситься до цієї області взаємодії.

 

 

4. ЗАКОНОДАВСТВА, ЩО РЕГЛАМЕНТУЮТЬ СЕРВІСНУ ДІЯЛЬНІСТЬ НА МОРСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ

 

План лекції

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  3. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  4. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  5. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  6. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  7. Базове поняття земле оціночної діяльності.
  8. Банки як суб’єкти підприємницької діяльності.
  9. Банкрутство як правовий механізм регулювання підприємницької діяльності.
  10. Безпеки життєдіяльності.
  11. Біологічні основи мислительної діяльності.
  12. Будучи, як правило, дочірніми фірмами великих компаній, вони існують за рахунок засобів венчурного капіталу і здійснюють чітко визначений вид діяльності.




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Транспортний процес і загальна характеристика всіх його учасників. | Законодавчі акти і постанови українських органів державної влади, що регламентують сервісну діяльність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.