МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Поняття про морське агентуванняОрганізаційно - правові форми і структура агентських компаній. Класифікація морських агентів. Поняття про морське агентування. Техніка роботи фрахтового брокера
Техніка роботи фрахтового посередника полягає в наступному: кожна з груп збирає оферти по відповідним напрямках. Вантажна група - оферти на перевезення, суднова веде список відкритого вільного тоннажу (open shipping list). Інформація надходить звичайно по телексу, або E-mail, приблизно наступного змісту: Оферта по вантажу: 5000 MT COTTON IN BALES ODESSA/ISTANBUL L/C 10-15 Oct. L/D 500/500 У суднову групу направляються позиції відкритого тоннажу: m/v Ravena 13000 It. Flg 10-15 Оct. Bl. Sea to Mad. Суднова група формує оферту судновласнику наприклад наступного змісту: Re m/v Ravena Odessa Istanbul Cotton in bales 5000 MT +(-) 10% CHOPT L/C 10-15 oct. FRT IDEA USD 20 PMT FIOS/s/t., to be paid during 3 B-days after signing B/L, but in any cases before braking bulk. Load: 500mt.per WWD SSHEX uns Disch.: 550mt.per WWD SHEX uns LT: WWWW Dem. USD 3000 PDPR to be paid against time-sheet signing shipping agent. FD Com. 1,25 THERE GENCON-76 BOX
За звичаєм, останнім часом, судновласники намагаються встановити в чартерах початок рахування сталійного часу за такою умовою, як «WWWW». (Notice to be readiness in written or by cable and Lay Time to commence, Whether vessel in port or not, at berth or not, customer clean or not, have a good practice or not). Це означає, що початок сталійного часу (Lay Time) встановлюється з наступного: нотіс про готовність поданий письмово чи телексом, і сталійний час починає рахуватися поза залежністю від того, знаходиться судно в порту чи ні, у причалу чи ні, пройшло митні формальності, чи ні, одержало вільну практику чи ні. Далі обмовляється демередж як ставка утримання судна в добу на стоянці. Звичайно практикується умова free dispatch, тобто судновласник відмовляється сплачувати фрахтувальнику премію за зекономлений сталійний час. Як правило, прийнята стороною умова надалі, в контр офертах, не повторюється і переписка ведеться тільки щодо нових чи мінливих умов. Після прийняття всіх умов сторонами оформляється Final Recap, що є підтвердженням укладеної угоди.
12. АГЕНТУВАННЯ СУДЕН
План лекції
.
Діяльність агентських фірм максимально поширена в торгівлі, страхуванні, туризмі, особливе місце займають агенти в морському судноплавстві. При заході суден у порт виникає необхідність у виконанні основних (ПРР) і допоміжних операцій, а також здійсненні різного роду формальностей, розрахунків і платежів. Виконання капітаном чи судновласником численних операцій по обслуговуванню судна в порту практично неможливо, а іноді і заборонено. Тому судновласник користується послугами агента. Агент - юридична особа, що виступає як представник і помічник іншої юридичної особи, іменованої принципалом. З доручення принципала, від його імені за його рахунок і на його користь, агент укладає комерційні справи з третіми особами у рамках тих повноважень, якими володіє сам принципал. Агентська угода - звід загальних правил, відповідно до яких одна особа (агент) має повноваження здійснювати правові відносини іншої особи (принципала). Агентська угода характеризується участю трьох сторін: принципал - агент третя особа, як це показано на рис. 12.1.
Рис.12.1. Принциповий взаємозв'язок агента з іншими особами
На Україні діяльність морських агентів регулюється наступними нормативними актами: § Закон «Про підприємство» (з відповідними змінами і доповненнями); § Закон «Про господарчі товариства»; § Закон «Про транспорт»; § Закон «Про інвестиційну діяльність»; § Цивільний Кодекс України § КТМУ. У попередньому КТМ агентуванню була присвячена ст. 63 . Новий КТМ України (прийнятий 9.12.1994р.) містить главу про морське агентування (гл.5 «Морське агентування», Розділу ІV «Морський порт»). Ст.116 «Агентування суден» наступним чином надає тлумачення поняття морський агент: У морському порту або поза його територією як постійні представники судноплавства агентські організації (морський агент), які за договором агентування за винагороду зобов'язуються надавати послуги в галузі торговельного мореплавства. Таке тлумачення здається не зовсім вдалим, бо, по-перше мореплавство - це "мореходство" по російські і пов’язане воно з судноводінням, а не з комерційною діяльністю. По-друге послуги надаються не всі, а тільки представницькі. І, крім того, воно не встановлює громадського статусу агента, в разі чого до нього стає важко застосовувати принципи обмеження відповідальності в суді загального права. Подальші тлумачення ст. 116 суперечать міжнародній практиці, Європейському транспортному праву і, взагалі здоровому глузду. Справді, чи можна у вільному ринку встановлювати централізовані тарифи на послуги з агентської діяльності і, чи можна представляти інтереси судновласника, діючи одночасно "на користь іншої договірної сторони". З цього випадку, виникає питання, з яких позицій тоді оцінювати представлений в ст. 117 свого роду "моральний кодекс морського агенту", а саме: - Сумлінно здійснювати свою діяльність; - Діяти в межах повноважень; - Не передавати здійснення своїх дій іншій особі. Обов'язки судновласника, чи інших довірителів, викладені в ст.118 в цілому можна звести до наступного: - Надавати агенту кошти, достатні для виконання його функцій; - Нести відповідальність за наслідки будь-яких дій агента в межах його повноважень. При цьому зовсім забуто, наприклад, про необхідність надання ясних і чітких інструкцій і неможливість їх відзиву без згоди агенту, та інше. Надалі у статті 118 написано, що у випадку обмеження довірителем звичайних повноважень морського агента, будь-яка угода, укладена їм з третьою особою, що діяла сумлінно, є дійсною і обов'язковою для довірителя, якщо тільки третій особі не було відомо про таке обмеження. Таке формулювання явно сприяє порушенню агентом своїх повноважень, які фактично являють собою фундаментальні порушення Агентської угоди, згідно до яких остання втрачає силу. Ст.119 «Припинення договору про морське агентування»: Договір про морське агентування, укладений на визначений термін, припиняється по його витіканню, якщо за умовою договору не передбачене інше. Якщо договір полягає на невизначений термін, то кожна зі сторін вправі розірвати договір при наявності серйозних причин, що підтверджують його невиконання, повідомивши іншу сторону про це не пізніше чим через 3 доби з того моменту, коли їй стало відомо про такі причини. Будь яке врегулювання фінансових взаємин при цьому ця стаття взагалі не передбачає. З точки зору сучасного права в Главі 5 явно недостає статті про права Морського агента та його співвідношеннях з портовими властями та іншими офіційними органами при виконанні своїх повноважень, тобто представника судновласника. В цій статті повинно було б також чітко встановити обмеження відповідальності Морського агента та перелічити фундаментальні порушення договору агентування, яки призводять до його розриву з усіма наслідками, які з цього витікають.
Читайте також:
|
|||||||||||
|