МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Типові функціональні вузли ЕОМЦТ та МП Завдання для самоконтролю Задача 1. Використовуючи таблицю істинності для дешифратора 2→4 записати логічні вирази.
F1=_______________________________________ F2=_______________________________________ F3=_______________________________________ F4=_______________________________________ Задача 2.Аналізуючи рис.4 кожну комбінацію вхідного двійкового коду (х1,х2,х3), при , вказати порядковий номер виходів, позначивши їх через уі(і=0,1,2,…,7).
Задача 3. Який вихід дешифратора буде активним на рис. 1. Вказати на виходах DC активні та пасивні рівні сигналів. Рис. 1.
Задача 5. Запишіть логічну функцію в МДНФ, яку виконує наступна електрична принципова схема на рис. 3, для чого спочатку дати відповіді на запитання. Рис. 3. DD1 – KP1533ИД7, DD2 – KP1533ЛА2
Задача 6.Дати відповіді на запитання (рис.3): 1. На виході дешифратора активним рівнем буде ______________, а пасивним _______________. 2. Елемент позначений DD2 виконує функцію __________________ ____________________________________________________________________. 3. Входи елемента DD2 підключені до Uж, чому? ________________ ____________________________________________________________________ 4. Входи 1, 2, 4 (DD1) мають назву _____________________________, а входи Е1, Е2, Е3 (DD1) мають назву ____________________________________. 5. Записати логічні вирази кожного виходу дешифратора. 0-________, 1-__________, 2-__________, 3-__________, 4-__________, 5-__________, 6-__________, 7-__________. 6. Записати логічний вираз ________________________ ____________________________________________________________________ 7. Як буде працювати DC (DD1), якщо вхід Е3 заземлити? ________ ____________________________________________________________________ Задача7. Побудувати схему відтворення логічних функцій та , використовуючи DC (3→8) та елемент АБО. Спочатку запишіть повні логічні вирази.
Задача 8. Побудувати 32-х канальний дешифратор використовуючи УГП дешифраторів 2→4 та 3→8. Кожен дешифратор має один вхід дозволу. Дати визначення ЦП декодера та відповіді на наступні запитання. 1. Скільки потрібно дешифраторів 2→4? ___________________________ 2. Скільки потрібно дешифраторів 3→8? ___________________________ Задача 9.Вивчити форми сигналів які надходять на інформаційні входи ІС КР1533ИД3, та вказати рівні сигналів на входах Е1,Е2, та який вихід буде активним в моменти часу t3, t15, t8, t6, t16.
Записати номер виходу та рівень сигналу на цьому виході. t3____;(___), t15____;(___), t8____;(___), t6____;(___), t16____;(___).
Задача 10. Побудувати схему MS «32→1» за допомогою КР1533КП7
Задача 11. Побудувати схему УЛМ для виконання логічних функцій АБО, І-НЕ, І, АБО-НЕ за допомогою MS (4→1).
Задача 12.Який сигнал поступає на інформаційний вхід, якщо відомо які сигнали на виходах пристрою, та маємо графіки А1=f(t), А2=f(t).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|