Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Тема: Типові функціональні вузли ЕОМ

ЦТ та МП

Завдання для самоконтролю

Задача 1. Використовуючи таблицю істинності для дешифратора 2→4 записати логічні вирази.

х1 х2 F1 F2 F3 F4

 

F1=_______________________________________

F2=_______________________________________

F3=_______________________________________

F4=_______________________________________

Задача 2.Аналізуючи рис.4 кожну комбінацію вхідного двійкового коду (х123), при , вказати порядковий номер виходів, позначивши їх через уі=0,1,2,…,7).

 

Задача 3. Який вихід дешифратора буде активним на рис. 1. Вказати на виходах DC активні та пасивні рівні сигналів.

Рис. 1.

 

Рис. 2. Задача 4. Вказати двійковий код на інформаційних входах та рівні сигналів на стробуючих входах, а також на виходах дешифратора, для активізації 9, 12, 5, 14 виходів, рис. 2.   а) активний 9 вихід б) активний 12 вихід в) активний 5 вихід г) активний 14 вихід  

 

Задача 5. Запишіть логічну функцію в МДНФ, яку виконує наступна електрична принципова схема на рис. 3, для чого спочатку дати відповіді на запитання.

Рис. 3. DD1 – KP1533ИД7, DD2 – KP1533ЛА2

 

Задача 6.Дати відповіді на запитання (рис.3):

1. На виході дешифратора активним рівнем буде ______________, а пасивним _______________.

2. Елемент позначений DD2 виконує функцію __________________ ____________________________________________________________________.

3. Входи елемента DD2 підключені до Uж, чому? ________________ ____________________________________________________________________

4. Входи 1, 2, 4 (DD1) мають назву _____________________________, а входи Е1, Е2, Е3 (DD1) мають назву ____________________________________.

5. Записати логічні вирази кожного виходу дешифратора. 0-________, 1-__________, 2-__________, 3-__________, 4-__________, 5-__________, 6-__________, 7-__________.

6. Записати логічний вираз ________________________ ____________________________________________________________________

7. Як буде працювати DC (DD1), якщо вхід Е3 заземлити? ________ ____________________________________________________________________

Задача7. Побудувати схему відтворення логічних функцій та , використовуючи DC (3→8) та елемент АБО. Спочатку запишіть повні логічні вирази.

 

Задача 8. Побудувати 32-х канальний дешифратор використовуючи УГП дешифраторів 2→4 та 3→8. Кожен дешифратор має один вхід дозволу.

Дати визначення ЦП декодера та відповіді на наступні запитання.

1. Скільки потрібно дешифраторів 2→4? ___________________________

2. Скільки потрібно дешифраторів 3→8? ___________________________

Задача 9.Вивчити форми сигналів які надходять на інформаційні входи ІС КР1533ИД3, та вказати рівні сигналів на входах Е12, та який вихід буде активним в моменти часу t3, t15, t8, t6, t16.

Записати номер виходу та рівень сигналу на цьому виході. t3____;(___), t15____;(___), t8____;(___), t6____;(___), t16____;(___).

 

Задача 10. Побудувати схему MS «32→1» за допомогою КР1533КП7

 

Задача 11. Побудувати схему УЛМ для виконання логічних функцій АБО, І-НЕ, І, АБО-НЕ за допомогою MS (4→1).

 

 

 

 

Задача 12.Який сигнал поступає на інформаційний вхід, якщо відомо які сигнали на виходах пристрою, та маємо графіки А1=f(t), А2=f(t).

 


Читайте також:

  1. Багатофункціональні фільтри трафіку в FreeBSD
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  5. Економічна природа митного тарифу, його класифікація та функціональні завдання
  6. Забезпечення раціонального компонування робочих місць в технологічній функціональній зоні, компоновка приміщень цехів.
  7. Інші функціональні стратегії підприємства
  8. Концепція здорового харчування. Функціональні інградієнти та продукти
  9. ЛЕКЦІЯ 2.ТЕМА: ФІЗІОЛОГІЯ МІКРООРГАНІЗМІВ
  10. Лекція 3.Тема: Мікробіологічні основи екології навколишнього середовища.
  11. Лекція 4. ТЕМА: Найважливіші біохімічні процеси збудниками яких є мікроорганізми
  12. Лекція 6. Тема: Географія сфери послуг




Переглядів: 1262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Демультиплексор | Структура уроку вивчення нового звука і букви

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.