МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура уроку вивчення нового звука і буквиСистема вправ у навчанні фонетики, орфоепії, графіки Контрольні теоретичні запитання 1. Чим шифратор відрізняється від дешифратора? ___________________ __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Чим відрізняється пріоритетний шифратор від звичайного? _________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. 3. Опишіть як побудувати перетворювач паралельного коду в послідовний на базі КР1533КП7, якщо число паралельних входів дорівнює 16. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Як подати адресні сигнали на входи А1, А2, А3 мультиплексора КР1533КП7, рис 8в(лекції), якщо вхідні сигнали треба комутувати в такій послідовності: 3,5,1,7. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Головними при вивченні фонетики, орфоепії, графіки є формування орфоепічних і орфографічних умінь і навичок, що становлять основу мовленнєвої компетенції учнів загальноосвітньої школи. Вивченняфонетики, орфоепії, графіки української мовивимагає наукової характеристики звукової і графічної систем, урахування особливостей їх засвоєння учнями різних вікових груп, застосування нових технологій навчання мови: комп’ютерної, мультимедійної, аудіовізуальної та телекомунікаційної технологій дистанційного навчання. 3.5Структура і методика уроку вивчення фонетичного матеріалу.
(у визначеній послідовності). 1.1. Виділення звука. 1.2. Вимовляння і спостереження за його артикуляцією. 1.3. Віднесення виучуваного звука до голосного чи приголосного. 1.4. Впізнавання звука у словах, названих учителем (вихователем). 1.5. Добір дітьми слів з виучуваним звуком. 1.6. Синтетичні, аналітичні, аналітико-синтетичні звукові вправи. 2.Ознайомлення з новою буквою 2.1. Показ букви. 2.2. Засвоєння образу букви (називання предметів, що схожі на букву; називання букв, на які схожа виучувана; розфарбування букв; маніпуляції тощо). 2.3. Розміщення букви в набірному полотні. 2.4. Друкування великої і малої літер (1 рядок). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|