Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура уроку вивчення нового звука і букви

Система вправ у навчанні фонетики, орфоепії, графіки

Контрольні теоретичні запитання

1. Чим шифратор відрізняється від дешифратора? ___________________

__________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Чим відрізняється пріоритетний шифратор від звичайного? _________

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

3. Опишіть як побудувати перетворювач паралельного коду в послідовний на базі КР1533КП7, якщо число паралельних входів дорівнює 16.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Як подати адресні сигнали на входи А1, А2, А3 мультиплексора КР1533КП7, рис 8в(лекції), якщо вхідні сигнали треба комутувати в такій послідовності: 3,5,1,7.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Вправа Призначення
1. Акустичні Навчають слухати і розрізняти звуки мови
2. Артикуляційні Навчають правильно артикулювати звуки мови
3. Спостереження над звуковим складом слів та їх вимовою Спрямовують на визначення кількості голосних і приголосних звуків у словах
4. Правильна літературна вимова Сприяють засвоєнню правильного наголосу, формують правильну вимову звуків та позначення їх на письмі
5. Списування з фонетичним завданням Сприяють вдосконаленню правописних навичок, закріпленню знань з фонетики, графіки, орфоепії
6. З’ясування відношень між вимовою і написанням Допомагають з’ясувати тотожність чи розбіжність між буквами і звуками у словах
7. Фонетичний розбір Сприяє засвоєнню орфоепічних і правописних навичок
8. Виразне читання речень, текстів Сприяє кращому розумінню висловлюваної думки, полегшує мовне спілкування
9. Редагування речень і текстів Сприяють виправленню немилозвучності тексту
10. Диктанти Сприяють формуванню необхідних умінь і навичок, контролю засвоєних знань
11. Творчі Сприяють виробленню правильної дикції, виразного читання, правильного наголошування слів, виділення логічного наголосу

 

Головними при вивченні фонетики, орфоепії, графіки є формування орфоепічних і орфографічних умінь і навичок, що становлять основу мовленнєвої компетенції учнів загальноосвітньої школи.

Вивченняфонетики, орфоепії, графіки української мовивимагає наукової характеристики звукової і графічної систем, урахування особливостей їх засвоєння учнями різних вікових груп, застосування нових технологій навчання мови: комп’ютерної, мультимедійної, аудіовізуальної та телекомунікаційної технологій дистанційного навчання.

3.5Структура і методика уроку вивчення фонетичного матеріалу.

  1. Артикуляційно-слухові вправи

(у визначеній послідовності).

1.1. Виділення звука.

1.2. Вимовляння і спостереження за його артикуляцією.

1.3. Віднесення виучуваного звука до голосного чи приголосного.

1.4. Впізнавання звука у словах, названих учителем (вихователем).

1.5. Добір дітьми слів з виучуваним звуком.

1.6. Синтетичні, аналітичні, аналітико-синтетичні звукові вправи.

2.Ознайомлення з новою буквою

2.1. Показ букви.

2.2. Засвоєння образу букви (називання предметів, що схожі на букву; називання букв, на які схожа виучувана; розфарбування букв; маніпуляції тощо).

2.3. Розміщення букви в набірному полотні.

2.4. Друкування великої і малої літер (1 рядок).


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Підсумок уроку
  9. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  10. IV. Подання нового матеріалу
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.




Переглядів: 1741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Типові функціональні вузли ЕОМ | Правові засади місцевої податкової системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.