Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура уроку вивчення нового звука і букви

Система вправ у навчанні фонетики, орфоепії, графіки

Контрольні теоретичні запитання

1. Чим шифратор відрізняється від дешифратора? ___________________

__________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Чим відрізняється пріоритетний шифратор від звичайного? _________

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

3. Опишіть як побудувати перетворювач паралельного коду в послідовний на базі КР1533КП7, якщо число паралельних входів дорівнює 16.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Як подати адресні сигнали на входи А1, А2, А3 мультиплексора КР1533КП7, рис 8в(лекції), якщо вхідні сигнали треба комутувати в такій послідовності: 3,5,1,7.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Вправа Призначення
1. Акустичні Навчають слухати і розрізняти звуки мови
2. Артикуляційні Навчають правильно артикулювати звуки мови
3. Спостереження над звуковим складом слів та їх вимовою Спрямовують на визначення кількості голосних і приголосних звуків у словах
4. Правильна літературна вимова Сприяють засвоєнню правильного наголосу, формують правильну вимову звуків та позначення їх на письмі
5. Списування з фонетичним завданням Сприяють вдосконаленню правописних навичок, закріпленню знань з фонетики, графіки, орфоепії
6. З’ясування відношень між вимовою і написанням Допомагають з’ясувати тотожність чи розбіжність між буквами і звуками у словах
7. Фонетичний розбір Сприяє засвоєнню орфоепічних і правописних навичок
8. Виразне читання речень, текстів Сприяє кращому розумінню висловлюваної думки, полегшує мовне спілкування
9. Редагування речень і текстів Сприяють виправленню немилозвучності тексту
10. Диктанти Сприяють формуванню необхідних умінь і навичок, контролю засвоєних знань
11. Творчі Сприяють виробленню правильної дикції, виразного читання, правильного наголошування слів, виділення логічного наголосу

 

Головними при вивченні фонетики, орфоепії, графіки є формування орфоепічних і орфографічних умінь і навичок, що становлять основу мовленнєвої компетенції учнів загальноосвітньої школи.

Вивченняфонетики, орфоепії, графіки української мовивимагає наукової характеристики звукової і графічної систем, урахування особливостей їх засвоєння учнями різних вікових груп, застосування нових технологій навчання мови: комп’ютерної, мультимедійної, аудіовізуальної та телекомунікаційної технологій дистанційного навчання.

3.5Структура і методика уроку вивчення фонетичного матеріалу.

  1. Артикуляційно-слухові вправи

(у визначеній послідовності).

1.1. Виділення звука.

1.2. Вимовляння і спостереження за його артикуляцією.

1.3. Віднесення виучуваного звука до голосного чи приголосного.

1.4. Впізнавання звука у словах, названих учителем (вихователем).

1.5. Добір дітьми слів з виучуваним звуком.

1.6. Синтетичні, аналітичні, аналітико-синтетичні звукові вправи.

2.Ознайомлення з новою буквою

2.1. Показ букви.

2.2. Засвоєння образу букви (називання предметів, що схожі на букву; називання букв, на які схожа виучувана; розфарбування букв; маніпуляції тощо).

2.3. Розміщення букви в набірному полотні.

2.4. Друкування великої і малої літер (1 рядок).


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Підсумок уроку
  9. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  10. IV. Подання нового матеріалу
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.




Переглядів: 1674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Типові функціональні вузли ЕОМ | Правові засади місцевої податкової системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.