МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура уроку вивчення нового звука і буквиСистема вправ у навчанні фонетики, орфоепії, графіки Контрольні теоретичні запитання 1. Чим шифратор відрізняється від дешифратора? ___________________ __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Чим відрізняється пріоритетний шифратор від звичайного? _________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. 3. Опишіть як побудувати перетворювач паралельного коду в послідовний на базі КР1533КП7, якщо число паралельних входів дорівнює 16. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Як подати адресні сигнали на входи А1, А2, А3 мультиплексора КР1533КП7, рис 8в(лекції), якщо вхідні сигнали треба комутувати в такій послідовності: 3,5,1,7. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Головними при вивченні фонетики, орфоепії, графіки є формування орфоепічних і орфографічних умінь і навичок, що становлять основу мовленнєвої компетенції учнів загальноосвітньої школи. Вивченняфонетики, орфоепії, графіки української мовивимагає наукової характеристики звукової і графічної систем, урахування особливостей їх засвоєння учнями різних вікових груп, застосування нових технологій навчання мови: комп’ютерної, мультимедійної, аудіовізуальної та телекомунікаційної технологій дистанційного навчання. 3.5Структура і методика уроку вивчення фонетичного матеріалу.
(у визначеній послідовності). 1.1. Виділення звука. 1.2. Вимовляння і спостереження за його артикуляцією. 1.3. Віднесення виучуваного звука до голосного чи приголосного. 1.4. Впізнавання звука у словах, названих учителем (вихователем). 1.5. Добір дітьми слів з виучуваним звуком. 1.6. Синтетичні, аналітичні, аналітико-синтетичні звукові вправи. 2.Ознайомлення з новою буквою 2.1. Показ букви. 2.2. Засвоєння образу букви (називання предметів, що схожі на букву; називання букв, на які схожа виучувана; розфарбування букв; маніпуляції тощо). 2.3. Розміщення букви в набірному полотні. 2.4. Друкування великої і малої літер (1 рядок). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|