МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сучасні теорії лідерстваМодель ситуаційного лідерства Пок Герсі і Кеннета Бланшара або теорія ситуаційного лідерства (ТСЛ). Показує, як шляхом лідер має коригувати свій стиль лідерства, щоб відобразити бажання підлеглих. ТСЛ основну увагу приділяє підлеглим. Успіх лідерства залежить від вибору правильного стилю, що залежить від рівня готовності підлеглих. Незалежно від того, що робить лідер, ефективність роботи визначається тим, що роблять його підлеглі. Наголос на підлеглих є відображенням реальності, оскільки саме підлеглі сприймають або не сприймають лідера. Цей момент часто недооцінюється в теорії лідерства. Готовність характеризує ступінь здатності й волі людей до виконання конкретних завдань. У теорії ТСЛ відносини «лідер-підлеглий» вважаються аналогічними до відносин між батьками й дітьми. Лідери мають чинити так само, як батьки, котрі змушені послаблювати контроль у міру того, як дитина стає зрілішою і відповідальнішою. Герсі і Бланшар виділяють чотири типи поведінки: від максимально спрямувальної до максимально ліберальної. Вибір найефективнішої поведінки залежить від здібностей та мотивації підлеглих. Якщо підлеглий нездатний і неготовий працювати самостійно, лідер повинен виявити істотну орієнтацію на виконання завдання (ОВЗ), щоб компенсувати неспроможність підлеглих, та істотну орієнтацію на підтримку міжособистісних взаємин (ОПМВ), щоб спонукати підлеглого діяти згідно з бажанням лідера. З іншого боку, якщо підлеглі здатні і виявляють бажання працювати самостійно, лідерові залишається робити зовсім небагато. Теорія ТСЛ є інтуїтивно привабливою. Вона визначає важливу роль підлеглих і несе в собі ідею про те, що лідери можуть комплексувати відсутність здібностей або мотивацій своїх підлеглих. На сьогодні зазначена теорія на практиці дала загалом негативні результати. ТСЛ – батьки і діти. Батьки – лідери – діти – підлеглі. Така організація роботи була у суспільстві аріїв-трипільців. Перехід до нової парадигми обумовив появу свіжих, нових ідей. Розуміння світу як динамічного, постійно змінюваного, ризикованого і складного, створення умов для змін є ключовим аспектом лідерства. Щоб керувати і контролювати лідери створюють образ майбутнього (візіонарне лідерство), формують корпоративну культуру, сприятливої для реалізації перспективної концепції, в якій руйнується ієрархічна структура і організація перетворюється у співтовариство людей, які мають однакові цілі і інтереси. Щоб пристосуватись до хаотичного світу, лідери створюють навчаючі організації, в яких кожний співробітник залучений до процесу ідентифікації і вирішення проблем, що сприяє росту і розвитку організації. Читайте також:
|
||||||||
|