МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Лідерство самонавчальних організаційЦе навчання за «подвійною петлею». Це організований і свідомо керований процес самонавчання організації (переоцінка їх організаційних цілей, цінностей, переконань) її самонавчання з допомогою цього процесу. У самонавчаючих організаціях відбувається розрушення вертикальної структури, яка створює дистанцію між відділами. В них структури вибудовуються навколо основного процесу, а не окремих функцій. Всі учасники одного виробничого процесу можуть вільно спілкуватися між собою, обмінюватись інформацією, знаннями і координувати свою роботу.
Рис. 3. Модель самонавчальної організації
Практично – це саморегульовані команди, які складаються із співробітників, які володіють рівними навиками і здійснюють ротацію роботи, щоб виготовляти кінцевий продукт. Тут усуваються межі між відділами. Тут залишаються тільки кілька директорів (фінансовий, виробничий). Традиційні завдання менеджерів передаються на нижній рівень., який вирішує тепер питання навчання, безпеки, робочого розпорядку і навіть оплати праці. Учасники команд мають відповідні навики і інформацію і їм надається право ухвалювати самостійні рішення при виникненні проблем. Ефективність оцінюється за такими критеріями: кінцевий результат основного процесу, досягнення загальної цілі (пов’язаний з наданням цінностей споживачам), задоволення запитів споживачів і співробітників, фінансовий вклад. Можна визначити характерні ознаки самонавчальної організації: · гнучка і максимально плоска організаційна структура; · партисипативний і навчаючий підходи при виробленні організаційної структури; · гнучкість системи винагород; · доступність і вільний обмін інформацією і досвідом інших команд; · пропагування основної діяльності членів організації з дослідницькими функціями; · сприятливий для навчання і розвитку персоналу клімат. Відмінною рисою самонавчальної організації від інших само навчаючих (знаючих, розуміючих і думаючих організацій) є відповідний підхід до змін. В той час, коли інші організації адаптуються до умов, залишаючись в рамках існуючих культурних цінностей і структур, то в само навчаючих організаціях самі зміни і отримані внаслідок цього знання є частиною культурних цінностей і структури. Підхід до змін: зміни – частина безперервного процесу, описуваного ланцюжком «досвід-аналіз-гіпотеза-експеримент-досвід».
Рис. 4. Порівняння менеджменту і лідерства (Р.Гріфін, В.Яцура “ Основи менеджменту “: Львів, 2001. - С. 391).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|