Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Моделі підготовленості

Моделі змагальної діяльності

Моделі діяльності змагання, досягнення яких пов'язане з виходом спортсмена на рівень заданого спортивного результату, є тим системообразующим чинником, який визначає структуру і зміст процесу підготовки на даному етапі спортивного вдосконалення.

При формуванні моделей діяльності змагання виділяють найбільш істотні для даного виду спорту характеристики діяльності змагання, які носять відносно незалежний характер. Стосовно різних груп видів спорту доцільно орієнтуватися на наступні найважливіші характеристики діяльності змагання:

I. Циклічні види спорту з проявом витривалості:

• графік проходження дистанції (час і швидкість проходження окремих відрізків);

• темп рухів на окремих відрізках дистанції;

• довжина «кроку» на цих відрізках;

•різниця між вимірюваними характеристиками на окремих відрізках дистанції.

II. Циклічні спринтерські види спорту:

• графік проходження дистанції (час і швидкість проходження окремих відрізків, зокрема старту, стартового прискорення, фінішу);

• темп рухів на окремих відрізках дистанції;

• довжина «кроку» на цих відрізках;

• максимальна швидкість на дистанції.

III. Швидкісний-силові види спорту:

• характеристика розгону, розгону снаряда (його величина; кількість кроків, поворотів; швидкість на останньому кроці, повороті і ін.);

• напрям фінального зусилля (кут підйому, випуску снаряда, кут відштовхування і ін.);

IV. Види спорту з складною координацією рухів:

• кількість елементів вищої складності;

• кількість надскладних елементів;

• коефіцієнт трудності;

• середня оцінка на головних змаганнях.

V. Єдиноборство:

• ефективність атакуючих і захисних дій;

• активність атакуючих і захисних дій;

• об'єм атакуючих і захисних дій;

• різноманітність атакуючих і захисних дій.

VI. Спортивні ігри:

• ефективність атакуючих і захисних дій;

• активність атакуючих і захисних дій;

• різноманітність атакуючих і захисних дій.

VII.Стрілецькі види спорту:

•результати по серіях;

• час утримання;

• час прицілювання;

• кількість підкидань (у першій і останній серіях);

• розкид від середнього;

• збереження середньої точки попадання.

VIII. Багатоборство:

• співвідношення окулярів в різних видах багатоборства;

• компоненти діяльності змагання в окремих видах багатоборства.

 

Моделі підготовленості дозволяють розкрити резерви досягнення запланованих показників діяльності змагання, визначити основні напрями вдосконалення підготовленості, встановити оптимальні рівні розвитку різних її сторін у спортсменів, а також зв'язку і взаємовідношення між ними.

Моделі підготовленості, як і моделі, що відносяться до інших груп, можуть бути підрозділені на моделі, сприяючі загальній орієнтації процесу підготовки залежно від специфіки виду спорту і особливостей його конкретної дисципліни змагання, і на моделі, орієнтуючі на досягнення конкретних рівнів досконалості тих або інших сторін підготовленості. Використання цих моделей дозволяє визначити загальні напрями спортивного вдосконалення відповідно до значущості різних характеристик техніко-тактичних дій, параметрів функціональної підготовленості для досягнення високих показників в конкретному виді спорту.

Моделі, орієнтуючі на досягнення конкретних рівнів вдосконалення тих або інших сторін підготовленості, дозволяють зіставляти індивідуальні дані конкретного спортсмена з характеристиками моделі, оцінити сильні і слабкі сторони його підготовленості і, виходячи з цього, планувати і коректувати тренувальний процес, підбирати засоби і методи дії.

Орієнтуючись на ці дані, можна не тільки виявити сильні і слабкі сторони підготовленості бігунів з метою розробки найбільш ефективних програм подальшого її вдосконалення, але і прогнозувати по окремих параметрах можливості досягнення тих або інших результатів.

 

 


Читайте також:

  1. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  2. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  3. Аналітичний підбір математичної моделі.
  4. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  5. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  6. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  7. Використання моделі Хікса – Хансена для оцінки відносної ефективності бюджетно-податкової і кредитно-грошової політики
  8. Виникнення суб'єктивних прав і юридичних обов'язків — перехід від загальних приписів правових норм до конкретної моделі поведінки конкретних господарюючих суб'єктів.
  9. Відповідність рівнів стека TCP/IP семирівневої моделі ISO/OSI
  10. Графічні і графоаналітичні моделі
  11. Графічні та матричні моделі.
  12. Деякі варіанти моделі Рамсея




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Моделювання змагальної діяльності і підготовленості залежно від індивідуальних особливостей спортсменів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.