МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Засоби керування ресурсами.Взаємозалежні конкуруючі завдання Під керування ресурсами в ОС розуміють розподіл ресурсів системи між різними задачами і процесами, які одночасно функціонують у ній. В операційних системах як правило відсутній окремий супервізор ресурсів, оскільки функції розподілу ресурсів реалізуються як на рівні зовнішнього планування, так і на рівні внутрішнього планування. Основними функціями керування ресурсами є: 1) Облік наявності і стану ресурсів. 2) Прийом і облік заявок на ресурси від завдань і процесів. 3) Розподіл ресурсів між завданнями і процесами. 4) Організація використання ресурсів, виділених кожному завданню або процесу. 5) Повернення ресурсу в систему в міру його звільнення споживачем. Для реалізації функцій керування ресурсами в ОС формуються інформаційні таблиці, у яких відбиваються наступні основні дані: 1) Для ресурсів: - облікова інформація про ресурс (ідентифікатор, клас, кількість каналів і т.д.) - код стану ресурсу - ідентифікатор процесу власника 2) Для заявок на ресурси: - ідентифікатор процесу заявника - пріоритет процесу - ідентифікатор і необхідний обсяг ресурсу У ході організації використання ресурсів формуються таблиці, у яких вказуються списки розподілених і вільних ресурсів, зв’язок між ресурсами і процесами. Поряд із проблемою раціонального розподілу ресурсів між процесами існує також проблема синхронізації протікання паралельних процесів і виключення виникнення тупиків в обчислювальній системі. Процес в мультипрограмній системі перебуває перебуває в стані тупика, якщо він очікує деяку подію, яка ніколи не відбудеться. Системна тупикова ситуація або ситуація зависання системи – це ситуація коли один або більше процесів являються у стані тупика. В ОС тупики виникають у більшості випадків як результат конкуренції процесів за монопольне володіння використовуваними ресурсами. Сформульовано наступні 4 необхідних умови наявності тупика: 1) Процеси вимагають надання їм монопольного права керування ресурсом, які їм виділяються (умова взаємовиключення). 2) Процеси втримує за собою ресурси уже виділені їм, очікуючи в той же час виділення додаткових ресурсів (умова очікування ресурсів). 3) Ресурси не можна відібрати в процесів, що отримують їх, ці ресурси не будуть використані для завершення роботи (умова неперерозподілу). 4) Існує кільцевий зв’язок процесів, у якому кожний процес утримує за собою один або більше ресурсів. необхідних наступному процесу ланцюга (умова крутого очікування). У проблемі тупиків виділяються наступні 4 основних напрямки: 1) Запобігання тупиків 2) Обхід тупиків 3) Виявлення тупиків 4) Відновлення після тупиків
Читайте також:
|
||||||||
|