МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Паралельні процеси і критичні ділянки.Механізми синхронізації процесів. Робоча суміш створена механізмами зовнішнього і внутрішнього планування являє собою сукупність паралельних процесів. Процеси назив. паралельними,якщо вони існують в системі одночасно. Паралельні процеси назив. незалежними, якщо вони працюють без цілеспрямованої передачі сигналів інформації один одному. Паралельні процеси назив. зв’язаними, якщо здійснюється спрямований обмін сигналами, тобто інформацією між ними. Зв’язані паралельні процеси бувають синхронними, коли забезпечується узгодження швидкостей їхнього розвитку в системі, і асинхронними, якщо швидкість протікання процесів не регулюється в системі. Механізми синхронізації потребують всі види паралельних процесів, що функціонують у мультипрограмній обчислювальній системі. Не зв’язані між собою процеси також потребують синхронізації своєї роботи. Це пояснюється тим, що вони використовують під час функціонування ті самі фізичні і логічні пристрої, які в кожний конкретний момент часу можуть обслуговувати тільки 1 процес. Такі ресурси називаються критичними ресурсами. Ресурс системи назив. критичним, якщо він допускає в кожний момент часу обслуговування тільки одного процесу. Загальним принципом, покладеним в основу синхронізації процесів є принцип взаємовиключення. Принцип взаємовиключення – це коли кожний процес, який звертається до критичних ресурсів повинен виключати можливість для всіх інших процесів одночасного з ним використання цього ресурсу. Використання принципу взаємовиключення вимагає вбудовування в програми процесів механізмів синхронізації, які забезпечують виконання наступних умов: 1) При звертанні декількох процесів до одного поділюваного ресурсу, тільки одному з них дозволено скористатися цим ресурсом. 2) В кожний момент часу тільки 1 процес повинен володіти критичним ресурсом. Всі механізми синхронізації, що реалізують принцип взаємовиключення засновані на застосування концепції критичної ділянки програм. Критичною областю (ділянкою) назив. той відрізок програмного коду процесу, на якому цей процес здійснює доступ до критичного ресурсу. Кількість критичних ділянок залежить тільки від того, до якого виду ресурсів він звертається при своєму функціонування. Коли деякий процес перебуває на своїй критичній ділянці, інші процеси можуть продовжувати виконання, але без входу в їхні критичні ділянки. Коли процес виходить із своєї критичної ділянки, то повинно бути дозволено використання звільненого критичного ресурсу. Читайте також:
|
||||||||
|