МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8. Фінансове інвестування підприємстваНепосмугована мускулатура внутрішніх органів, залози
Вегетативні нервові волокна мають невеликий діаметр, як правило, безм’якотні, не вкриті особливою мієліновою оболонкою. Швидкість проведення нервового імпульсу по вегетативних волокнах значно нижча, ніж по соматичних (1-18 м/с і 60-120 м/с). Лекція 11 (2 год) Мета заняття (дидактична):систематизувати знання студентів щодо сутності та класифікації фінансових вкладень, розкрити зміст диверсифікації фінансових вкладень. Охарактеризувати показники, що визначають інвестиційну привабливість підприємства, методи оцінки доцільності фінансових вкладень у акції та облігації; Мета заняття (виховна): сформувати економічне мислення студентів, виховувати у них свідоме ставлення до майбутніх професійних обов’язків. Актуальністьданої теми зумовлена тим, що для відновлення роботи більшості вітчизняних підприємств в Україні, які зупинили свою роботу в результаті фінансової кризи, необхідні періодичні надходження тимчасово вільних грошових потоків, які знаходяться в руках зарубіжних і вітчизняних інвесторів. Інвестори, які вкладають свої гроші та інше майно в українські підприємства, повинні бути впевнені у правильному виборі ділового партнера та збереженні і ефективному використанні вкладених інвестиційних ресурсів. Тому для прийняття правильних управлінських рішень треба вміти чітко активізувати фінансовий стан підприємства, в яке здійснюються інвестиції. І головним інструментом в оцінці ефективності здійснення інвестиційної діяльності виступає саме економічний аналіз, за допомогою якого можна оцінити інвестиційну привабливість країни, регіону, галузі, підприємства та обґрунтувати доцільність вкладення інвестиційних ресурсів. Внутрідисциплінарні взаємозв’язки: Дана тема пов’язана з такими темами дисципліни, як «Формування власного капіталу підприємства», «Внутрішні джерела фінансування підприємства» «Дивідендна політика підприємства», «Фінансування підприємства за рахунок запозичених ресурсів», «Фінансова діяльність на етапі реорганізації підприємства». Міждисциплінарні взаємозв’язки:Базою для вивчення даної теми являються такі дисципліни як «Фінанси підприємств», «Інвестування», «Фінансовий аналіз», «Фінансовий ринок». В той же час, вона є базою для вивчення в майбутньому таких дисциплін: «Управління фінансовою санацією підприємства», «Фінансовий менеджмент», «Фінансовий контролінг». Фахове спрямування.Для студентів фінансового спрямування дана тема є особливо важливою для вивчення, оскільки допомагає зрозуміти необхідність фінансових вкладень підприємств, методологію оцінки вартості підприємства. Отримані теоретичні знання студенти зможуть використати у майбутньому під час провадження своєї професійної діяльності. Читайте також:
|
||||||||
|