Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концепція та інформаційне забезпечення ринку збуту

 

 

Розробка інвестиційного проекту супроводжується складання маркетингової стратегії. При цьому доцільно укладачеві інвестиційного проекту знати тлумачення понять: концепція маркетингу, товарна концепція та збутова концепція.

Концепція маркетингу – задум ( підхід) щодо організації маркетингової діяльності, який базується на основній ідеї, ефективній маркетингової стратегії та конкурентному інструментарії досягнення визначених цілей.

Розрізняють для інвестиційної діяльності окремо товарну і збутову концепцію.

Товарна концепція на приоритетне місце ставить товар. Діяльність підприємства зорієнтована на його постійне вдосконалення та розробку достатньої кількості модифікацій товарів за проектом.

Збутова концепція ґрунтується на самому процесі збуту. Можлива за умов недостатньої обізнаності покупця щодо властивостей товару, коли на поведінку споживача впливають різними засобами: рекламою, переконливими методами продажу, демонстраціями товару, спеціальними знижками тощо.

На зміну збутової концепції приходить концепція маркетингу.

Інформаційне забезпечення трактується як процес задоволення потреби конкретних споживачів в інформації, яка базується на залученні спеціальних методів і способів її отримання, обробки, накопичення, видачі у вигідному для використання вигляді.

Підприємницька ідея, втілена в будь-якій інвестиційній продукції, може бути успішною лише тоді, коли ця продукція знайде споживача. Саме для цього збирають маркетингову інформацію про:

1-потенцуійних споживачів продукції майбутнього бізнесу, їхні запити і незадоволені потреби;

2-технічні, експлуатаційні та споживчі якості аналогічних видів продукції й ціна на них;

3-особливості просування даної групи продукції на споживчий ринок, що характеризують ринок майбутнього бізнесу.

Цінність маркетингового дослідження ринку збуту залежить від корисності інформації, яку воно містить. Основними показниками якості формації вважають:

1) об’єктивність (інтегральний показник, що поєднує оцінки повноти, точності та несперечливості інформації);

2) актуальність (відповідність конкретним інформаційним потребам);

3) своєчасність (здатність задовольняти інформаційні потреби у прийнятий для використання термін);

4) комунікативність (зрозумілість для відповідного суб’єкта господарювання);

5) наочність (очевидність).

Отже, інформаційне забезпечення ринку збуту тісно пов’язане із залученням різних методів і способів його подання. Маркетологи рекомендують використовувати у цьому випадку головні аспекти та складові комунікаційної політикою.

Комунікаційна політика – це комплекс заходів щодо забезпечення інформаційності споживачів та посередників, інших контактних аудиторій про підприємство або його товари з метою просування товарів. До комунікаційної політики належить реклама, засоби стимулювання збуту, персональний продаж, робота із засобами масової інформації, організація участі в ярмарках та виставках, фірмовий стиль, упаковка, тощо.

З економічної точки зору реклама – це оплачена форма не персональної презентації та просування товарів і послуг із чітко визначеним джерелом фінансування.

Для реалізації маркетингових цілей в систему інформаційного забезпечення ринку збуту використовують такий вид реклами як інформаційна. Вона застосовується переважно для створення попиту на етапі виведення нового товару на ринок.

За правилами маркетингової політики, підприємство, при розробці рекламної складової для інвестиційного продукту може скористатися залученням наступних етапів:

1-визначення цілей та об’єктів рекламної компанії;

2-визначення цільової аудиторії реклами;

3-вибір засобів реклама;

4-підготовка рекламного звернення;

5-розробка графіків виходу реклами;

6-складання бюджету просування товару;

7-попередня оцінка ефективності реклами.

Бюджет витрат на рекламу повинен включати види засобів поширення рекламної інформації, грошове вираження витрат у розрізі як кожного місця, так і у сукупності за рік.

Інформаційне забезпечення ринку збуту може включати, за необхідності, інші складові політики просування товарів, тобто конкретні заходи щодо:

1-паблісіті (неоплачувана реклама у засобах масової інформації – статті, інтерв’ю, відгуки, тощо);

2-персонального продажу (усне ознайомлення з товарами одного або кількох потенційних покупців у процесі бесіди з ними);

3-стимулювання збуту (участь у виставках, ярмарках, спеціальна демонстрація інвестиційного продукту тощо).

Корисним є також самостійне опитування споживачів інвестиційного продукту.

 

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  8. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  9. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  10. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  11. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  12. Апаратне забезпечення USB




Переглядів: 633

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кількісний та якісний аналіз ризиків інвестиційних проектів | Програма витрат на маркетинг та програми продажу інвестиційного продукту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.