МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Особливості здійснення маркетингового моніторингуМаркетинговий моніторинг проводиться для забезпечення своєчасних поставок на будову матеріально - технічних ресурсів, і його здійснюють ті учасники, на яких покладено обов’язки в контрактах з матеріально-технічного забезпечення будов. Програма маркетингу має містити: - строки, тактичні та стратегічні завдання; - організацію збуту; - методи просування на ринок за рахунок низької ціни (лідерство у витратах); новизну товару (диференціація); товарів кращої якості або сервісу (концентрація на головних точках або стратегія ніш); - заплановані витрати на маркетинг; - наявність експортних квот; - наявність пільг; - оцінку доходу від прогнозованих витрат. Більшість маркетингових досліджень охоплюють збірання й аналіз таких складових: 1.Загальноекономічних показників, що мають відношення до попиту на запропонований продукт; 2.державної політики, практики й законодавства у сфері економіки, що пов’язані зі споживанням, виробництвом, імпортом і експортом продуктів; 3.існуюючих рівнів вітчизняного виробництва та імпорту запропонованого продукту; 4.виробництва та імпорту продуктів-субститутів; 5.наявного рiвня експорту; 6.поведiнки, звичок, реакцiї індивідуальних і групових споживачів, а також торговоiї полiтики. За проведення маркетингових дослiджень можна використовувати такі пiдходи: - матриця «товари-ринки» І. Ансоффа; - стратегiчна модель М. Портера. Матриця І. Ансоффа передбачає використання чотирьох маркетингових стратегій для збільшення та збереження збуту (табл. 10.2.) - стратегія проникнення на ринок, головними інструментами якої є реклама й торгівля, а акцент робиться на продукти, що існують; - стратегія розвитку ринку, коли компанія робить спробу проникнення продуктів, що існують, у нові регіони, споживчі сегменти тощо; - стратегія розвитку продукту передбачає розвиток своїх продуктів i пошук нових рішень для невідомих наперед клієнтів; - диверсифікація, коли компанія ставить за мету досягнення успіху на нових ринках новими продуктами.
Таблиця 10.2. Матриця І.Ансоффа
Відповідно до моделі М. Портера (табл.10.3.), виокремлюють три стратегії проекту згідно з часткою ринку: лідерства в зниженні витрат, диференціації, фокусування (концентрації). Таблиця 10.3. Матриця М. Портера
Для досягнення лідерства в зниженні витрат зазвичай необхідно володіти значною часткою ринку або іншими важливими перевагами. Для проведення такої стратегії необхідний доступ до капіталу, нововведення та вдосконалення виробничого процесу, ретельний контроль за робочою силою, прості у виготовленні продукти, система збуту без великих витрат. Стратегія диференціації базується на створенні унікальних продуктів (послуг). Стратегія фокусування передбачає, що концентрація зусиль на визначеній меті ефективніша, ніж дії на широкому колі конкуренції. Наголос робиться на обмеженій кількості споживачів, частині номенклатури продуктів або географічно обмеженому регіоні. Отже, матриця І. Ансоффа показує продуктовий діапазон i допомагає визначити виробничу програму, а концепція стратегічних альтернатив М. Портера сприяє iдентифiкацiї позиції проекту на ринку й визначенню виробничої потужності. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|