Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Освітня функція у традиційно­му навчанні є базовою і передбачає озброєння учнів, пер­шою чергою, певною системою знань, навичок і вмінь.

Навчання — одна із стрижневих складових педагогічного процесу в різних освітніх системах — виконує певні функції.

Нині освітня функціявтрачає провідну роль, поступаючись своїм місцем функціямвиховній, розвиваючий і самовдосконалення. Це вимога дня. Освіта, враховуючі швидкоплинні зміни, має забезпечувати передумови для навчального процесу впродовж усього життя за типом «включення — виключення».

Виховна функція невіддільна від освітньої і спрямована на забезпечення єдності навчально-виховного процесу її різних освітньо-виховних системах, на його гуманізацію Ця функція сприяє формуванню основних рис громадя­нина Української держави. «Людина без виховання, як тіло без душі», — з народної мудрості.

Розвиваюча функція, особливо для духовною психічного й фізичного розвитку учня, має глибокий соціально-психологічний і педагогічний зміст.

Функція самовдосконаленнямає забезпечити постійну самоосвіту учнів, самовиховання, систематичне формування навичок і умінь, а також мотивацію навчально пізнавальної та майбутньої професійної діяльності. Виокремлення цієї функції означає орієнтацію освіти на європейський і світовий освітні рівні, в педагогічній теорії яких особлива увага звертається на самовдосконалення, самонавчання, самореалізацію особистості, досягнення нею життєвого успіху Отже, реалізація цих чотирьох функцій є підтверджен­ням однієї з основних закономірностей педагогічного про­цесу — єдності навчання, виховання, розвитку й самовдос­коналення. Таким чином, функції визначають мету дидактичного процесу і відповідають на запитання: «Для чого навчають учнів у різних освітньо-виховних системах?»

Чотири рівні засвоєння технічних знань:

1. запам'ятовування(початкове уміння) - здатність відтворювати навчальний матеріал (техніко-тезнологічні знання): називати, повторювати, описувати терміни, поняття, визначення, теорії, і т.п.;

2. розуміння (розвите уміння) – здатність робити з навчальним матеріалом (технічними знаннями) розумові операції: призначення і будова інструменту, устаткування, аналізувати, синтезувати, узагальнювати, конкретизувати, порівнювати, класифікувати, пояснювати, аргументувати, доводити, формулювати висновки і т.п.;

3. застосування (високорозвинене уміння) – вміння виконувати технологічні операції, прийоми роботи з інструментом (створювати за зразком, кресленню, схемі, виконувати за правилами, працювати за планом, і т.п.).

4. творчість(найвищий ступінь чи уміння майстерність) - здатність виконувати навчальні і творчі проекти (при необхідності доповнити, модифікувати, спростити; виправити, запропонувати свій варіант діяльності, розрахунку, плану; самостійно спроектувати, конструювати, розробити, змоделювати, нове знання).


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  3. Бюджетування як функція фінансового контролінгу
  4. Вимоги до знань та вмінь.
  5. Вимоги до знань та вмінь.
  6. Вимоги до знань та вмінь.
  7. Вироблення навичок швидкого читання
  8. Виробництво та виробнича функція
  9. Виробництво та виробнича функція
  10. Виробнича функція з двома змінними факторами
  11. Виробнича функція з двома змінними факторами
  12. Виробнича функція з одним змінним фактором




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Учіння — цілеспрямований процес засвоєння учнями знань, ово­лодіння вміннями і навичками. | Етапи формування практичних умінь та навичок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.