МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Освітня функція у традиційному навчанні є базовою і передбачає озброєння учнів, першою чергою, певною системою знань, навичок і вмінь.Навчання — одна із стрижневих складових педагогічного процесу в різних освітніх системах — виконує певні функції. Нині освітня функціявтрачає провідну роль, поступаючись своїм місцем функціямвиховній, розвиваючий і самовдосконалення. Це вимога дня. Освіта, враховуючі швидкоплинні зміни, має забезпечувати передумови для навчального процесу впродовж усього життя за типом «включення — виключення». Виховна функція невіддільна від освітньої і спрямована на забезпечення єдності навчально-виховного процесу її різних освітньо-виховних системах, на його гуманізацію Ця функція сприяє формуванню основних рис громадянина Української держави. «Людина без виховання, як тіло без душі», — з народної мудрості. Розвиваюча функція, особливо для духовною психічного й фізичного розвитку учня, має глибокий соціально-психологічний і педагогічний зміст. Функція самовдосконаленнямає забезпечити постійну самоосвіту учнів, самовиховання, систематичне формування навичок і умінь, а також мотивацію навчально пізнавальної та майбутньої професійної діяльності. Виокремлення цієї функції означає орієнтацію освіти на європейський і світовий освітні рівні, в педагогічній теорії яких особлива увага звертається на самовдосконалення, самонавчання, самореалізацію особистості, досягнення нею життєвого успіху Отже, реалізація цих чотирьох функцій є підтвердженням однієї з основних закономірностей педагогічного процесу — єдності навчання, виховання, розвитку й самовдосконалення. Таким чином, функції визначають мету дидактичного процесу і відповідають на запитання: «Для чого навчають учнів у різних освітньо-виховних системах?» Чотири рівні засвоєння технічних знань: 1. запам'ятовування(початкове уміння) - здатність відтворювати навчальний матеріал (техніко-тезнологічні знання): називати, повторювати, описувати терміни, поняття, визначення, теорії, і т.п.; 2. розуміння (розвите уміння) – здатність робити з навчальним матеріалом (технічними знаннями) розумові операції: призначення і будова інструменту, устаткування, аналізувати, синтезувати, узагальнювати, конкретизувати, порівнювати, класифікувати, пояснювати, аргументувати, доводити, формулювати висновки і т.п.; 3. застосування (високорозвинене уміння) – вміння виконувати технологічні операції, прийоми роботи з інструментом (створювати за зразком, кресленню, схемі, виконувати за правилами, працювати за планом, і т.п.). 4. творчість(найвищий ступінь чи уміння майстерність) - здатність виконувати навчальні і творчі проекти (при необхідності доповнити, модифікувати, спростити; виправити, запропонувати свій варіант діяльності, розрахунку, плану; самостійно спроектувати, конструювати, розробити, змоделювати, нове знання). Читайте також:
|
||||||||
|