МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Прихована рекламаРеальна реклама · реклама на листівках, рекламні вивіски на вулиці, в транспорті, в офісних та інших установах та ін. Приклад "прихованої" реклами: · у серіалі «Доктор Хаус» головний герой Доктор Грегорі Хаус, постійно показує свої кросівки відомої фірми «Nike» · інтер'єр сцени популярної передачі "Comedy club" дуже схожий на корпоративний стиль оператора мобільного зв'язку МТС: червоно-білі кольори, круглі форми · в популярній сазі "Джеймс Бонд: агент 007" рекламуються автомобілі (Aston Martin, BMW), годинник (Breitling, Omega), мобільні телефони (Sony Ericsson). Так в частині "Помри, але не зараз" творці отримали $70 млн лише за приховану рекламу Якщо така реклама зроблена грамотно та зі смаком - результат її ефективності перевершує чекання. Засоби реклами (канали поширення рекламних звернень) вибираються таким чином, щоб ефективно досягти уваги цільової аудиторії. Причому основними критеріями при виборі каналів поширення рекламних послань є забезпечення максимального охоплення цільової аудиторії, відповідність вартості розміщення реклами з рекламним бюджетом і відповідність характеру рекламного повідомлення особливостям каналу. Крім того, вибір засобів реклами виробляється таким чином, щоб забезпечити необхідне географічне охоплення споживачів і бажану частоту й форму подачі матеріалу. Крім того, при виборі засобів поширення рекламних послань варто мати на увазі, що разовий, одиничний контакт з потенційним покупцем не має практичної комерційної цінності. Результат може принести тільки систематична рекламна робота, причому важливо, щоб виникаючі контакти не були відділені один від одного занадто великими проміжками часу: оптимальним вважається щотижневий контакт, рідкі контакти сприймаються як разові й мають дуже низьку комерційну цінність. Найчастіше запорукою високої ефективності рекламного повідомлення може послужити комбінація використовуваних засобів поширення інформації. Характеристики засобів поширення реклами · Рекламна аудиторія · Рекламодавець · Переваги · Недоліки Щоденні газети · широка аудиторія, індивідуальні споживачі · роздрібна торгівля · роздрібна торгівля, розташована у визначеній місцевості · сфера обслуговування · своєчасність · велике охоплення місцевого ринку · високий ступінь сприйняття · визначеність за місцем розташування · короткочасність (незначна кількість вторинних читачів) · невибіркова аудиторія · низька якість відтворення рекламного повідомлення · обмежене коло читачів Журнали · широка аудиторія індивідуальних споживачів · посередницькі організації · роздрібна торгівля · виробники товарів широкого вжитку · виробники товарів і послуг для фахівців · висока якість відтворення реклами · значна кількість вторинних читачів · висока вибірковість аудиторії · висока вартість розміщення реклами · тривалий часовий розрив між подачею рекламної інформації та її появою в журналі Телефонні довідники · широка аудиторія, яка проживає на визначеній території · роздрібна торгівля · сфера обслуговування · близькість рекламодавця до споживача · низький ступінь впливу на потенційного споживача Поштова реклама · аудиторія, що за складом і кількістю контролюється рекламодавцем · роздрібна торгівля · сфера обслуговування · виробники товарів широкого вжитку і промислового призначення · персональне звертання до аудиторії · своєчасність · можливість передати більш повну інформацію про даний товар чи послуги · ефективна для нового бізнесу, що розвивається · високі витрати на 1000 рекламних контактів Радіо · аудиторія, що знаходиться в зоні роботи радіостанції · роздрібна торгівля · сфера обслуговування · суспільні й політичні організації · масовість · високе демографічне охоплення · невисока вартість · невисокий ступінь вибірковості · невисокий ступінь залучення уваги Телебачення · широка аудиторія · роздрібна торгівля · сфера обслуговування · суспільні й політичні організації · виробники товарів широкого вжитку · широта охоплення · високий ступінь залучення уваги · висока якість відтворення рекламного звертання з використанням зображення, звуку, руху · висока вартість виробництва й розміщення реклами · короткочасність рекламного контакту · невисока вибірковість аудиторії · насиченість рекламою
Читайте також:
|
||||||||
|