Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прихована реклама

Реальна реклама

· реклама на листівках, рекламні вивіски на вулиці, в транспорті, в офісних та інших установах та ін.

Приклад "прихованої" реклами:

· у серіалі «Доктор Хаус» головний герой Доктор Грегорі Хаус, постійно показує свої кросівки відомої фірми «Nike»

· інтер'єр сцени популярної передачі "Comedy club" дуже схожий на корпоративний стиль оператора мобільного зв'язку МТС: червоно-білі кольори, круглі форми

· в популярній сазі "Джеймс Бонд: агент 007" рекламуються автомобілі (Aston Martin, BMW), годинник (Breitling, Omega), мобільні телефони (Sony Ericsson). Так в частині "Помри, але не зараз" творці отримали $70 млн лише за приховану рекламу

Якщо така реклама зроблена грамотно та зі смаком - результат її ефективності перевершує чекання.

Засоби реклами (канали поширення рекламних звернень) вибираються таким чином, щоб ефективно досягти уваги цільової аудиторії. Причому основними критеріями при виборі каналів поширення рекламних послань є забезпечення максимального охоплення цільової аудиторії, відповідність вартості розміщення реклами з рекламним бюджетом і відповідність характеру рекламного повідомлення особливостям каналу. Крім того, вибір засобів реклами виробляється таким чином, щоб забезпечити необхідне географічне охоплення споживачів і бажану частоту й форму подачі матеріалу. Крім того, при виборі засобів поширення рекламних послань варто мати на увазі, що разовий, одиничний контакт з потенційним покупцем не має практичної комерційної цінності. Результат може принести тільки систематична рекламна робота, причому важливо, щоб виникаючі контакти не були відділені один від одного занадто великими проміжками часу: оптимальним вважається щотижневий контакт, рідкі контакти сприймаються як разові й мають дуже низьку комерційну цінність. Найчастіше запорукою високої ефективності рекламного повідомлення може послужити комбінація використовуваних засобів поширення інформації.

Характеристики засобів поширення реклами

· Рекламна аудиторія

· Рекламодавець

· Переваги

· Недоліки

Щоденні газети

· широка аудиторія, індивідуальні споживачі

· роздрібна торгівля

· роздрібна торгівля, розташована у визначеній місцевості

· сфера обслуговування

· своєчасність

· велике охоплення місцевого ринку

· високий ступінь сприйняття

· визначеність за місцем розташування

· короткочасність (незначна кількість вторинних читачів)

· невибіркова аудиторія

· низька якість відтворення рекламного повідомлення

· обмежене коло читачів

Журнали

· широка аудиторія індивідуальних споживачів

· посередницькі організації

· роздрібна торгівля

· виробники товарів широкого вжитку

· виробники товарів і послуг для фахівців

· висока якість відтворення реклами

· значна кількість вторинних читачів

· висока вибірковість аудиторії

· висока вартість розміщення реклами

· тривалий часовий розрив між подачею рекламної інформації та її появою в журналі

Телефонні довідники

· широка аудиторія, яка проживає на визначеній території

· роздрібна торгівля

· сфера обслуговування

· близькість рекламодавця до споживача

· низький ступінь впливу на потенційного споживача

Поштова реклама

· аудиторія, що за складом і кількістю контролюється рекламодавцем

· роздрібна торгівля

· сфера обслуговування

· виробники товарів широкого вжитку і промислового призначення

· персональне звертання до аудиторії

· своєчасність

· можливість передати більш повну інформацію про даний товар чи послуги

· ефективна для нового бізнесу, що розвивається

· високі витрати на 1000 рекламних контактів

Радіо

· аудиторія, що знаходиться в зоні роботи радіостанції

· роздрібна торгівля

· сфера обслуговування

· суспільні й політичні організації

· масовість

· високе демографічне охоплення

· невисока вартість

· невисокий ступінь вибірковості

· невисокий ступінь залучення уваги

Телебачення

· широка аудиторія

· роздрібна торгівля

· сфера обслуговування

· суспільні й політичні організації

· виробники товарів широкого вжитку

· широта охоплення

· високий ступінь залучення уваги

· висока якість відтворення рекламного звертання з використанням зображення, звуку, руху

· висока вартість виробництва й розміщення реклами

· короткочасність рекламного контакту

· невисока вибірковість аудиторії

· насиченість рекламою

 


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Дореволюційна вітчизняна реклама
  3. Друкована реклама
  4. Електронна реклама
  5. Електронна реклама за принципом прямої розсилки.
  6. Закордонна реклама
  7. Зовнішня реклама
  8. Комплекс маркетингових комунікацій. Реклама
  9. Контекстна реклама
  10. Мода і реклама
  11. Політична реклама та її види. Ефективність реклами.
  12. ПР, реклама і пропаганда.




Переглядів: 1049

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інституційні аспекти антикризового фінансового управління | ПРЕДМЕТ ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ ЯК НАУКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.