Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Електронна реклама за принципом прямої розсилки.

Електронні торги.

Телеконференції.

Електронна пошта.

Електронна пошта надає покупцям і постачальникам зручну можливість обміну замовленнями, а деяким фірмам допомагає просувати на ринок свою продукцію. Так, компанії, які спеціалізуються на створенні програмного забезпечення, можуть надавати консультації і навіть надсилати програмні продукти через Internet. Не виключено, що електронна пошта залишиться найважливішою для бізнесу структурою в мережі Internet.

Певна частина телеконференцій відведена для корпоративної інформації. Будь-яка фірма може помістити у телеконференцію повідомлення, знаючи, що воно дійде навіть до найспецифічнішої аудиторії. Однак у мережі існує традиція неприпустимості вміщення прямих рекламних повідомлень.

Електронні торги включають два етапи: передачу замовлення від покупця й оплату за придбання товару через мережу. Сьогодні Internet не може гарантувати безпеку інформації і проходження електронних платежів, і не може вважатись універсальною інфраструктурою для здійснення електронної торгівлі. Більш широко практикується передавання інформаційного продукту по мережі з подальшою оплатою традиційними способами.

Даний метод має два схожі підходи.

Перший з них полягає у доборі адрес потенційних покупців з подальшим відправленням кожному з них приватного повідомлення по електронній пошті. Для здійснення подібної операції потенційний рекламодавець повинен мати свого роду "поштовий довідник" з електронними адресами, що забезпечити непросто.

Традиційний прямий маркетинг передбачає укладання або придбання списків потенційних клієнтів, ретельно відібраних за множиною критеріїв. Цю інформацію можна одержати через довідкові бюро, інші фірми, які продають адреси клієнтів.

5. Електронна реклама за принципом "приходьте до нас".

Щоб одержати доступ до більш складних засобів реклами в Internet, фірма повинна мати сервер з прямим ТСР/ІР-підключенням до мережі або орендувати цю послугу на чужому подібному сервері. Компанія повинна приєднатись до WWW-системи, яка поєднує всі документи і файли по всій мережі Internet гіпертекстовими зв'язками. Необхідно також створити власну сторінку (home page) фірми, що буде початковим етапом формування набору документів, до яких фірми хоче забезпечити доступ. У цьому разі користувачі зможуть звертатись до набору документів за допомогою спеціальних програм перегляду у системі WWW – Eхрlоrеr, Mozilla Firefox, Opera, Netscape.


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Взаємне розташування прямої та площини.
  3. Взаємне розташування прямої та площини.
  4. Визначення збалансованості асортименту продукції за принципом Парето
  5. Відстань від точки до площини і від точки до прямої на площині
  6. Головним принципом управління діяльністю банків виступає принцип: «купити дешевше — про­дати дорожче».
  7. Двоїсті оцінки. Стійкість оптимальних планів прямої та двоїстої задач.
  8. До адреноміметичних засобів непрямої дії належать ефедрин, тирамін.
  9. Дореволюційна вітчизняна реклама
  10. Друкована реклама
  11. Економічна інтерпретація прямої та двоїстої задач лінійного програмування
  12. Економічна інтерпретація прямої та двоїстої задач лінійного програмування




Переглядів: 859

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні категорії, ключові поняття та визначення теми. | Створення віртуальних офісів і організацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.