МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку.Лекція 20 1. Виникнення, сутність і зміст SТР-маркетингу. 2. Фактори та критерії сегментації ринку. 3.Зміст та процедура позиціювання товару на ринку. Стратегії позиціювання. 1. Значення сегментації як ефективного інструментарію маркетингової діяльності пояснюється такими її особливостями: - орієнтує на виявлення й задоволення специфічних потреб споживачів; - орієнтує діяльність фірми на певну ринкову нішу, особливо - допомагає обгрунтованіше визначити маркетингові спрямування фірми; - з'являється можливість установити реалістичні маркетингові цілі;
У теорії маркетингу виникло поняття SТР -маркетингу. Воно утворено від скорочення перших літер англійських слів segmenting (сегментація), targeting (вибір цільового ринку) та positioning (позиціювання). SТР -маркетинг є серцевиною сучасного стратегічного маркетингу. Процес SТР -маркетингу охоплює три основні стадії, які випливають з його назви: 1.Сегментація ринку - етап виділення окремих груп споживачів у межах загального ринку. 2. Вибір цільових ринків - серед виділених сегментів ринку вибираються цільові сегменти, тобто ті, на які фірма орієнтуватиме свою діяльність. 3. Позиціювання- визначення місця товару фірми серед товарів аналогів. Закон Паретто — у межах одного ринку не всі покупці рівні. Фактично 20% покупців на будь-якому ринку забезпечують 80% продажу товарів визначеної марки через деякі обумовлені причини (які й потрібно з'ясувати), представляючи узагальнену цільову групу споживачів. Інші 80% споживачів купують 20% товарів даної марки спонтанно. Принципи ефективної сегментації: 1. Неодмінно має існувати відмінність між сегментами, які виділяються в процесі сегментації. Якщо декілька сегментів ма однакові маркетингові характеристики, сегментація є неефективною та марною. 2. Відмінність, яка існує між сегментами, має бути визначена 3. Орієнтація на пошук таких груп споживачів на ринку, котрі ставлять конкретні вимоги до певного виду товару чи послуги, і чиї вимоги відрізняються від вимог інших груп покупців. 4. Сегменти повинні відрізнятись один від одного завдяки принциповій відмінності між товарами. 5. Надмірна кількість характеристик не є бажаною, оскільки ускладнює інформаційне забезпечення сегментації, а також зменшує місткість ринку. 6. Орієнтація на те, що сегментація є не разовим процесом і потребує постійної уваги служби маркетингу. 7. Кожен виділений сегмент має бути однорідним. Це означає, що є одна або декілька ознак, що об'єднують споживачів у межах певного сегмента. Інакше сегмент не може розглядатися як єдина сукупність споживачів і втрачає сутність сегмента. 8. Специфіка кожного сегмента може бути трансформована в комплекс маркетингових засобів. Якщо це неможливо, то сегментація сама по собі є недоцільною. 9. Хоча б один із виділених сегментів у процесі сегментації має мати достатній ринковий потенціал, щоб виступити в ролі цільового сегмента. Тобто сегментація має являти потенційний інтерес для бізнесу Як і будь-який процес сегментація ринку має свої сильні та слабкі сторони. Перевагами ринкового сегментування є: - ресурси і зусилля фірми можуть бути сконцентровані на найперспективніших ринках (сегментах); - існує можливість планувати виробництво і збут тих товарів, які реально відповідають конкретному попиту; - існує можливість дібрати такі засоби комунікації, які реально узгоджені з цільовим ринком; - оптимізуються витрати на маркетинг. Проте ринкове сегментування має і певні недоліки: - значні витрати, пов'язані з багатоваріантністю маркетингових дій; - втрата сегментів, які мають меншу ринкову привабливість для фірми; - значні витрати, пов'язані з додатковим дослідженням ринку; 2. Процедура сегментування ринку починається з вибору факторів (ознак, змінних) сегментування. За ступенем специфічності й відповідності певній ситуації фактори сегментації розподіляються на потенційні, релевантні, визначальні та специфічні. Потенційні фактори сегментації ринку: Читайте також:
|
||||||||
|