Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 20. Освіта і наука в 1930-ті рр. «Розстріляне відродження». Церковна політика радянської влади.

Лекція 20

Сумнівне позиціювання

Змішане позиціювання

Надмірне позиціювання

Поведінковий принцип

Соціальний принцип

Психологічний принцип

Демографічний принцип

Географічний принцип

 

Залежно від цілей та завдань використовують різні методи сегментування:

- метод побудови сітки сегментування;

- метод групувань;

- метод багатомірного статистичного аналізу.

 

3. Позиціювання товару — це дії, спрямовані на формування сприйнят­тя споживачами даного товару відносно товарів-конкурентів за тими перевагами й зисками, які вони можуть отримати. Тобто позицію­вання — це визначення місця товару фірми на ринку серед товарів-аналогів.

 

Позиціювання товару - комплекс заходів, завдяки яким у сві­домості цільових споживачів даний товар по відношенню до то­варів-конкурентів займає власне відмінне від інших та вигідне для компанії місце.

Отже, у найбільш загальному випадку позиціювання - це визна­чення позиції товару фірми на ринку.

Позиціювання являє собою два взаємопов'язаних процеси:

- робота зі свідомістю потенційних споживачів;

- робота з товаром.

 

Процедура позиціювання містить декілька етапів:

1. Вибір критеріїв позиціювання

2.Виділяються дві найголовніші ознаки, котрі уособлю­ють решту показників. Дуже часто основними обираються «якість» і «ціна» в різних модифікаціях.

3. Будується система координат, на осях якої відкладаються
обрані ознаки.

4. У побудованій системі знаходиться місце товару фірми й
конкурентних товарів. Позиція товарів у схемі визначається че­рез сприйняття споживачами конкурентних товарів

5. Перепозиціювання.

Існують такі стратегії позиціювання:

- позиціювання за показниками якості

- позиціювання за співвідношенням «ціна-якість»

- позиціювання на основі порівняння товару фірми з товарами
конкурентів

- позиціювання за сферою застосування

- позиціювання за відмінними особливостями споживача, яко­му пропонується товар.

- позиціювання за різновидом товару, який пропонується у продаж;

- позиціювання на низькій ціні

- позиціювання на сервісному обслуговуванні

- позиціювання на позитивних особливостях технології;

- позиціювання на іміджі

Найпоширеніші помилки під час застосування стратегії пози­ціювання - це надмірне, недостатнє, змішане та сумнівне позиці­ювання.

Недостатнє позиціювання.

 

 

мета навчальна:опрацювати матеріал по темі «Література та мистецтво 30х рр. на Україні

розвивальна: розвивати критичне мислення; тренувати вміння студентів узагальнювати, систематизувати та аналізувати отриману інформацію; вчитись вести дискусію, висловлювати та аргументувати власну думку, толерантно ставитись до іншої точки зору

виховна: формувати гуманістичні та демократичні ідеали людини.


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  3. Аграрна освіта
  4. Аграрна політика
  5. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  6. Адміністративне право як наука.
  7. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  8. Активна і пасивна державна політика.
  9. Активна політика зайнятості
  10. Аналітична хімія, як фундаментальна наука.
  11. Антиінфляційна державна політика
  12. Антиінфляційна політика держави




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Маркетингові стратегії сегментації та вибору цільового ринку. | Пояснення викладача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.