МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Від чого залежить вибір методів управлінняМоделювання в системі методів управління ОСНОВНІ П II. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ. І. МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ СУСПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДЕЙ. 1. Методи організаційно-стабілізуючого впливу: а) регламентування — розподіл функцій, обов'язків повноважень; б) нормування — встановлення норм робіт, чисельності персоналу, витрат; в) інструктування — уточнення завдань; ознайомлення з обставинами, особливостями діяльності; г) оргпроектування — розробка проектів раціоналізації діяльності, структури організації. 2. Методи організаційно-технологічного впливу (для встановлення взаємодії, узгодження діяльності, зусиль): а) планові; б) програмні; в) сітьові; г) алгоритмічні. 3. Методи організаційно-розпорядницького впливу: а) розпорядження; б) вказівка; в) наказ; г) директива. 4. Соціально-психологічні методи управління: а) заохочення; ґ) бесіди; б) критика; д) переконання; в) пропаганда й агітація; є) навіювання; г) особисті приклади; є) метод «мовних трюків». 1. Методи виконання функціональних завдань: д) планування; є) математична статистика; є) контроль; ж) регулювання та корекції. а) теорія рішень; б) експертні оцінки; в) теорія алгоритмів; г) аналіз; ґ) теорія ігор; 2. Методи творчої праці: а) мозкова атака; б) дискусія; в) метод сценаріїв; г) метод ділових ігор. 3. Методи самоуправління: а) планування кар'єри, майбутнього; б) вибір стратегії; в) прийняття рішень; г) самоорганізація; ґ) саморегуляція; д) методи психічного захисту (самозаспокоєння). Стиль керівництва перебуває у тісній взаємодії з методами. Він опосередкова ний індивідуальними властивостями керівника. Метод і стиль можна порівняті з нотами та манерою виконання музичного твору: ноти одні для всіх, але кожниі виконавець трактує твір по своєму. У системі методів управління можлива заміна одного методу іншим, застосування різних форм реалізації методу, тобто моделювання. Вибір методів управління залежить від: • рівня знань та умінь (керівника); • ступеня досвіду; • особистих характеристик керівника; • домінуючого стилю управлінської поведінки; • ступеня сформованості колективу організації; • рівня професіоналізму колективу; • матеріально-технічних, фінансових можливостей організації. Самі по собі методи управління не можуть бути оптимальними поза конкретними умовами. Під час їхнього вибору необхідно: 1. Чітко окреслити проблему і встановити необхідність управлінського впливу. 2. Здійснити моделювання в системі методів — пошук методів адекватних проблем 3. Відокремити альтернативні методи та порівняти їх ефективність (можливій і наслідки). 4. Зіставити обрані методи з умовами, що склалися (час, ресурси, мікроклімат, можливості, уміння). 5. Обрати оптимальний метод. Система методів управління безпосередньо впливає на якісні показники управління та діяльності організації. У науковій літературі поняття «підхід» трактується як: а) точка зору, з позиції якої розглядається об'єкт; б) принцип або сукупність принципів, які визначають мету і зміст діяльності; в) спосіб перетворення дійсності. Читайте також:
|
||||||||
|