Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Всебічного розвитку особистості учня

Законодавство України про загальну і середню освіту базується на Конституції України і складається із законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інших нормативно-правових актів.

Законодавством України про загальну середню освіту гарантується: забезпечення права громадян на доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти; забезпечення необхідних умов функціонування і розвитку загальної середньої освіти; забезпечення нормативно-правової бази щодо обов'язковості повної загальної середньої освіти, а також визначення структури та змісту загальної середньої освіти.

Загальна середня освіта здобувається у триступеневій системі загальноосвітніх навчальних закладів:

· у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня - 4 роки - початкова школа (1-4 кл.);

· у загальноосвітніх навчальних закладах ІІ ступеня - 5 років - основна школа (5-9 кл.);

· у загальноосвітніх навчальних закладах ІІІступеня - 3 роки - старша школа (10-12 кл., повна середня освіта).

Існують різні типи загальноосвітніх навчальних закладів: загальноосвітня школа-інтернат (І-ПІст.), вечірня (змінна) школа (II-III ст.), спеціалізована школа (І—III ст.), гімназія (II—III ст.), ліцей (III ст.), колегіум (III ст.), загальноосвітня санаторна школа (І-ПІ ст.), спеціальна ЗОШ-інтернат.

Створено умови та механізм реалізації неперервності освіти. Загальноосвітні навчальні заклади інтегруються через навчально-виховні комплекси з вищою освітою (зовнішня інтеграція) та через навчально-виховні об'єднання з дошкільними й позашкільними навчальними закладами (внутрішня інтеграція).

Серед загальноосвітніх навчально-виховних закладів вагоме місце відводиться середнім загальноосвітнім школам нового типу (гімназіям, ліцеям, колегіумам, спеціальним закладам для обдарованих дітей, школам (класам) з поглибленим вивченням окремих предметів, навчально-виховним комплексам, приватним школам тощо), загальноосвітнім школам-інтернатам, що зорієнтовані на спеціалізовану поглиблену підготовку з технічного, гуманітарного, спортивного, художньо-естетичного та інших напрямів.

Мова (мови) навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах визначається відповідно до Конституції України і закону України про мови. Держава бере до уваги те, що певну частину її громадян становлять особи, які належать до національних меншин і мають свою мову, культуру, традиції та інші етнічні особливості. В Україні для задоволення освітніх потреб різних національностей в місцях компактного їх проживання функціонують 2215 закладів з російською, 68 з угорською, 97 з румунською, 10 з кримсько-татарською та з польською мовами навчання. 70% шкіл здійснюють навчання учнів українською мовою.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  10. Активність особистості та самоуправління
  11. АКЦЕНТУЙОВАНІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ
  12. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства




Переглядів: 742

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система освіти України та її структура | Органи управління школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.