МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Принципи і методи управлінняКабінет міністрів. Інші органи державної виконавчої влади України. V. Загальні засади організації державної влади в Україні. Захист. Правова допомога. Юридична відповідальність. Статті 55-64.
Конституція закріплює і обов'язки громадян України. Вони охоплюють найважливіші аспекти суспільного життя, взаємовідносини особи і держави та особи і суспільства. Статті 65-68. Основними формами безпосередньої (прямої) реалізації народовладдя в Україні є референдуми і вибори.Статті 69–74. Верховна Рада України.Статті 75 – 101. Президент України.Статті 102 – 112. Статті 113 – 120. Прокуратура. Статті 121 – 123. Правосуддя. Статті 124 – 131. Територіальний устрій країни. Статті 132 – 133. Автономна республіка Крим. Статті 134 – 139. Місцеве самоврядування. Статті 140 – 146. Місцеве самоврядування – це право територіальної громади, жителів села, кількох сіл, селища, міста самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Конституційний суд України. Статті 147 – 153. 1. Загальні принципи управління 2. Принципи управління за планово-адміністративної системи господарювання 3. Сучасні принципи управління і методологія їх розроблення 4. Методи управління, їх сутність і особливості 1. Значення принципів управління полягає в тому, що з їх допомогою вищий менеджмент встановлює правила дій і поведінки, обов'язкові для всіх працівників організації, узгоджує, об'єднує, координує і регулює їхню діяльність, впливає на процес прийняття та реалізації управлінських рішень на всіх рівнях ієрархії, забезпечує вибір адекватних ситуації методів управління т°Що. їх формування відбувається під впливом пріоритетів і цінностей, притаманних певному середовищу господарювання. Принципи управління — правила, норми управлінської діяльності, відповідно до яких створюється, функціонує і розвивається система менеджменту організації. Принципи управління є узагальненням практичного зитивного управлінського досвіду і ґрунтуються на певних законах і закономірностях суспільного розвитку. Універсальні принципи менеджменту: - відображають загальні положення, характерні для організацій різних типів і видів; —відповідають законам розвитку природи, суспільства і бізнесу; —об'єктивно відображають сутність явищ і реальних процесів управління організацією; —є керівною установкою, визнаною суспільством. Дотримання раціональних правил в управлінні виробництвом є однією з умов успіху організації, на що першим вказав Ф. Тейлор. У праці «Принципи наукового управління» (1911) він виділив чотири принципи управління індивідуальною працею робітників: —науковий підхід до виконання кожного елемента роботи; —науковий підхід до підбору, навчання і тренінгу робітників; —стимулювання виконання виробничих завдань; —розподіл відповідальності за результати роботи між менеджерами і робітниками. Означені принципи стосувалися порядку планування і контролювання за виконанням роботи. Вони стали відправною точкою для наступних досліджень у цій сфері, оскільки їх використання зумовило підвищення ефективності управління виробничими процесами. Г. Емерсон доповнив дослідження Ф. Тейлора кількома фундаментальними положеннями щодо ролі і місця менеджера: —підлеглий існує для того, щоб продовжувати роботу керівника і розширювати його можливості; —керівник існує тільки для того, щоб зробити про дуктивнішою роботу підлеглого; —компетентні фахівці повинні формулювати основні правила, навчати всіх застосовувати їх і постійно стежити за відхиленнями від них; —кожен рівень управління існує не для задоволення тих, хто стоїть вище, а для обслуговування тих, хто стоїть нижче; —для здійснення будь-якої операції в організації необхідно застосовувати всі знання і вміння. Досліджував цю проблему і А. Файоль. Виділивши основні управлінські функції і визначивши взаємозв'язки між ними, А. Файоль розглядав управління як безперервний процес. Вивчаючи зміст цих функцій, він дійшов висновку, що ефективне управління неможливе без раціональної побудови структури організації та управління працівниками, і запропонував власні принципи управління (табл. 1.4). Таблиця 1.4 Читайте також:
|
||||||||
|