МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика мікроциклуПланування багаторічного тренування ТЕМА: СТРУКТУРА ТРЕНУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ Лекція №3 План: 1. Планування багаторічного тренування 2. Характеристика мікроциклу 3. Характеристика мезоциклу 4. Характеристика макроциклу 5. Побудова тренування в річних циклах (підготовчий,змагальний, перехідний період)
Література: 1. Матвеев Л.П. Основи спортивной тренировки. - М.: ФиС, 1977. 2. Матвеев Л.П. Теория й методика физической культури. - М., ФиС, 1991. 3. Озолин Н.Г. Нагрузка - адаптация - адекватность - рекордьі. Легкая атлетика, 1981. —№11,—с.113. 4. Озолин Н.Г. Современная система спортивной тренировки. — М.: ФиС, 1970. 5. Платонов В.Н. Теорія спорту, К.: Вища школа, 1987,— 424с.
Досягнення високих результатів в оптимальному віці в значній степені залежить від правильно спланованого багаторічного підготовки. В багаторічній підготовці виділяють чотири етапи занять кожен з яких мають свої задачі: Перший етап – попередньої підготовки. Його тривалість 1-2 роки. Головна задача – відбір здібних дітей. Він поділяється на початковий відбір, формування грипи проведення тренувальних занять, поточний відбір по індивідуальним адаптаційним можливостями, які виявляються в процесі занять. На цьому етапі тренувальні заняття повинні будуватися в основному по плану загальної фізичної підготовки і залучення до регулярних занять спортом. Другий етап – базової підготовки. Тривалість 4-5 років. Задачі: утворення необхідної бази, яка забезпечує досягнення результатів міжнародного класу на етапі спортивного удосконалення, виявлення задатків вузької спеціальності. З цією метою рекомендується будувати заняття таким чином щоб вони забезпечували різносторонню фізичну, технічну і психологічну підготовку і підготовляли дітей, що займаються, до великих фізичних і психологічних навантажень тренувань і змагань. Третій етап – спортивного удосконалення. Тривалість не менше 4-5 років. Головна мета досягнення результатів міжнародного класу. Четвертий етап – спортивного довголіття. Заключний період багаторічної підготовки спортсмена, пов'язаний з поступовим зниженням спортивних досягнень, які залишаються ще на досить високому рівні. В кінці етапу відбувається поступовий перехід до занять іншими формами фізичної культури. Мікроцикл - це малий цикл тренування, найчастіше з тижневою або близько тижневою тривалістю, що включає зазвичай від двох до кількох занять. Зовнішніми ознаками мікроциклу є: - Наявність двох фаз в його структурі - стимуляційної фази (кумулятивної) та відновлювальної фази (розвантаження і відпочинок). При цьому рівні поєднання (за часом) цих фаз зустрічаються лише в тренуванні н спортсменів-початківців. У підготовчому періоді стимуляційна фаза значно перевищує відновну, а в змагальному їх співвідношення стають більш варіативними; - Часто закінчення мікроциклу пов'язано з відновної фазою, хоча вона зустрічається і в середині його; - Регулярна повторюваність в оптимальній послідовності занять різної спрямованості, різного об'єму і різної інтенсивності. Аналіз тренувального процесу в різних видах спорту дозволяє виділити певне число узагальнених по напрямкам тренувальних мікроциклів: втягуючі, базові, контрольно-підготовчі, підвідні, а також змагальні і відновлювальні. Читайте також:
|
||||||||
|