МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Проблема !!!ІІ міні – модуль Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту]. І міні – модуль
У південно – західній частині Русі у 1199 році з’явилося нове державне об’єднання - Галицько – Волинське князівство. Виникненню та піднесенню Галицько – Волинської держави сприяла низка чинників: 1. Вдале географічне положення (віддаленість від Києва послаблювала вплив центральної влади, природні умови робили ці землі важкодоступними для степових кочівників; крім того, князівство розташовувалося на перехресті стратегічно важливих торгових шляхів). 2. Необхідність спільної боротьби двох князівств ( Галицького і Волинського) проти агресії з боку Польщі та Угорщини, а згодом – проти монгольського нашестя та іга. 3. Енергійна об’єднавча політика князів Романа Мстиславовича (1199-1205) та Данила Галицького (1238-1264). 4. Існування на території князівства багатих родовищ солі, що сприяло економічному зростанню та інтенсифікації торгівлі
Державний розвиток Галицько – Волинського князівства включав кілька етапів: І етап (1199-1205) – утворення та становлення держави. ІІ етап (1205-1238) – тимчасовий розпад єдиної держави. ІІІ етап (1238-1264) – об’єднання та піднесення, активна боротьба із золотоординським ігом. ІV етап (1264-1323) – стабільність та піднесення князівства. V етап (1323-1340) – поступовий занепад князівства.
Завдання: 1. Спираючись на додатки та текст підручника складіть таблицю «Держаний розвиток Галицько – Волинського князівства». 2. Надайте психолого – історичний портрет князів Романа Мстиславовича та Данила Галицького [Див. додаток 1-3]. «Державний розвиток Галицько – Волинського князівства»
Отже,_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Завдання: 1. Підготуйте розповідь про заснування Монгольської держави та проголошення Темучіна верховним правителем. 2. Складіть історико – психологічний портрет Чингізхана. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Перша битва монголо – татарських військ з руськими дружинами відбулася у 1223 році на річці Калка.:[Див. Додаток 4,9] Об’єднані русько – половецькі сили зазнали страшної поразки: загинуло 6 князів та 9/10 руських воїнів. Нова хвиля монгольського нашестя розпочинається у 1237 році, коли на прикордонних рубежах Русі з’явилося військо Батия. Були захоплені Рязань, Ярославль, Володимир, Переяслав, Чернігів та інші міста. Війська підійшли до Києва.
Завдання: 1. Прослідкуйте на карті головні напрямки монгольського нашестя. 2. Підготуйте доповідь про захоплення монголо – татарами Києва у 1240 році :[Див. Додаток 5 - 6]
Взяття столиці Київської Русі відкрило Батию шлях на Захід. Пройшовши галицькі та волинські землі, кочівники у 1241 році вторглися в Польщу, Угорщину, Чехію, Словаччину, Трансильванію. У 1242 році війська Батия були змушені припинити своє просування в західному напрямку. Повернувшись у пониззя Волги, завойовники засновують державу в складі Монгольської імперії – Золоту Орду. На Русі встановлюється іго на 238 років.
Наслідки завойовницьких походів монголів:[Див. Додаток 7 - 8] 1. 2. 3. 4. 5. 6. Отже,__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.Суть золотоординського іга як історичного явища полягає у формуванні та зміцненні стійкої системи залежності руських земель від завойовників.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|